Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
eyalkar

רשות הנהיגה הספורטיבית - כמה עולה למדינה

Recommended Posts

להלן כתבה שמתפרסמת ב - YNET

כמה עולה למדינה להעסיק שלושה פקידים?

 

 

התשובה: כמעט 12 מיליון שקל בשלוש שנים. זה מה שמקבלת רשות הנהיגה הספורטיבית, שמעסיקה שלושה עובדים ויועץ חיצוני אחד ואמורה לקבוע את תקנות הספורט המוטורי ולנהל אותו לאחר שייצא לדרך שחר הזלקורן פורסם: 01.07.09, 13:48

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3739821,00.html

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שעצוב להודות בזה, ונראה לי שיהיו פה כמה כאלה שיכעסו על פרסום הכתבה (ממה שראיתי עד היום יש כאלה שמסרבים לקבל את המצב) זה נכון

הכתבה פשוט נותנת ביקורת חריפה מאד ומקיפה על התנהלות העניינים, ומה שנכון נכון!


ליעד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מלפני שלוש שנים אם אני לא טועה.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למגיבים לכתבה - הרשות הזו מיותרת! אנחנו לא צריכים את הכסף או החוקים והתקנות שלהם - צריך פשוט לבטל את תקנות התחבורה הדרקוניות שתוקעות מקלות בגלגלים שלנו ומסרבלות את היכולת להתחרות!

 

חקיקת היתר גורם לכך שהשוטרים כבר לא יודעים מה לאכוף ומה לא! הרי גם כשאני עושה טיפול 10,000 לרכב שלי בעצמי אני עובר על החוק. אז הם בוחרים להיטפל לדברים הבולטים יותר - ומשאירים לנו הרבה תחומים אפורים.

 

הרי בסוף יהיה ביטוח והוא יתמחר את הסיכונים שבכל פעילות ויקבע את הפוליסות - זה כל הסיפור.


?How Can Anything Bigger Be a MINI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה לכתבה

  1. שימו לב למה שטל שביט כותב! גם אם יצאו התקנות האם באמת חושב משהו שנוכל לקיים מרוצים?
  2. האם משהו מכיר את חוק האלימות העוסק בנושא הספורט?
  3. האם משהו מכיר את דרישות המשטרה לספורט המוטורי?
  4. מעניין כמה שוטרים שיושבים ודנים בתקנות יצא להם לנהוג במרוצים?
  5. ואלו רק חלק מהבעיות, הבעייה העקרית היא החוק עצמו. מה לעשות שישנם "חרמני נהיגה" שעוד בזמנם/תקופתם רוצים לנהוג כחוק ומוכנים לעשות כול דבר שידרש בכדי להנושא יצא לדרך.
  6. גם אני בתחילת הדרך חשבתי שהחוק יפתור את הנושא "בטיפשותי" הלכתי לאחר הדברים שניראו כול כך פשוטים בהתחלה והולכים ומסתבכים מיום ליום.
  7. הבעיותנובעות מדבר שנקרא "היועץ המשפטי" כול המשרדים רוצים לסיים קדנצייה שידיהם נקיות, כלומר אם חס וחלילה והייתה תאונה קטלנית בספורט המוטורי אף אחד משרינו לא רוצה שיבואו ויומרו "אתה אשם" ולשם כך ישנם יועצים משפטיים שתפקידם לסבך את הנושא, כול הצעה שהועברה לפתירת התסתובכת כפי שקיים בחו"ל נפלה וזאת בגלל "היועץ המשפטי".
  8. יוסי ניסן מתהלך בין הטיפות ומנסה להזיז דברים, יובל מלמד בדרכו שלו גם, אבל ישנם אנשים בלתי רצויים שאינם מגיעים בכדי לשאת את דברם כי הם "עושי צרות" ואני אחד מהם, דבר אחד בטוח רק "עושי הצרות" יוכלו להזיז את הדברים, הבעייה היא זבי החותם ומלקקי הישבנים, צריך ללכת למאבק ועד הסוף, כיום אני לא רואה חברים שיצאו "לקרבות" חלקם אפילו עייף מידי וחלקם תלה את המפתחות.
  9. הפתרון לדעתי הוא באיחוד הכוחות, בהליכה משותפת, בכנס גדול שיערך על ידי אנשי הספורט המוטורי, בהקמת וועדות פעילות שכולנו סומכים את ידיהם על וועדות אלו ולצאת לדרך למאבק על הקמת ספורט מוטורי שפוי.

