Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרסמתי את השאלה בנושא קיים אבל נראה לי שהיא מצריכה נושא חדש.

באותו יום פורסמו 2 כתבות על כך שפג'ו 107 מגיעה לארץ ב-ynet וב-the marker

(http://cars.themarker.com/tmc/articl...0090308_029741 )

יום אחרי זה הכתבה מ-ynet נעלמה מהאתר.

בכתבה ב-ynet ציינו לחיוב שמערכת בקרת היציבות תהיה חלק מהרכב שייובא. ב-themarker ציינו לשלילה שהמערכת לא תהיה חלק.

באתר הרשמי של פג'ו בישראל אין על זה כלום.

מה קורה? מייבאים את הרכב או לא? מערכת בקרת היציבות תהיה חלק או לא?

מישהו יודע על זה משהו?

האם המחיר נראה סביר (יחסית לארץ זאת אומרת...) למי שקונה את הרכב במטרה אחת - להגדיל משמעותית את הסיכוי למצוא חניה בתל אביב (כשכל 10 ס"מ עושים הבדל... ויש הבדל בינה לבין רוב הרכבים האחרים - אני חושב שאפילו יחסית ל-i10)

פורסם

ה-107 אכן הגיעה ארצה, ומשווקת עם אבזור בטיחותי לקוי - 2 כריות אוויר (במקום 4 איתן נבחנה ב EuroNCAP) ובקרת יציבות. אני חיובי לגבי בקרת היציבות, זה הופיע בהודעה לעיתונות של היבואן. :)

פורסם
זה האוטו?ראיתי אוטו לפני שנתים באיטליה

 

לא. זוהי ה-1007 מיני-מיני-מינואן המבוסס על הפלטפורמה המשותפת של טויוטה-פז'ו-סיטרואן עליה נבנתה גם ה-107

פורסם

מה הטמטום בלעשות מיני מיני וואן? תגידו שזאת מכונית מיני עם דלת הזזה ועוד כמה מחזיקי כוסות...

 

אף פעם לא הבנתי את הרעיון של דלת הזזה, בשביל מה צריך את זה? סתם מערכת יקרה ומסורבלת. ועוד במכונית קטנה...

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לפני יומיים ראיתי 107 בגבעתיים.

*אזהרה, הכותבת הולכת להשמע כמו ערס מצוי*

 

הטמבל ניסה ללחוץ איתי ברמזור, השארתי לו אבק, עכשיו הוא חייב להחליף מסנן אויר! :twisted:

 

בואו נראה מה הגיעה אלינו, לא בטיחותית ביחס לסטנדרטים של ימנו, לא מהירה ולא זולה. (תוסיפו עוד 5-10 K ויש לכם אוטו אמיתי).

 

בקיצור, :mm_nah:

 

שהתל אביבים ישארו עם האופניים.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
מה הטמטום בלעשות מיני מיני וואן? תגידו שזאת מכונית מיני עם דלת הזזה ועוד כמה מחזיקי כוסות...

 

אף פעם לא הבנתי את הרעיון של דלת הזזה, בשביל מה צריך את זה? סתם מערכת יקרה ומסורבלת. ועוד במכונית קטנה...

 

זה דווקא יעיל בערים צפופות אם צריך רכב מרווח יחסית אבל אם זאת קטן מאוד.

הדלתות הזזה טובות במיוחד אם חנית בקניון והגאון שלידך חנה כל כך קרוב שאי אפשר לפתוח את הדלת הרגילה:lol:

פורסם

בICAR דווקא רשום שהיא משווקת עם ESP, אך רק 2 כ"א.

http://www.icar.co.il/Model/342/פיג'ו_107

 

בכל אופן, אחד היצורים המכוערים ביותר שראיתי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

רכב חסכוני בהחלט 1:22:shock: ממש חסכוני אבל קטן מאוד בביצועים מנוע 1.0 68 כ"ס תיבה רובוטית לא משהו שהייתי קונה.(גם ב 10000 ש"ח):lol:

שכחתי לציין, העיצוב ממש מגעיל.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

לא מזמן נכתב על הסוזוקי אלטו אשר עתיד להגיע ארצה,מחיר אטרקטיבי ככל הנראה,חסכוני מאוד בדלק.

עיצוב חמוד יחסית .

אולי שווה להציץ לפני שבודקים את רכישת ה107.

פורסם
רכב חסכוני בהחלט 1:22:shock: ממש חסכוני אבל קטן מאוד בביצועים מנוע 1.0 68 כ"ס תיבה רובוטית לא משהו שהייתי קונה.(גם ב 10000 ש"ח):lol:

שכחתי לציין, העיצוב ממש מגעיל.

מצד שני לך יש מוסטנג, זה לא בדיוק מקור להשוואה בעניין של ביצועים וחסכון :-P

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...