Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הוא הרכב הכי מהיר בישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שטח החיכוך הוגדל דווקא, אז המהירות המירבית היא פחותה.

 

נכון , אבל לא משמעותית.

אם היה לרכב גרף דיינו, ומהירות בסל"ד נתון +יחסי העברה , אפשר לחשב את cdA המתאים לרכב הזה .

בד"כ שינויים כאלו בחיפויי גלגלים שווים איזה 10-15% לכל היותר תוספת למקדם גרר .

פורסם

מה פותח השירשור התכוון?הכי חזק מהמקום?הכי חזק מגלגול?מי עושה 100-200 קמ'ש הכי מהר?מי עושה 200-300 קמש הכי מהר?

זה יכול להתפרש להרבה כיוונים איזה רכב הכי מהיר בארץ.

 

אבל איזה רציני התר'ד הזה היה נראה עם הוא היה שואל איזה רכב מתנהג הכי טוב בארץ!

פורסם

כשאיבו עוברת מהירות של 250 קמ"ש היא נמתחת לקצוות המעטפת מבחינת יכולות,כשרכב ספורט טהור כמו איזו פורשה GT2 עובר את ה-250 קמ"ש הוא עדיין רחוק מאוד ממגבלות המעטפת שלו,כי זה בדיוק מה שהוא תוכנן לו.

 

כאחד שנהג על GT2 במסלול אני יכול להגיד שמעולם לא הנחתי את ידי על מכונית מפחידה יותר. עברתי איתה את ה-250 קמ"ש אבל דווקא הסיבובים הם אלה שגורמים למפרקי אצבעותיך להלבין מרוב לחץ ולהטביע את צורתם על הגה העור. המכונית הזו רוצה להרוג אותך הן בכניסה לסיבוב והן ביציאה ממנו. זה לא פחד מעורר אנדרנלין בסגנון הצ'אלנג' סטרדלה אלא פחד גולמי, משתק, מצמית. פחד שגורם לך פשוט לברוח מהאוטו לפני שמישהו שאתה ממש שונא יקבל את הכבד שלך. זה בדיוק גם מה שעשיתי לאחר ארבעה סיבובים.

 

ג'רמי קלאקסון כינה אותה Biblically Awful ואני חייב להסכים איתו. בעיני ה- gt2 לא מסוגלת להיות הרכב המהיר ביותר לא במסלול מירוצים ועל אחת כמה וכמה שלא בחיים האמיתיים.

דווקא בכבישים אלה, לא מושלמים, לא אחידים ומלאי הפתעות תהיה האיוו - על שלל גרסאותיה המשופרות - מהירה יותר.

אגב, מישהו זוכר את הפרק בטופ גיר שבו השוו את האיוו FQ400 למורצ'ילאגו?

מישהו זוכר את התוצאה?

8)  

פורסם

אגב, מישהו זוכר את הפרק בטופ גיר שבו השוו את האיוו FQ400 למורצ'ילאגו?

מישהו זוכר את התוצאה?

8)

 

כמו בדרבי התל אביבי אם אני זוכר נכון.

פורסם

הרכב הכי מהיר בארץ הוא ההונדה של אלי 700 ומשהו כוח סוס משהו מטורף יש פול סירטונים ביוטיוב וגם סרטון שהוא לוקח אופנוע r1 תירשמו ביוטיוב eli max power

פורסם
דווקא מרצדס אם אני לא טועה

אחת מאוד ספציפית עם הרבההה מאוד כ"ס (מעל 1000)

תחכו קצת ותהיה גם עוד מפלצת אדומה

 

KLEEMANN

היא ממש חזקה אבל לא הייתי אומר 1000.

הייתי אומר איזור ה-700 אבל אולי אני טועה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
הרכב הכי מהיר בארץ הוא ההונדה של אלי 700 ומשהו כוח סוס משהו מטורף יש פול סירטונים ביוטיוב וגם סרטון שהוא לוקח אופנוע r1 תירשמו ביוטיוב eli max power

 

טוב.:lol:

 

לפי זכרוני, ממה שידוע לי :

 

משופרות :

פיאט X1\9 של מ**

EVO9

סובארו רעם כחול

פיאט טיפו

הפחות אך גם כן חזקות:

לאנציה דלתה אינטגרלה

פיגו' 205 T16

 

מקוריות:

אודי R8

קאררה GT2

מרצדס 63AMG

פרארי (לא זכור לי הדגם אם בכלל היא נשארה בארץ).

 

היו שמועות גם על מס' מכוניות כמו :

 

בנטלי GT מאיזור הרצליה

אודיו RS4\RS6

במוו M3\M5

לאמבורגיני דיאבלו משנות ה80-90

פורסם
כאחד שנהג על GT2 במסלול אני יכול להגיד שמעולם לא הנחתי את ידי על מכונית מפחידה יותר. עברתי איתה את ה-250 קמ"ש אבל דווקא הסיבובים הם אלה שגורמים למפרקי אצבעותיך להלבין מרוב לחץ ולהטביע את צורתם על הגה העור. המכונית הזו רוצה להרוג אותך הן בכניסה לסיבוב והן ביציאה ממנו. זה לא פחד מעורר אנדרנלין בסגנון הצ'אלנג' סטרדלה אלא פחד גולמי, משתק, מצמית. פחד שגורם לך פשוט לברוח מהאוטו לפני שמישהו שאתה ממש שונא יקבל את הכבד שלך. זה בדיוק גם מה שעשיתי לאחר ארבעה סיבובים.

 

ג'רמי קלאקסון כינה אותה Biblically Awful ואני חייב להסכים איתו. בעיני ה- gt2 לא מסוגלת להיות הרכב המהיר ביותר לא במסלול מירוצים ועל אחת כמה וכמה שלא בחיים האמיתיים.

דווקא בכבישים אלה, לא מושלמים, לא אחידים ומלאי הפתעות תהיה האיוו - על שלל גרסאותיה המשופרות - מהירה יותר.

אגב, מישהו זוכר את הפרק בטופ גיר שבו השוו את האיוו FQ400 למורצ'ילאגו?

מישהו זוכר את התוצאה?

8)

 

 

מכל מה שרשמת ממש לא הבנתי מה כל כך מפחיד בgt2?

 

בקשר למבחן של טופ גיר.. ראיתי את המבחן , אבל כמו כל התכנים של טופגיר יש לי רק משהו להגיד עליו-רייטינג.

אבל למרות זאת אני מודע ליכולות האדירות של האיוו הזאת וכל הטכנולוגיה שהושקעה בה, אך לפי דעתי המבחן היה צריך להגמר עם יתרון קט ללמבו.

 

יוגב

פורסם

אגב, מישהו זוכר את הפרק בטופ גיר שבו השוו את האיוו FQ400 למורצ'ילאגו?

מישהו זוכר את התוצאה?

8)

 

במקרה זה היה הקטע שהמורצילאגו הלכה לטייל באיזה סיבוב והאיוו המשיכה?:-D

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

 

 

וואו ! לשים את הסרטון הזה שרוצים להרדם, מדהים. משעמם בעליל.

ואם כבר, איפה לעזאזל אפשר לעבור בארץ את ה300 קמ"ש? לא שאני הולך לנסות, כי האוטו גם ככה מתפרק על 170-180 :/

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.


×
×
  • תוכן חדש...