ברוך שליט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת לא מבין על מה אתם כותבים?

 

האם יש דוגמאות לחוק ספורט מוטורי בעולם??

 

אם כן ,היכן? ולמה לא מנסים להעתיק משם?

 

האם לפי הגישה שמציון תצא תורה אנו מנסים להוציא יצור שיסע על גלגלים מרובעים?

 

אם מגיעים לוועדה 10 גופים ישראליים יקרים שכולם רוצים באמת ותמים לקדם את הנושא וכל אחד שר שיר אחר , מקהלה לא תהיה , קל וחומר מזה לא יצא חוק!!

 

הגישה לטעמי , איחוד הכוחות + הבאת עובדות עסקיות , כמה הענף הזה יכול לתרום לתיירות , לתעסוקה , לחקר החלל ולהבאת תרומה מכרעת לשלום באזורינו, לרתום את השרים המתאימים , והם לא בהכרח שר אי החינוך והתרבות הספורט והמדע .

לרתום ראשי עיר כאלה או אחרים שיכולים להנות מהקמת מסלול כזה בעירם.

 

שר ישים את היועץ המשפטי בצד, אם השר בחושיו הפוליטיים החדים יבין כי יש כאן פוטנציאל לקידומו ולהאדרת שמו. איך עושים זאת כפי שאמרתי למעלה.

 

ישראל מדינה מפותחת טכנית, אקלים נוח רוב ימות השנה אידאלית לקיום ספורט מוטורי לא רק ישראלי.

 

מישהו הביא נתונים כלכליים לתרומה של מסלול מירוצים כזה או אחר לכלכלת האיזור בו הוא נמצא.

 

מקצוענות אמרנו, והיא לא בהכרח מקצוענות בנהיגת מירוץ כזו או אחרת.


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שכל חברי המלומדים הביעו את דעתם בפורום,וחלק מהכותבים כותבים את הגיגיהם מבלי לדעת את העובדות לאשורם,וחלק מהאנשים ממלאים את פיהם מים (אלה שהיו שותפים מלאים לתהליך) אנסה לשפוך אור על הנעשה (וגם על מה שלא נעשה).

אני יודע שיכול להיות שכתיבתי תעורר אנשים להגיב אנטי,גם ארסיות לא חסרה פה לכמה מהמתבטאים ,אבל זו האמת שלי,כך אני רואה אותה ביחוד לאור זה שעמדתי בראש המחנה למיסוד הספורט המוטורי בישראל עד שנת 2006 (בה פרשתי בטריקת דלת)

ביוני 2000 הוגשה חוות דעת "מקצועית" לשר החינוך דאז בו הסכימו כמה גופים למעט הספורטאים שיש להכיל בארץ מירוצי מכוניות.

בוועדה ישבו יוזנט ממשרד ה"תחבורע",אנשי ממסי ועוד גורמים,אכלו רוגלך,שתו קפה והטמינו את הדו"ח בפח האשפה הבירוקרטי.

בחודש ספטמבר 2000 הובלתי מהלך יחד עם תמיכתם של נהגי המירוצים בישראל,שכרנו עו"ד ,ולאחר שחילופי המכתבים בינינו לממסד עלו בתוהו,הגשנו מיוזמתינו בג"ץ (על חשבונינו) נגד המדינה,למעשה הוגשו 2 בג"צים אחד של אביב קדשאי,ולבסוף לאחר איחוד המחנות הוגשו שניהם ביחד.

