Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למנועים ישנים בעיקר לכאלו שלא בשימוש כל יום (רכבי סופשבוע), מומלץ שמן איכותי - סינטטי עם חוזק פילם גבוה וכושר הצמדות חזק. לחברת ROYAL PURPLE המשווקת בארץ ע"י www.laoreng.co.il/?CategoryID=234 שמנים מומלצים ביותר.(רבים לא מודעים לכך שמחיר שמן איכותי "בטל ב60" מול התמורה והחיסכון בבלאי ובתקלות-אין חכם כבעל נסיון) .

לגבי תוספים-במקורות הכתובים תמצא שהשימוש בתוספים אינו נחוץ כשמשתמשים בשמנים איכותיים, ובכל מקרה התועלת שלהם נופלת אל מול שימוש בשמנים סינטטיים איכותיים.

לנמשחמינוץ פפרידון

 

למרות המעלות הרבות של שמנים סינטטים צריכה להיות התאמה יעודית לשימוש במנועים ישנים.

בעבר שמעתי על מקרים בהם תוספים גרמו לבלאי מואץ של מיסיבים במנוע.

מכיוון שהמולקולות בשמן סינטטי שונות מהמולקולות שבשמן ה"רגיל" לפעמים השמן הסינטטי נוזל בקלות יתר ממנועים ישנים בהם האטימה מעולם לא היתה מושלמת מרווחי החופש במנוע היו גדולים בעת היצור.

אני מבין שיש לך קשר עם תעשית השמן אז אולי תוכל לברר אם ברמת המפעל עשו בדיקות בענין התאמת השמנים למנועים קלסיים ישנים. ראיתי בארצות הברית ובאנגליה פרסומים לשמנים המיועדים ספציפית לרכבי אספנות.

שלמה דן גדרון

פורסם
לפעמים השמן הסינטטי נוזל בקלות יתר ממנועים ישנים בהם האטימה מעולם לא היתה מושלמת מרווחי החופש במנוע היו גדולים בעת היצור.

 

מעניין, גרמת לי להתחיל לחשוב.

אני מעביד קשה את המנוע באוטו שלי בצורה יומיומית כבר 4 שנים, והאוטו לא אכל לי שמן כלל עד לפני שנה.

מה שקרה לפני שנה זה שעשיתי לאוטו כמה שינויים, ביניהם החלפה של שמן המנוע משמן רגיל לשמן סינטטי של מוביל S בצמיגות של 5\40 ולאחר מכן 10\40 (גם כיום).

יכול להיות שזאת הסיבה לאכילת שמן? כדאי לחזור לשמן פחות איכותי?

אני משתגע, אני יכול לאמץ את האוטו יום שלם, לנסוע איתו יותר מ 100 קילומטרים ולא תהיה אכילת שמן כלל, ואני יכול לנסוע איתו כמה נסיעות רגועות בתוך העיר ולגלות שחסר לי רבע ליטר שמן.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

לבחור ששם שמן 90 במנוע במקום שמן מנוע, אני מעריך שאתה יודע מדוע לחץ השמן בשעון חזר להיות רגיל, והמנוע שקט ויחד עם זאת ה"נס" החזיק זמן מוגבל.



המים שיוצאים מאהגזוז בבוקר בחלקם הם אכן משקעים בדודים אבל מה שבד"כ רואים בחורף עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה זה את אחד מתוצר השריפה במנוע הבעירה הפנימית שהוא מים. אם ההגעה לטמפ' העבודה זה הופך ל (LIVE STEAM) ולא ניתן לראותו בעין.

נתוני שמן קלאסי המיוצרים באנגליה ע"י חברות מקומיות למשל MILLERS OIL כוללים מגוון רחב של שמנים לשימוש ברכב קלאסי במגוון אפליקציות כולל מירוצים ומכילים תוספים שונים המתאימים גם לרמת קשיות המשטחים השונים במנועים אלו.רמת הSURFACE HARDENING שונה מאוד בין מנוע קוזוורט משנות השמונים למנוע של פורד מונדיאו היום.

×
×
  • תוכן חדש...