Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אופל אסטרה 2005 ENJOY , שלא נוסעת הרבה (זה רכב שני בבית)

לא רוצה לעשות לרכב טיפול במוסך המורשה , מעדיף להביא את החלקים הכי טובים שאפשר , ואת השמן האיכותי ביותר ולטפל ברכב באופן פרטי

 

הבעיה שברכבים חדשים יש התראה בלוח השעונים , שמראה על צורך לעבור טיפול , במוסך מורשה בעזרת מחשב שמתחבר לרכב הם מורידים את ההתראה

איך אני אוריד את ההתראה כאשר אעשה טיופל ולא במוסך המורשה ?

 

תודה מראש:-)

פורסם

אם אתה חושב שאתה יכול לבצע את הטיפול בעצמך

תעשה זאת ולאחר שתסיים את הטיפול גש למוסך שיורידו לך רק את ההתראה הזאת

ולאמר שביצעת את הטיפול בעצמך :)

מכונאי מוסמך...

Seat ibiza 16V 99

פורסם

לטפל באופן פרטי זה אומר לבד בחצר או במוסך אחר?

 

מציע לך לבדוק את ההפרשים בעלויות. אתה עוד תגלה שאתה חוסך בקושי 100 ש"ח.

 

כשאני עושה טיפול במוסך מורשה העלות של העבודה היא חלק די זניח, בסביבות 150 ש"ח מתוך עלות של כמעט 500 ש"ח.

 

בנוסף אני עוד מקבל הנחה של 20% על החלקים בגלל שאני קליינט חוזר. מי שסתם מגיע למחסן החלפים וקונה את אותם החלפים משלם 50 ש"ח יותר.

 

ז"א שעל העבודה נותר הפרש של 100 ש"ח. כמה אתה כבר יכול לחסוך מהעלות הזו? ולמה בעצם?

פורסם

תודה לכולם

משום מה התקשרתי וקיבלתי הצעת מחיר גבוהה (נראה לי אני אעשה זאת שוב לבדוק את ההפרשים)

יש לי אפשרות להביא את החלקים בעצמי , ואת השמן גם

 

חשבתי ללכת למוסך פרטי ולסגור את הסיפר

אבל אם מדבור ב 100 ש"ח הפרש אז כנראה שעדיף במוסך מורשה אני אבדוק זאת

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...