הבג"ץ שהגשנו היה לאפשר לנו להתחרות במסגרות המוכרות בעולם כמסגרות תחרותיות,לעולם ומעולם לא ביקשנו חוק,או רשות או בכלל התערבות ממשלתית.

הממונה מטעם ההתאחדות הבינלאומית בארץ (ממסי) סירב לשתף פעולה איתנו,דחה את בקשותינו לעזרה כספית,דחה את דרישתינו להביא ולהכין חומר ממה שנהוג בעולם,ולמעשה דרש מאיתנו קפאון מוחלט בתהליך.

צריך פרק מיוחד לסיכום על ממסי ועל אוזלת ידו וחוסר הפירגון שלו,(את זה אעשה אם אדרש)

לאחר שבג"ץ הטיל על המדינה למצוא פתרון, המדינה החליטה ללכת על חוק.

חוק הוא רע,חוק הוא בירוקרטייה, גועל נפש מתמשך, זה נכון.

אבל איזו אלטרנטיבה היתה לנו?

המדינה לא רצתה לשמוע על,הוראת שעה,תקנונים בין לאומיים,סירבה להביא מומחה מטעמינו מאירופה,

פקידי משרד הספורט ובראשם ד"ר שוקי דקל,היו מאד מאד מאד נחמדים ובזאת זה נגמר.

אני שנאלצתי להפסיק כמעט לחלוטין את פרנסתי,נלחמתי 5 שנים נגד הממסד והעברנו את החוק.

מה שקרא לאחר מכן זה פשוט.

לא היה ממשיך "משוגע" לעניין תהליך התקנות ולאחר שהמדינה לא עמדה בהחלטות הכנסת ולא היה על המדינה שום איום בג"ץ מחדש,חגגו הפקידים.

אי אפשר במדינה הזו לעשות איזו פעולה כשאין מטורף לנושא לא יעזור כלום.

כל הליך בחירת המוסד שנקרא רשות הנהיגה הספורטיבית הוא תמוה,מאד תמוה.

נושא הטיפול בכל אלה שעלו לרגל למשרד ה"צעיר" הזה היה קלוקל,וכשאין הסכמה ביו הניצים,אין מנהיגות במשרד,אין לקיחת אחריות כראש גדול,מה רציתם שיקרה?

במקום שהמשרד ישלם למומחה בין לאומי מחו"ל שיבוא ויקים את המערך (והם רצו לבוא חינם אין כסף למעט אש"ל)

ובמקום שהמשרד רשות יצא לסמינר בחו"ל על מנת ללמוד ולהשית את היידע,(הרי יש תקציב נכון?)

בחר המשרד והעומד בראשו בדרך הפשוטה,"אני נחמד", "אני חביב", "זה לא אני, זה הם".

וככה יושבים ספורטאים,מקוננים,רבים,מזדקנים,ודבר לא קורה.

יש לי עוד המון בבטן להגיד אבל ניסיתי באמת להיות ממלכתי עד כמה שניתן.

לסיכום

האיש הנכון אינו נמצא במקום הנכון ודי לחכימא...

דני לוי

 


מירוצי מכוניות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דני, תמיד אתה מגונן על החוק ומהלךך ההתהוות שלו...אתה אומר שאנחנו לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים ושעדיף שלא ניכנס לזה...

 

זו פעם ראשונה שאתה מביע את דעתך, ופעם ראשונה שאני לומד על מעשיך בתחום, אשמח אם תרחיב על כל מה שקשור, גם בנוגע לממסי,

התחום כרגע על הקרשים והמצב לא מתקדם, רק יזמים פרטיים וקבוצות קטנות ולא רשמיות לוקחות היום חלק בספורט המוטורי, חלקם מצליח להתקיים באופן חוקי וחלקם פחות.

 

הבמה כולה שלך, אני אשמח להבין יותר לעומק.


