Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי היום רכב לבדיקה פורד מונדאו 2002 יד 1 92.000 צריך את דעתכם על תוצאות הבדיקה.

 

1.מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה:בלאי פנימי במנוע,רעש מערכת תזמון ושסתומים,נזילת שמן,תושבות מנוע,קורזיה בצנרות ואבזרי קירור,לטפל ולנקות מערכת קירור,תיפקוד מערכת הדלק והצתה לקויי.

מערכת פליטה: תקין.

2.סרן קדמי ומערכות היגוי:נקישה בהגה,תיקון כיוון ציר קידמי.

3.קפיצים:תקין.

4.שילדת מרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה:תיקון פיגעה לאורך צד שמאל+דופן אחורית,עמוד,משקוף פנל,מעיכות פח ותיקוני מרכב וצבע ופגמים בצבע סביב,מנגנוני שמשות רועישם,פגושים פגומים וקרועים,בולמי מכסה המנוע חלשים.

5.מערכות בלמים(ללא פירוק גלגלים):בדיקה בפרוק לפרק גלגלים ליבדוק,בלימה לקויה בלם יד,צלחות רפידות בלם שחוקות.

6.צמיגים:חישוקים פגומים.

7.מערכת תאורה:קורזיה בקוטבים וחיבורי מצבר 2007,פנס אחורי סדוק.

8.העברת כוח:שמן כהה בלאיט דיסקיות בגיר,שילוב והחלפת הילוכים לקוי+השייה ונקישה,אין החלפות הילוך בלחיצה בכפתור בורר ונורה לא דולקת,חופש ציריות.

9.מחוונים:תקין.

10.הערות כלליות מדחס מזגן נוזל, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה יש ליבדוק מתי בוצעו טיפולים ברכב+רצועת תיזמון ולהמשיך לפי הורואת יצרן.

 

הבוחן אמר שבאופן כללי המצב של הרכב טוב מצב המנוע טוב,אך הוא חושש מהגיר הוא אומר אולי זה הכפתור של הבורר ואולי הגיר יש בעיה.

הלכנו למוסך מורשה של המטפל הוא אמר שהוא חושב בוודאותת שזה הכפתור ולא הגיר אבל צריך ליבדוק.

מנסיעה שלי וישיבה מאחורה הגיר מעביר הילוכים חלק ובזמן לא הרגשתי שום נקישות או בעיות בשילוב בגיר.

מחירון הרכב 47.000 סגרתי איתו על 41.000 מה אתם אומרים על הרכב למצב שלו?

אשמח לעצה ממכם תודה לעוזרים.

פורסם

ניראה לי שבבדיקה הוזכר לא מאט מעבר לבלאי רגיל וכסת"חים, רכב הזה עדיין לא עבר 100K ק"מ וכבר רשימה די ארוכה:

"תיפקוד מערכת הדלק והצתה לקויי", "לטפל ולנקות מערכת קירור", "בלחיצה בכפתור בורר ונורה לא דולקת,חופש ציריות", "מדחס מזגן נוזל", "חישוקים פגומים".

מעבר לתאונה שרכב הזה עבר, נוצר לי רושם מבדיקה שהוא מוזנח למדי.

 

אם גם דברים שציינתי הם כסת"חים, אז אני לא רואה משמעות של ללכת למכון ולבדוק משהו מעבר לשלדה?

אם לא כסת"חים, אז רכב הזה עבר 91K ק"מ קשים למדי, אולי את רובם בעיר ופקקים.

 

לא מזמן ראיתי רכב יד שנייה, בעל הרכב רופא ואדם מבוגר, הרכב היה אצלו 15 שנה והרכב פשוט גמור.

קילומטרז' נמוך ויד נמוכה לאו דווקא יגיד שהרכב שמור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ניראה לי שבבדיקה הוזכר לא מאט מעבר לבלאי רגיל וכסת"חים, רכב הזה עדיין לא עבר 100K ק"מ וכבר רשימה די ארוכה:

"תיפקוד מערכת הדלק והצתה לקויי", "לטפל ולנקות מערכת קירור", "בלחיצה בכפתור בורר ונורה לא דולקת,חופש ציריות", "מדחס מזגן נוזל", "חישוקים פגומים".

מעבר לתאונה שרכב הזה עבר, נוצר לי רושם מבדיקה שהוא מוזנח למדי.

 

אם גם דברים שציינתי הם כסת"חים, אז אני לא רואה משמעות של ללכת למכון ולבדוק משהו מעבר לשלדה?

אם לא כסת"חים, אז רכב הזה עבר 91K ק"מ קשים למדי, אולי את רובם בעיר ופקקים.

 

לא מזמן ראיתי רכב יד שנייה, בעל הרכב רופא ואדם מבוגר, הרכב היה אצלו 15 שנה והרכב פשוט גמור.

קילומטרז' נמוך ויד נמוכה לאו דווקא יגיד שהרכב שמור.

מהיתרשמותי מהרכב הרכב לא הוזנך הטיפולים בוצעו בזמן היסטורית הטיפולים בידי והרכב טופל כמו שצריך...

מערכת קירור והצתה לקויה לי זה נירא כמו כסת"ח כי אני בדקתי ולא ראיתי שום בעיה והבדיקת קומפרסיה יצא מעולה הבוחן אמר שהמנוע במצב טוב מאוד ויש לו כוח.

פורסם

במקרה כזה, אם הדברים שציינתי כסת"חים, לדעתי רכב הזה יכול להיות מועמד ראוי לקנייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
במקרה כזה, אם הדברים שציינתי כסת"חים, לדעתי רכב הזה יכול להיות מועמד ראוי לקנייה.

אוקיי תודה רבה.

עוד מישהו יביא חוות דעת לפני שאי קופץ על הקניה??

פורסם

נראה שפעלת נכון.

בדקת היסטוריית טיפולים, בדקת במכון, הלכת לקבל חוות דעת במוסך מורשה.

 

על פניו, בלי לראות ולנסוע על הרכב, נראה שהבדיקה מלאה בכסת"ח הרגיל.

מה אמרו במוסך לגבי יתר הבדיקה?

 

בדוק את עניין תושבות המנו, מתי הוחלפה רצועת טיימינג ואני ממליץ שבשביל ראש שקט בקש שיתחברו למחשב כדי להוציא פלט של תקלות במידה וישנן כאלה.

 

ממליץ לך לערוך חיפוש בפורום על צריכת הדלק של הדגם, כדי לראות מה אנשים מדווחים, שלא תהיה לך הפתעה אחרי הקניה.

 

בהצלחה.

 

גיא.

פורסם

מנהל העבודה במוסך אמר שהרכב הוא מטפל בו מהיום הראשון שיש לבן אדם את הרכב הזה.

ולא יכול להיות שיש ניזלות שמן או דברים חרגים במנוע המצב של המנוע מעולה וכך גם הגיר.

רצועת טימינג למיטב ידעתי איך ברכב זה יש שרשרת והרכב אמור לעבור טיפול 90 אלף...

פורסם

תתחדש על הרכב. לפי דעתי עשית קנייה טובה.

 

שמור על הרכב וסע בזהירות.

 

העם דורש תמונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...