Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או מחר או מחרותיים אני כנראה יוצא לטירונות ואח"כ אמרו לי אלקטרונאי בחיל האווויר...

 

איפה הקורס? כמה זמן הקורס? אחרי הקורס יש מצב שאני משרת קרוב לבית?? אני גר ביהוד.

 

 

 

ואיך זה בכלליות?? ללכת או לעשות בעיות ממחר בבקום??

 

 

חייב תשובות דחוף.

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

האמת אם אתה יכול חייל ירוק זה יותר עדיף

 

כי אם אתה נופל בבסיס תל נוף חבל עליךך

בשלוש חודשים אתה חייב חודש טורניות!!!

פורסם
או מחר או מחרותיים אני כנראה יוצא לטירונות ואח"כ אמרו לי אלקטרונאי בחיל האווויר...

 

איפה הקורס? כמה זמן הקורס? אחרי הקורס יש מצב שאני משרת קרוב לבית?? אני גר ביהוד.

 

 

 

ואיך זה בכלליות?? ללכת או לעשות בעיות ממחר בבקום??

 

 

חייב תשובות דחוף.

 

סביר מאוד שהקורס בבי"ס הטכני של חיל האויר במפרץ חיפה

 

משכו כנראה בין כמה שבועות לכמה חודשים (תלוי איזה "אלקטרונאי" זה)

 

יש מצב שאתה משרת ליד הבית, יש גם מצב שאתה משרת בבסיס עובדה 40 ק"מ מאילת, ממילא זה לא ישנה הרבה כי בהתחלה תצא שלישים הפוכים.

 

לדעתי יותר מעניין מחי"ר , אבל זה עניין של טעם ואיזה אווירה יש בטייסת, במיוחד אם זו טייסת קרב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קודם כל ביררתי ובתל נוף אני בטוח יהיה כי שם עושים את הקורס. אבל אני לא קרבי כי אני פרופיל 64 זה יכול לשנות משהו לגבי איפה אני ישרת אחרי הקורס??

 

אה ומה זה שלישים הפוכים??

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
קודם כל ביררתי ובתל נוף אני בטוח יהיה כי שם עושים את הקורס. אבל אני לא קרבי כי אני פרופיל 64 זה יכול לשנות משהו לגבי איפה אני ישרת אחרי הקורס??

 

אה ומה זה שלישים הפוכים??

 

 

עזוב אותך מתל-נוף זה בסיס מפחיד אתה כל היום בשמירות הוא טירניות[

ולפעמים במקצוע שלך]

פורסם

אני שירתתי בח"א...

משוחרר כבר קצת יותר מ- 3שנים... (ברוך השם..)

 

אלקטרונאי בח"א יכול להיות כל מיני תפקידים. למשל, יש לי חבר שעם 64 היה ל"א.

שזה נכנס לקטגוריה של אלקטרוניקה.

 

היציאות בח"א חרא (בהשוואה לחיל ירוק - ג'ובניק) אבל תלוי מה אתה מחפש...

אם יציאות (הביתה...לא משהו אחר! :wink: ) לא ממש חשובות לך אז התנאים די טובים ברוב הבסיסים הגדולים.

 

מה שאני שנאתי בח"א היו ההגדרות של התפקידים. נותנים שמות כאלה "מפוצצים" לתפקידים לא מי יודע מה (נראה שהם יותר דואגים לפרסם את עצמם...)

ואנשי הקבע שלא ממש עשו משהו מיוחד (חוץ מזה שעבדתי איתו והיה המפקד הישיר שלי)

 

וצד שני, כל סא"ל שמשתחרר חוגגים לו איזה מסיבה של כל הבסיס (כאילו לי ממש איכפת מאותו בחור...)

 

 

אם אתה רוצה לשמוע עוד --->תשאל עוד שאלות...

 

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...