ליעד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דני - אני מאוד מעריך את מה שנעשה בעבר ואני בטוח שכמוני, גם רבים אחרים מקורים את פעילותך בתחום.

 

למען מי שאינו בקי בהליכים המשפטיים שאירעו אני מעלה לכאן את החלטות בית המשפט העליון בנדון.

 

אל יאוש!

 

"אין הטיפה חוצבת בסלע אלא מכוח התמדתה"

 

זיו

בגץ1 מוטורי.doc

בגץ2 מוטורי.doc


?How Can Anything Bigger Be a MINI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי להעלות את הבג"ץ המקורי בו הקשה השופט מצא בשאלה מדוע צריך בכלל חוק?

כשהעותרים קרי אנחנו מבקשים לנהוג כמעשה כל מדינה מתוקנת.ע"י התאחדויות ותקנות כולל תקנונים.

ותשימו לב לתשובת המדינה בראשותה של עו"ד בריקסמן (בשוק האזרחי היא לא היתה מעיזה לענות כפי שענתה לנו אחרי הדיון).

לשאלתכם מדוע אני לא מפרט, התשובה מאד פשוטה,עד שהרכב הראשון לא ינוע על מסלול מירוצים כחוק,או עד שיחליטו נהגי המירוץ כי הגיעו מים עד נפש והם הולכים לתביעת ענק נגד המדינה (אגב כל עו"ד שדיברנו איתו אמר שיש "קייס" כמעט בטוח) אני מנוע מלספר ולענות על מנת שלא יקרה מצב של נזק.אנחנו נבוא חשבון עם כל אחד לבסוף.

השאלה היא מי מרים את נס המלחמה ,כי שלום מזמן אין יותר.

דני לוי


מירוצי מכוניות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יגעתי יגעתי - אך הפעם לא מצאתי :?

 

אולי דני או מישהו מהפעילים בנושא יוכל לשפוך אור על טיב היחסים שבין מ.מ.ס.י וה FIA?

למה אי-אפשר "לשבור" את היותם הגוף היציג היחיד?

אולי אפשר לפנות לבוררות של הארגון ו"להוריד" אותם מ"כס המלכות"?

 

הרי לא צריך לבוא בטרוניות למדינה על אי-קיומו של ספורט מוטורי בישראל אלא לבוא בטענות למ.מ.ס.י, ואולי, וזה רק רעיון, בטענות כלפי המדינה שנתנה למ.מ.ס.י בלעדיות על כך.

 

רק לשם האנקדוטה - ראו מה מופיע תחת התג "ספורט מוטורי" באתר של מ.מ.ס.י כאן.

וגם - הפרסום הרשמי של ה-FIA לעניין חקיקת חוק הספורט המוטורי בישראל, כאן.


?How Can Anything Bigger Be a MINI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון

המדינה לא נתנה לממ"סי שום בלעדיות.

ישנו נוהג בעולם שכל "מועדון תיירות וסיירות" מקבל באופן אוטומטי אישור על היותו נציג הפדרצייה (FIA)

בדרך כלל הנציגות היא נציגות משקיף אלא אם כן מקימים בגוף המקומי (ASN) מחלקה מסודרת של ספורט מוטורי,מטילים על מועדון כזה או אחר את חובת התחרויות המקומיות (LOCAL EVENTS) ושולחים תאריכים לפדרצייה הבין לאומית. ישנם מדינות שהממס"י שלהם מקבל אגרה שנתית ואת התחרויות מקיימים גופים כלכליים,אנגליה למשל

RAC היה הנציג והוא העביר זאת ל-MSA .

