Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה הטויוטה פריוס יכולה לנסוע על חשמל עד בערך 50 קמ"ש לא? אז יוצא שבעצם בנסיעה עירונית שבערך נוסעים במהירות 60-70 הנסיעה היא מהמנוע בנזין ובנסיעות בעיר אני לא רואה הרבה נהגי מוניות נוסעים ב 40-50 כך שבעצם הם יסעו על הבנזין אז הנסיעה לא תהיה חסכונית כל כך כמו שהיצרן טוען בנתונים בנהיגה כזאת ולא ברור לי איך בנתוני יצרן הרכב הזה נוסע 25 ק"מ לליטר, שזאת בעצם נסיעה על המנוע בנזין אז איך הצריכה כל כך טובה לעומת מכוניות אחרות עם מנוע 1.5?

פורסם

הפריוס יכולה לנסוע על חשמל בלבד עד כ-50 קמ"ש (לטווח מוגבל), על בנזין בלבד כל עוד יש דלק ועל שילוב של השניים בכל פעם שאפשר. המנוע החשמלי עוזר למנוע הבנזין בהאצות ומחליף אותו במהירות נמוכה (פקקים, למשל), כך שהצריכה העירונית בהחלט מתקרבת ל-20 ק"מ לליטר. מחוץ לעיר בנסיעה ארוכה זה קצת פחות טוב, אבל אני כבר עשיתי איזה 100 ק"מ בינעירוניים בצריכה של 1:18 ככה שזה ממש לא בעיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באיזור חיפה שהתנועה בדרך כלל זורמת בעיר במהירות 60-70 אני לא רואה איך רכב כזה יכול להגיע בכלל לצריכה של 1 ל 20 ובדרך בינעירונית נראה לי שהמנוע בנזין שאמור להסיע את הרכב שהוא מנוע בנפח 1.5 לא הגיוני שיגיע לצריכה של 1 ל 25

פורסם

הפריוס חוסכת דלק תודות למאפיינים הבאים:

  1. בלימה רגנרטיבית - כשבולמים, חלק מהאנרגיה שהופכת לחום ברכב רגיל מומרת לחשמל.
  2. כיבוי מנוע הבעירה כשהוא לא נדרש - בעצירות, האטות וגלישות. ניתן לנסוע על המנועים החשמליים בלבד גם מעל ל-50 קמ"ש אם גולשים בירידה או כדי להוריד את המהירות לאט. בלחיצה קלה על הדוושה הרכב נמצא בהילוך סרק גם מבחינת המנועים החשמליים וניתן לגלוש למרחקים די גדולים עם איבוד מהירות קל ביותר.
  3. שילוב של המנועים החשמליים עם מנוע הבעירה - בכל מהירות, חלק מההנעה יכול להגיע מהמנועים החשמליים, ולהפך.
  4. תיבת הילוכים רציפה אמיתית - מנוע הבעירה פועל בטווח האופטימלי עבור הכוח הנדרש, והמומנט ומהירות מומרים בהתאם לצורך.
  5. מנוע הבעירה בעל מחזור אטקינסון - מהלך העבודה ארוך יותר ממהלך הדחיסה.
  6. עיצוב אירודינמי - מקדם גרר נמוך, קיים גם ברכבים אחרים.

פורסם
באיזור חיפה שהתנועה בדרך כלל זורמת בעיר במהירות 60-70 אני לא רואה איך רכב כזה יכול להגיע בכלל לצריכה של 1 ל 20 ובדרך בינעירונית נראה לי שהמנוע בנזין שאמור להסיע את הרכב שהוא מנוע בנפח 1.5 לא הגיוני שיגיע לצריכה של 1 ל 25

 

היית מת שתנועה עירונית תזרום על 60-70 כל הזמן. יש המון עצירות וממוצע המהירות קרוב יותר ל-20 קמ"ש. תחשוב שבכל בלימה או בעצם בכל פעם שעוזבים את הגז בפריוס מנוע הבנזין מפסיק לעבוד ומנוע החשמל נטען. בכל האצה עדינה עד מתחת ל50 קמ"ש מנוע הבנזין בקושי עובד, או עובד על סל"ד מאד נמוך. קל להגיע ככה ל-20 ק"מ לליטר.

 

בדרך בינעירונית שטוחה (כי בירידות רק החשמל עובד והצריכה אפסית) מנוע הבנזין נתמך על ידי מנוע החשמל ומצליח כמו שכתבתי להגיע גם ל-1:18 בקלות. לא יודע מאיפה הבאת את הנתון של ה-1:25, אבל אולי זה נתון מעבדה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בעיר שלך שאתה תושב המרכז הנסיעה בעיר איטית אבל בחיפה חוץ מהעצירות ברמזורים בדרך העצמאות שזה הדרך הראשית של העיר כשאתה לא בעמידה רוב המכוניות בנתיב השמאלי נוסעות מהר 60-70 , הנתון של 1:25 מהאתר של טויוטה. האצה עדינה??? יש דבר כזה בכבישי ישראל? לא נתקלתי באנשים שמאיצים בהאצות עדינות בשום מקום. כך שברכב כזה אני לא רואה הרבה מצבים שלא יהיה שימוש במנוע הבנזין.

×
×
  • תוכן חדש...