Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אחד יש סאונד שונה שהוא יאהב .אתה צריך לשמוע קודם כמה קומפוננטים ועל אלו שאתה תאהב תשאל מה עדיף.

חוץ מזה האם רק חדש בא בחשבון.מהם שאר הרכיבים אצלך?

פורסם

יש לי מגבר של MB Q 125*4

 

אני שומע בעיקר ים תיכוני

מעוניין רק בחדש

מה הכי מתאים לסגנון הזה?

*** RIDE THE SOUND ***

פורסם

למה חדש?

קומפוננט חדש ב 1000 שקל. שווה כמשומש כ 600 שקל

ומשומש ששווה כ1000 שקל. שוה כחדש כ1400-1800 שקל.

 

וזה אומר שקומפוננט משומש ב1000 שקל יתן לך הרבה יותר אופציות. ובטוח שתוכל להביא סט הרבה הרבה יותר איכותי. ומתאים לך מבחינת אופי. מאשר סט חדש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לפני כחודש החלפתי את הקומפ' שלי. לאחר ששמעתי מספר סטים, והסכום שהקצתי לכך היה גם 1000 ש"ח.

בחרתי בPOLK AUDIO, אומנם סט מהסדרה הנמוכה שלהם (DB). אבל באותה חנות שמעתי גם סט של הרץ ועוד מספר סטים. הפירוט של הצליל, האיכות שלו ישר משכה אותי ועוד חבר שבא איתי לבחור. מאז הם מותקנים אצלי ברכב ואני ממש מרוצה מהם..

 

כמו שקודמי אמרו תלך למספר חנויות ותתחיל לשמוע סטים. תשמע אותם בכמה סוגים של מוזיקה שמתאימים לך. ורק אז תחליט.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם
לפני כחודש החלפתי את הקומפ' שלי. לאחר ששמעתי מספר סטים, והסכום שהקצתי לכך היה גם 1000 ש"ח.

בחרתי בPOLK AUDIO, אומנם סט מהסדרה הנמוכה שלהם (DB). אבל באותה חנות שמעתי גם סט של הרץ ועוד מספר סטים. הפירוט של הצליל, האיכות שלו ישר משכה אותי ועוד חבר שבא איתי לבחור. מאז הם מותקנים אצלי ברכב ואני ממש מרוצה מהם..

 

כמו שקודמי אמרו תלך למספר חנויות ותתחיל לשמוע סטים. תשמע אותם בכמה סוגים של מוזיקה שמתאימים לך. ורק אז תחליט.

 

תודה על העזרה

 

איזה מוזיקה אתה שומע?

*** RIDE THE SOUND ***

פורסם

אין הכי טוב. זה ענין של טעם. מה שאחד אוהב בהכרח, השני עלול לתעב וכן להפך. הייתי מציע לך לנסות לשמוע כמה סטים.

 

מהיכן אתה בארץ? יש ביום שבת הבא מפגש אודיו בו תוכל להתרשם מסוגים שונים, ורמות שונות, של מערכות. אתה מוזמן לבוא ולגבש בעצמך דיעה לגבי הטעם המועדף עליך.

 

בהצלחה.

פורסם

אני שומע בעיקר ים תיכוני ומזרחה, וכן מוזיקה שחורה.

אך כפי שכבר אמרתי, תלך עם דיסק של כל מיני סוגים של שירים שאתה אוהב. תשמע מספר סטים ואז תחליט..

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

דווקא יש לי את הפולק ואני מאוד מרוצה ממנו וזה אחריי שהיו לי כמעט כל דבר קיים.לא יודע לכמה יורד באמת אבל הסאונד שלו מאוד צלול ועוצמתי.חבל שבארץ לא מעריכים מספיק את החברה האמריקאית הותיקה הזו.

פורסם

שמעתי את הפולק גם, לא רעים אך יש להם גוון צליל שלא בטוח שכל אחד יאהב, תבדוק יד שנייה בפורום, אולי תופתע לגלות מציאה :wink:, עם טיפה של הרחבת התקציב תוכל להביא סטים לא רעים, כמו מורל הייבריד אוביישן ועוד

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
דווקא יש לי את הפולק ואני מאוד מרוצה ממנו וזה אחריי שהיו לי כמעט כל דבר קיים.לא יודע לכמה יורד באמת אבל הסאונד שלו מאוד צלול ועוצמתי.חבל שבארץ לא מעריכים מספיק את החברה האמריקאית הותיקה הזו.

 

למען האמת, גם אני לא הכרתי אותם לפני שקניתי. כשהגעתי לחנות לא הייתי מוכן לשמוע על החברה הזאת (מכיוון שלא הייתה מוכרת לי). אחרי שהושמע לי הסט הזה ועוד כמה סטים של הרץ ומורל זה היה ממש ברור שאני אקח את הסט הזה.

חייב לומר באותו משפט שמלכתחילה הבחנתי שהם מעולים בתחום המיד והטויטר אבל חסר בהם באס. ולכן מיד לאחר מכן הוספתי סאב שבשילוב עם הפולק המערכת באוטו נשמעת ממש טוב לטעמי. (ולטעם חבריי).

 

אבל כמו שכבר נאמר רבות.. הכל עניין של טעם.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

×
×
  • תוכן חדש...