ממ"סי מעולם לא הקימה מחלקת ספורט מוטורי מסודרת ואף פעם לא תמכה בהפעלת ספורט מוטורי לשמו.(אלא בשנות ה80 כשמנכ"ל ממס"י דאז רצה בזאת) אז היו תחרויות מסודרות (אשקלון)

לעומת זאת הם תמכו בספורטאים "בעלי סגולה" אלה שמנכ"ל ממ"סי דהיום חפץ ביקרו, וכדי לצאת ידי חובה הם תמכו בהם בכסף.(לצורך מנהל תקין גם אני נהניתי משירותיו של ממ"סי בשנת ,1996 אליפות אירופה בECO TOUR )

לא שעיני צרה אבל כל זה נעשה לפי שגיונותיו של מנכ"ל ממ"סי ולא על פי קריטריונים בין לאומיים.

ישנן מדינות בעולם שהספורטאים התאגדו ותבעו שינויים והחלפת הממונים וגם הצליחו בזאת.

בישראל המדינה לא קובעת מי יהיה הגוף המוכר לצורך תחרויות מקומיות,אבל המדינה היתה מאד שמחה לו הדברים היו נראים שונה.

לכן אני מטיף המון זמן,ברגע שיש כתב אמנה של כל הגופים המתחרים (ספורטאים) והם בוחרים נציג שייצג אותם, ממ"סי אינה ולא תהיה פקטור לתחרויות בארץ אע"פ שהייתי אישית מאד מעוניין לראות זאת אחרת.

הבעייה היא המבנה הארגוני של ממ"סי (לא ארחיב יותר).

מקווה שהארתי את עיניך

דני לוי


מירוצי מכוניות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להגיש בג"ץ זה הדבר היחיד שיש לעשות, בלי בג"ץ לא יזוזו עניינים. אם לא הולכים על בג"ץ אז על הפגנות מול כל המשרדים שיש יד בנושא.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב!

 

דני כותב "האם הייתה לנו אלטרנטיבה אחרת" - אולי? יכול להיות? אנחנו לא בדיוק מומחים בחוקים ואם אומרים לנו שחוק זה דבר טוב אנחנו הולכים על זה!

התוצאה ידועה! החוק גרם לנו נזק מבלי שידענו על כך בתחילת הדרך לדוגמא: ריבוי התאחדויות שיטת ההפרד ומשול, איזה גוף בינלאומי ירצה לתת כסות להתאחדות במצב של ריבוי התאחדויות?

אני כותב ומערב גם את עצמי במהלך הדברים מדוע? - בראשית הדרך עשינו מרוצים חוקיים, אבל אז אמרו לנו יש בעיית ביטוח ואסור לעשות מרוצים (שנת 2000) החומר שהיה במועדון מרוצי ישראל הועבר לידי עו"ד שפעל והגיש בג"צ, דני לוי פעל נמרצות מול המערכת.

כולם יודעים כי מי שעושה לפעמים שוגה בין אם בעשייה, גישה ומורת רוח ולשון ודני אחד האנשים שלשונו לא אחת מצליפה והתוצאה הייתה שלאיש צמחו מתנגדים, דני פינה את מקומו והדרך מכאן הייתה קלה למחוקק לעשות ולהעביר דברים.

נבחר יועץ על ידי מכרז כאשר כול שאר מגישי ההצעות נפלו תנחשו מי אלו שנפלו? אני אחד מהם וכמוני גם חברים אחרים שנגשו למכרז, מסכת הדברים שעבר מכרז זה לא הייתה פשוטה מראשיתה ועד סופה, יובל מלמד שנבחר עושה את עבודתו מול מערכת ממלכתית קשה ולא פעם אמר שהוא עייף ממנה, אבל תחשבו מה תפקידו "יועץ" רוצים קונים את עצתו לא רוצים לא קונים ובונים דברים מהתחלה לפי ראות עיניו של המחוקק שאינו מבין דבר וחצי דבר.

יש את יוסי ניסן "רגולטור" מתי יוסי היה בפעם האחרונה מאחורי הגה המרוצים?

