Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

לאחר חיפוש וקריאה של המון הודעות הקשורות לנושא החלטתי לבקש עזרה ממבינים בעניין.

 

הביאו לי רדיו דיסק של PIONEER מארה"ב - דגם DEH-P5000ub. לא היה לי מושג שיש הבדל בתדרי FM בינינו לבין ארה"ב. התקינו לי את הדיסק, ואז גיליתי את הקטע העצוב. לאחר חיפוש בירור וקריאת הפורום הבנתי שיש לחפש את הפתרון בעוזי רדיו - התקשרתי למעבדה ונענתי ע"י בחורה נחמדה שהודיע לי כי יש להחליף צ'יפ ואין דרך לבצע כיול (למרות שמצאתי - אפילו כאן בפורום - שניתן) ואין היא יכולה להגיד לי את העלויות מבלי שיראו את המכשיר. הקטע הוא שהמכשיר כבר מותקן וזה חתיכת סיפור בשבילי להוציא אותו (אני כמובן לא רוצה לשלם שוב למתקין על הוצאה - הכנסה מחדש - כבר שילמתי על זה פעם אחד) - לא הייתי רוצה לעשות את זה ואז לברר שיותר זול לקנות רדיו-דיסק אחר :)

 

האם מישהו יכול לעזור לי / להמליץ על מקום אחר / להמליץ איך אפשר לגרום לחבר'ה בעוזי רדיו לא לנפנף אותי ולענות לי תשובה אמיתית ורצינית?

 

תודה,

אלכס.

פורסם

חיפוש.

בעבר נרשמו בפורום מעבדות המבצעות כיול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

באיזור תעשייה בראשון לציון יש את איילנד סאונד הם נימצאים ברחוב יעקב פריימן ליד הקומפיוטסט הם מבצעים שם כיול {אל תתקרב לעוזי רדיו למה שהם ישחטו אותך במחיר:cry:}לא צ'יפ ולא נעליים

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אחלה, תודה!

 

אתן לשם קפיצה, נראה מה הם אומרים. אם אני מבין נכון, זה מקום שמבצע גם התקנות, אפשר פשוט להגיע לשם עם רכב כשהרדיו בפנים?

פורסם

תודה לך, איתמר, אבל הרעיון של חיפוש עלה בראשי לפני שכתבתי את ההודעה שלי. בשביל זה התחלתי ב"לאחר חיפוש וקריאה של המון הודעות הקשורות לנושא"... עוזי רדיו זאת התגובה הסטנדרתית, והם, כנראה, לא ממש מעוניינים לעזור לי. בכל מקרה, אחפש עוד, אולי פיספסתי משהו...

פורסם
אחלה, תודה!

 

אתן לשם קפיצה, נראה מה הם אומרים. אם אני מבין נכון, זה מקום שמבצע גם התקנות, אפשר פשוט להגיע לשם עם רכב כשהרדיו בפנים?

נכון זה חנות ומרכז התקנות ויש להם גם מעבדה {אגב הבעלים הוא גם מייבא מכשירים של פיוניר ועוד כל מיני}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ד.א. יש לך במקרה את הטלפון שלהם? ניסיתי למצוא אותם באינטרנט אבל מצאתי רק את איילנד סאונד ברח' החצב באזור...

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...