Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מחיר בדיקת רכב במכון.

אמרו לי שרכבים זולים, אני מדבר על סביבות 13K לא בטוח שכדאי לקחת למכון (זה בכל זאת 2-5 אחוז ממחיר הרכב) ומספיק לקחת לבדיקה אצל מוסך שסומכים עליו, יש אמת??

תודה רבה

פורסם

היות וברכב כזה יהיו פגמים, לדעתי הכי טוב לחפש רכב שנראה טוב (תקרא בנושאים אחרים או ברשת טיפים מה לבדוק), יש הוכחת טיפולים ותיקונים מהשנים האחרונות.

נזה להציע לנסוע עם האוטו לירושלים וחזרה (אם האיזור שלכם בטווח שעה. זה יכול ללמד על הרבה מערכות.

קח בחשבון שקשה למכור רכבים כאלו ויש לך עמדת מיקוח כלשהי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

בתקציב שנתת מדובר שאוטו בן 10,12 שנים ומעלה, שסביר כי תדרש בו השקעה מידי פעם. בעיני הכי חשוב מצבו הנוכחי - כמה שנים אצל כל אחד מ- 2 הבעלים האחרונים, איך טיפלו באוטו, אם בכלל.

נניח שתבדק 3-4 מכוניות - זו תוספת לא קטנה לתקציב. נסה ללמוד איך לעשות בדיקה ראשונית לבד ממישהו שקצת מבין (אמרתי קצת כי כוווולם הכי מבינים במכוניות, ביחוד השכןן של הבת דודה של הסבתא) ולקרוא הרבה באתר וברשת על איך לקנות. מה שטוב לרכב חדש יותר יתאים גם לך.

נסיעה לירושלים תלמד אותך על יכולת סחיבה במישור ובעליות, התחממות, יכולת בלימה (בזהירות! או לעבור לכביש צדדי שקט), שמירת קו ישר בנהיגה ובלימה (קלה וחריפה), רעידות, ועוד הרבה. חשוב שתתאים את הציפיות לאוטו ולשנתון, כי פרארי חדש זה בפעם הבאה, נכון?....

בהצלחה !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אני לא בדקתי את הרכב שלי לפני שקניתי וחודשיים לאחר הקנייה נאלצתי להחליף מנוע, גם אני חשבתי שמיותר לעשות בדיקה לרכב שעלה רק 8000 טעות שעלתה לי ביוקר לאחר מכן.

אז ה-400 ש"ח של הבדיקה בהחלט שווים את זה.

פורסם
בתקציב שנתת מדובר שאוטו בן 10,12 שנים ומעלה, שסביר כי תדרש בו השקעה מידי פעם. בעיני הכי חשוב מצבו הנוכחי - כמה שנים אצל כל אחד מ- 2 הבעלים האחרונים, איך טיפלו באוטו, אם בכלל.

נניח שתבדק 3-4 מכוניות - זו תוספת לא קטנה לתקציב. נסה ללמוד איך לעשות בדיקה ראשונית לבד ממישהו שקצת מבין (אמרתי קצת כי כוווולם הכי מבינים במכוניות, ביחוד השכןן של הבת דודה של הסבתא) ולקרוא הרבה באתר וברשת על איך לקנות. מה שטוב לרכב חדש יותר יתאים גם לך.

נסיעה לירושלים תלמד אותך על יכולת סחיבה במישור ובעליות, התחממות, יכולת בלימה (בזהירות! או לעבור לכביש צדדי שקט), שמירת קו ישר בנהיגה ובלימה (קלה וחריפה), רעידות, ועוד הרבה. חשוב שתתאים את הציפיות לאוטו ולשנתון, כי פרארי חדש זה בפעם הבאה, נכון?....

בהצלחה !

 

הרעיון הוא טוב בבסיסו, אבל הוא עדיין לא מחליף בדיקה במכון רציני.

נסיעה כזאת גם תעלה בזמן וכסף, והיא לא תלמד מספיק לגבי הרכב, וזה עוד מבלי להתייחס בכלל למצא השלדה ברכב.

פורסם

מצד אחד, מכון בדיקה יתן לך שקט נפשי שהרכב במצב סביר, ללא פגיעות רציניות בשלדה וללא עיזים גדולות מידי שמסתתרות מתחת למכסה המנוע והמכונאי שלך שכח לבדוק.

מצד שני, לרוב מכוני הבדיקה יש נטייה לכסת"ח רכבים ישנים בהרבה שחור שדרכו קשה להבין מה באמת תקין ומה לא.

 

לדעתי אתה נמצא על גבול הכדאיות.

אם יש לך מכונאי שאתה סומך עליו במאת האחוזים ומוכן להקדיש לך את הזמן הדרוש - אולי באמת כדאי לך ללכת על זה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...