Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להחליף את 4 הצמיגים בC5 ואני מבולבל מההיצע שקיים, אני בסך הכל מחפש צמיג טוב שיתן לי את כל הפרמטרים החיוביים שצמיג אמור לספק(כגון-אחיזה טובה, עמידות, רכות נהיגה וכו'..).

המידות הם : 195/65R15

מדובר בC5 שנת 2002 מנוע 2000(עם חישוקי מגנזיום).

הכיוון שלי זה לחבילה של 4 צמיגים עד 2000 ש"ח(מקסימום).

נכנסתי היום לפנצריה בעפולה והומלץ ע"י הפנצ'רמכר על מיצ'לין אנרג'י סייב(save)תוצרת ספרד, מה אתם אומרים עליו?

דרך אגב יש גם את חברת vrdestein ההולנדית, היו לי אותם כחוש וחצי על הפ'גו 306 אבל לא הספקתי לחוות עליהם את הדעת מכיוון שהיא ירדה מהכביש בעקבות תאונה, האם יש לכם מושג לגביהם?

 

בקיצור אני רוצה מה שכל ישראלי מצוי מחפש לא יקר והכי טוב.

 

אשמח למענה מהיר הוגן ומקצועי.

 

בתודה ובברכה, זאב.

פורסם

תראה השוק מוצף בצמיגים חלקם טובים יותר חלקם פחות ויש גם כאלה שלא שווים אגורה.

מה שעלייך לעשות זה לגשת לעשות סקר שוק באזורך ואז לבחור איזה צמיג אתה מעוניין לשים בעקרון יש בפורום המון שרשורים בנושא זה ע"י חיפוש תוכל לראות את ההבדלים בין הסוגים השונים שזה גם יכוון אותך לצמיג שאתה מעוניין.

בהצלחה.

פורסם

על מה לעשות סקר?

כל פנצרמכר ממליץ לי על צמיג אחר, אני מאמין מה שיש לו במלאי הוא מנסה לדחוף ולהמליץ.

ובקשר לחיפוש בפורום, חיפשתי אבל לא מצאתי תשובה קונקרטית מה עדיף!

האשכולות ברובם בנויים משאלות ותשובות פזורות.

אמשח לקבל כיוון לפחות ל2-3 צמיגים שמתאימים לדרישות של הC5, ולא משהו טוב שמתאים לפורשה.. שעו ברכה.

פורסם

מה פתאום סיני.

מדובר על צמיגים מחברות מובילות, אין לך איפה לטעות, רק תבדוק תאריך על הצמיגים שלא יהיה ישן יותר מ 8 חודשים.

פורסם

יש לי הרגשה של כפילות באשכולות לכן אחזור ואוסיף

כבעל C5 דומה לשלך כאשר רכשתי היו עליה צמיגים חדשים של גוד רייד בני 5 חודשים מתאריך היצור שלהם. הגעתי למוכר צמיגים ורכשתי 4 צמיגים גוד ייר צורה חדשה יחסית יקרים משהו כמו 2.4K במידה המקורית ללא שינוי מידה.

 

שים לב שהרכב הזה שאתה מחזיק צריך ודורש צמיגים איכותיים אחרת יהיו לך רעשי כביש חזקים בתוך הרכב והנהיגה תהיה לא נוחה , אני לצערי ניסית את אליאנס בסיטרואן הקודם והם הרעישו בצורה איומה, וניסיתי גם את אחת החברות שציינת מעלה והם התפרקו בכביש 6. דרך אגב אליאנס מיצרים את צמיגי המכוניות הפרטיות ב...הודו..:x.

צמיגים כמו C Drive של Yokohoma, או Proxes של Toyo לא נחשבים צמיגים איכותיים.!

 

צמיג איכותי הוא גוד ייר, מישלן, קונטיננטל,קלבר.אולי עוד 2 -3 מותגים. כשהראשון הוא מהמובילים. לא יעזור כלום עבור סחורה טובה ואיכותית במקרה זה צריך לשלם.

לדעתי מי שרכש C5 לא צריך לחסוך בצמיגים.זכור שהקשר שלך עם הכביש הוא צמיג איכותי ומה שזול הוא גם רע ובמיוחד בסיטרואן.

פורסם
יש לי הרגשה של כפילות באשכולות לכן אחזור ואוסיף

כבעל C5 דומה לשלך כאשר רכשתי היו עליה צמיגים חדשים של גוד רייד בני 5 חודשים מתאריך היצור שלהם. הגעתי למוכר צמיגים ורכשתי 4 צמיגים גוד ייר צורה חדשה יחסית יקרים משהו כמו 2.4K במידה המקורית ללא שינוי מידה.

