Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי הונדה סיוויק שנת 2005. המערכת באוטו היא כמו שאתם יודעים מערכת מקורית של הונדה שהבנתי שהיא סוג של מערכת מובנת שמחוברת אליה גם האזעקה של האוטו. השאלה שלי אם אני רוצה להרכיב באוטו מערכת אחרת (הכוונה לפאנל עצמו) האם זה אפשרי או שזה עניין מורכב ומסובך שיעלה לי גם הרבה, או שאולי זה גם יבטל לי דברים כמו אזעקה או דברים אחרים?

 

אני מתכוון לחבר למערכת מגבר סאב ורמקולים...

 

 

תודה מראש לעוזרים :)

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

לאבא שלי יש רכב כזה, המערכת לא קשורה לשום אזעקה.

ניתן לפרק אותה , זה כרוך בפירוק כל המסגרת של הרדיו והחלק של המאפרה למטה.

עדיף שתיתן למתקין זה לא אמור לעלות הרבה ועדיף על פלסטיק שבור.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אני לא מתכוון לפרק אותה בעצמי אני הולך לבעל מקצוע, אבל רק לפי העיין אפשר לראות שהאזעקה מחוברת אלייה כי שאני סוגר את האוטו האור האדום של האזעקה מהבהב וזה נמצא על המערכת עצמה...

ועוד משהו... ראיתי כבר בכמה אתרים שמוכרים את הפלסטיק שמיועד להונדה סיוויק במקרה שמורידים את המערכת המובנת, מה שקיים במאזדה 3 ומכוניות אחרות כשרוצים לבטל את המובנה ולשים משהו אחר. זה נכון שצריך את זה ברגע שמוציאים את המקורי? זה עולה בסביבות ה300+ וזה לדעתי סתם כסף לזרוק ומכער את האוטו גם.

 

תודה לעוזרים

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

כן זה האוטו שלי

אם ככה תודה רבה... אז עכשיו הייתי רוצה לדעת אם באמת כדאי לי להשקיע על HU חדש ולהכנס להשקעה של סביבות ה1200+- ואם יהיה לי הבדלים משמעותיים אם אני יעבוד עם המערכת המובנת לבין אם ירכיב אחד משלי?

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

לפי דעתי תחליף את המקורי זה לא סיפור גדול למתקין.

למכשיר המקורי אין יציאות RCA כך שתצטרך מנחתים.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

זה לא קשור יכול להיות שחיברו לו את ההעזקה למערכת בלי שום קשר למערכת עצמה זה כולה עוד חוט שמחובר לשם זה לא היה סיפור לנתק אותו ולחבר אותו למקום אחר תתיעץ עם בעל מקצוע לגבי ההחלפה מדובר בסביבות ה300 שקל לא כולל הרדיו דיסק לפרק את המקורי

פורסם

300 שקל רק להעביר את האזעקה למקום אחר? ובשביל לבטל את המובנה ולשים מערכת משלי אני צריך לשלם עוד חוץ מה300?

ואם כן כמה עוד בערך רק בשביל לפרק את המובנה?

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

×
×
  • תוכן חדש...