Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הממיר הקטליטי הלך, (בדוק!) מה עדיף להתקין:

 

ממיר קטליטי מקורי - כ -4000 ש"ח.

 

ממיר חליפי של קטקו. (אמריקאי?)

 

ממיר קטליטי של בוסאל (תוצרת???)

 

ממיר מתוצרת אחרת? למי לפנות באזור רחובות והשפלה?

 

כל אגזוזן טוען שהממיר החליפי שלו טוב יותר, מה לעשות???

 

תודה.

פורסם
ניתן להתקין משומש במצב טוב ובזול.

 

 

מהיכן חהשיג משומש ומי ערב לתקינותו ולאורך חייו?

פורסם

חשבתי על מוסך רון אבל זה קצת רחוק לי והעבודה שלי לא מאפשרת לי גמישות..

 

ובכל זאת אבקש אם אפשר התייחסות למותגים קטקו ובוסאל, כי מסתמן שזו האפשרות הסבירה היחידה כרגע...

 

השאלה אם מישהו מכיר או התנסה בהם?

 

האם יש אחרים טובים יותר?

 

האם מישהו מכיר מוסך אגזוזים טוב באזור רחובות,נס ציונה,רמלה?

 

רפי לין?

 

מישהו ?

פורסם

שלום רב

ראשית מוסך רון לא כל כך רחוק מאזורך והוא מכיר טוב את הרכב המדובר

שנית לגבי בוסאל זוהי חברה איכותית אשר נקראת חברה oem כלומר מיצרת חלקים כמקוריים

בברכה יוסי זיסו -מוסך זיסו

פורסם

סוף דבר!

 

עוד באותו ערב נסעתי ל "רוני אגזוזים" באזור התעשייה ברחובות, שירת אותי בחור בשם רועי, שהרים את הרכב, בדק , והמליץ לי על ממיר קטליטי תוצרת ארה"ב. לטענתו הממיר טוב ואיכותי יותר מכל החליפיים שיש בשוק - טוב יותר מבוסל, ומקטקו.

מדובר בממיר אוניברסלי תוצרת EASTRN CATALITYC רצ"ב קישור:

 

http://www.easterncatalytic.com/

 

- אם למישהו יש ידע או ניסיון עם הממירים שלהם, אשמח לחוות דעת נוספת.

 

האמת, חוץ מרעשים וסירחון שהיו בגלל שהממיר הישן התפורר, אני לא ממש מרגיש הבדל מהותי בסחיבה או בביצועים של המנוע.

 

היום תידלקתי ואבדוק אולי צריכת הדלק השתפרה.

 

מכל מקום קיבלתי שרות מקצועי ומעולה, וגם אחריות לשנה.

פורסם

שמח שהתקלה נפטרה!

 

האם אפשר עדכון בקשר למחיר ששילמת?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
שמח שהתקלה נפטרה!

 

האם אפשר עדכון בקשר למחיר ששילמת?

 

 

 

בבקשה: 900 ש"ח. המחיר לא כלל קפה... (לא קיבלתי...):wink:

×
×
  • תוכן חדש...