Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום

 

לפי מיטב ידיעתי חיישן נקישות משמש מעין נגד משתנה אשר מעביר מתח ליחדת בקרה ,התנגדותו המקובלת הינה

 

560 אום ולפי האינפורמציה שהוא מעביר מחשב ניהול מנוע מאחר את ההצתה עד 5 מעלות למנוע צלצולים.

 

שאלתי היא האם ניתן לחבר "משהו" (נגד לדוגמא) אשר יבצע את אותו פעולת החיישן .

 

מדובר על רכב הונדה אשר עלות החיישן קרובה ל700 ש"ח.

 

אודה לכם על תשובתכם .

פורסם

חיישן נקישות הינו אוזן או מיקרופון אשר מאזין למנוע ומשדר אותות למחשב ניהול מנוע/הצתה.

 

ניתן לרמות אבל לא מומלץ מכיוון שנקישות לאורך זמן במנוע עלולות לפגוע בבוכנות.

איזה כייף לי :)

פורסם

חיישן נקישות אינו מבוסס על נגד משתנה אלא על גביש פאזו-קרמי והוא בעל התנגדות מאוד גבוהה. איחור ההצתה שיחידת הבקרה מסוגלת לבצע היא משתנה מיצרן ליצרן אך לרוב מדובר באמת בשינויים קלים של 5 מעלות.

אם אתה רוצה לאחר הצתה תאלץ לבצע הקלטה של האות החיישן בזמן צילצולים ולשדר אותו ליחידת הבקרה בזמן שתבחר.

הבעיה היא שיחידת הבקרה תזהה כי האות מגיע או לא מגיע בתנאים מסויימים שהוא מצפה לזה ויתריע ע"י קוד תקלה של חיישן נקישות.

 

אם תכתוב מה בדיוק הבעיה שיש לך ברכב נוכל לעזור לך בצורה יותר טובה ולהבא כתוב כותרת יותר אינפורמטיבית תוך ציון דגם הרכב המלא וזאת עפ"י כללי הפורום הרושמים ב"דביקים".

פורסם
חיישן נקישות אינו מבוסס על נגד משתנה אלא על גביש פאזו-קרמי והוא בעל התנגדות מאוד גבוהה. איחור ההצתה שיחידת הבקרה מסוגלת לבצע היא משתנה מיצרן ליצרן אך לרוב מדובר באמת בשינויים קלים של 5 מעלות.

אם אתה רוצה לאחר הצתה תאלץ לבצע הקלטה של האות החיישן בזמן צילצולים ולשדר אותו ליחידת הבקרה בזמן שתבחר.

הבעיה היא שיחידת הבקרה תזהה כי האות מגיע או לא מגיע בתנאים מסויימים שהוא מצפה לזה ויתריע ע"י קוד תקלה של חיישן נקישות.

 

אם תכתוב מה בדיוק הבעיה שיש לך ברכב נוכל לעזור לך בצורה יותר טובה ולהבא כתוב כותרת יותר אינפורמטיבית תוך ציון דגם הרכב המלא וזאת עפ"י כללי הפורום הרושמים ב"דביקים".

 

הבעייה היא שחיישן הניקשות נישבר ולתומי חשבתי שאפשרי להרכיב נגד כלשהוא במקום מפאת מחירו הרב של החיישן המקורי .

×
×
  • תוכן חדש...