 

שים לב שהרכב הזה שאתה מחזיק צריך ודורש צמיגים איכותיים אחרת יהיו לך רעשי כביש חזקים בתוך הרכב והנהיגה תהיה לא נוחה , אני לצערי ניסית את אליאנס בסיטרואן הקודם והם הרעישו בצורה איומה, וניסיתי גם את אחת החברות שציינת מעלה והם התפרקו בכביש 6. דרך אגב אליאנס מיצרים את צמיגי המכוניות הפרטיות ב...הודו..:x.

צמיגים כמו C Drive של Yokohoma, או Proxes של Toyo לא נחשבים צמיגים איכותיים.!

 

צמיג איכותי הוא גוד ייר, מישלן, קונטיננטל,קלבר.אולי עוד 2 -3 מותגים. כשהראשון הוא מהמובילים. לא יעזור כלום עבור סחורה טובה ואיכותית במקרה זה צריך לשלם.

לדעתי מי שרכש C5 לא צריך לחסוך בצמיגים.זכור שהקשר שלך עם הכביש הוא צמיג איכותי ומה שזול הוא גם רע ובמיוחד בסיטרואן.

 

 

אני לא ממש רוצה לחסוך, אני מעוניין בצמיגים איכותיים, אבל כמו שאני שם לב הדעות חלוקות וכל אחד ממליץ על משהו אחד והשני קוטל וממליץ על משהו אחר....

כאשר עשיתי חיפוש על צמיגים בפורום התגובות בילבלו אותי, וכעת אני שוב מתחיל להתבלבל, מישהו ממליץ על חברה מסויימת ומישהו אחר בא וסותר אותו...

מה רציתי כולה לקנות צמיגים איכותיים שמתאימים לרמה של הC5 :cry:

פורסם

גם אני עכשיו בדילמה דומה עבור c5 מהצורה החדשה (צמגים גדולים עוד יותר) וגם אני מבולבל מפני שיש מקומות שמהלים את ה-toyo T1R (יפני) וטוענים שהוא לא יורד באיכותו ממותגים שצוינו כאן ויש טוענים שרק המותגים הגדולים הם המתאימים.

אני כרגע נוטה לכיוון ה-toyo בשל המחיר השפוי והביקורות שבחרתי לאמץ.

כמו כן אני מצרף אתר שעושה השוואות לפי קטגוריות, מותגים וגדלים

 

http://www.1010tires.com/tire.asp?tirebrand=Falken&tiremodel=Ziex+ZE%2D912

You can’t really know someone until you fight them

פורסם

יאיר,

אני משוכנע שאתה יודע, אבל ייתכן ופותח השרשור פחות - ולכן כדאי לדייק -

C-drive ו Proxes - הם דגמים.

Good Year, מישלן, קלבר - הן חברות או מותגי צמיגים, ולכל אחת מהן דגמים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות - וכל אחד מהם נועד לדברים אחרים: נוחות, אחיזה וכו'.

 

יוקוהאמה היא מותג שנחשב מעולה ולא מאד זול, אגב, כמו גם טויו, ויש לה צמיגים משובחים, וגם צמיגים פחות טובים - כמו שלגוד ייר יש צמיגים מעולים וצמיגים פחות, וגם למישלן, לקלבר, לברידג'סטון וכו' וכו'.

 

כמותג, אגב, אני לא בטוח שקלבר מגיעה ליוקוהאמה - אבל אני לא יודע מספיק.

 

לגבי הטויו - הדעות בפורום נחלקות מאד. עקב מחלוקות אלו, אני נמנעתי ממנו.

 

אני מציע שתבחר דגם טוב וטרי, שהגיע ממותג איכותי.

 

ללכת למוכר ולבקש גוד-ייר, בלי דגם, יכול לזמן לך צמיגים טובים או צמיגים בינוניים (יחסית).

 

לפתוח השרשור, מבחינת מותג (ואני מניח שגם דגמים) יוקוהאמה עדיפים על החברה השניה שציינת.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

קראתי את כל מה שנכתב פה - אני הבעלים של C5 2003 ואני רוצה להחליף צמיגים בחודש הקרוב.

 

אני לא מתכוון לקפוץ ל 2000שח לרביעיה (בכלל לא בטוח שאני צריך ארבעה - אבל שניים בוודאות)

 

מישהו יכול להמליץ לי על צמיגים טובים במחירים נמוכים יותר?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...