 

כותב דני - יועצים היו מוכנים להגיע לכאן בחינם (פרט להוצאות) אז נספר סיפור קטן, בקשרי עם גופים ואירגונים בחו"ל נוצר קשר עם גוף שנקרא MSA כיום MSI דני ביקש לקדם דברים והחלטנו לטוס אליהם בכדי ללמוד דבר אחד או שניים מכספינו הפרטי לא משלחת ולא נעליים יצאנו מכאן בכדי לקדם את הענף, אנשי MSI מוכנים במכתב שנמצא אצלי לבוא וליעץ איך הדברים צריכים להיות, לא בטוח שבמצב שנוצר יפתחו שוב הדלתות, מי אלו אנשי ה-MSI אלו אותם אנשים ש-FIA סמך ידו עליהם באירגון המרוצים הבינלאומיים אלו אותם אנשים שמבקרים בהתאחדויות לאומיות (לא עשר התאחדויות התאחדות אחת) ובאופן ניהולן מול ה-FIA. זה אחד הדברים שזקני ציון עשו עושים ומוכנים היו לעשות בהתנדבות למען הזזת הדברים.

דוגמא נוספת של פעילותו של דני - ביטוח - דני הצליח להשיג ביטוח הייתי שם וראיתי ואני הייתי מוכן לקבל על עצמי את הביטוח שהוצע, חברת הביטוח התחייבה לחוק ועומדת בו, הנושא טורפד (מבלי לנקוב בשמות) וחברת הביטוח משכה את ידה מהנושא, אני עדין בקשר עם חברת הביטוח החברה לא תעשה שום צעד בשלב זה עד לסיומן של התקנות, איך הספורט המוטורי ניראה לאחר מקרה זה? "על הפנים" אנחנו נחשבים לא רציניים בכול הבט אפשרי.

 

עכשיו מה בא קודם הביצה או התרנגולת? זה המצב בו אנחנו עומדים, חוק או מרוצים , החוק קיים וקשה יהיה למחוק אותו, כלומר מה שנשאר לעשות הוא, לנסות לעשות על פי התקנות, לא ילך לשנות את התקנות, אבל שיצאו כבר התקנות שעל פי דעתי יצאו בעוד שנתיים באופן התנהלות המדינה ושרייה.

יש לאחד כוחות (זו הקריאה הראשונה בזמנו של דני לוי)

יש להעמיד פיגורה בעלת יכולת לקידום הנושא בכול הבט כלכלי ומשפטי אדם שהוא בתחום האירגון ומנהל בעל וותק מקצועי רחב ועשה דבר אחד או שניים בתחום הספורט המוטורי, יש כזה אדם? כן! הוא משתחרר כרגע משורות הצבא.

יש להעמיד לידו את האנשים המתאימים "עושי הצרות" כפי שקראתי להם "הילד הרע" "הנושך" כי רק אלו יוכלו לשנות ולהזיז

 

כעת נשאלת השאלה - הדרך הייתה פנוייה לעשייה למה לא נעשו דברים? יש תקציב והוא מפוזר בין התאחדויות רבות למה? אין יותר התנדבות למדנו כי מי שמתנדב פרייר אינו מוערך אז מי כן יעשה את הדברים? ברור מכאן למה נשארו משקעים אצל רבים וטובים שפעלו.

 

לסיכום - המצב הנוכחי הוא המצב הטוב ביותר שקיים כיום מבחינתי, אני פועל (משתדל) לפעול על פי חוקי ה-FIA אין ביטוי ודרישה איך לפעול בהבט החוקי ומאד נוח לפעול באופן כזה, ביטוח אין בעייה להוציא, אישורים מבעלי הקרקע זה עיניין למשא ומתן, אחרי שיושלמו התקנות לא ניראה לי שמי מאיתנו יוכל לעמוד בדרישות החוק והמשטרה.

 

אני יכול למשוך בעט הסופרים עוד הרבה, חבל לי על הזמן, בהעדר שילוב כוחות לא ניראה לי שניתן יהיה לעשות משהו.

 

תעשו חיים כול זמן שאפשר

ברוך שליט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...