Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בקרוב הולך לקנות קומפוננט Lanzar VB6.1 6.5, עכשיו השאלה שלי היא איפה בדיוק אני שם את הטוויטר ??? יש לי מקום ביונדאי אקסנט לרמקול 6.5 אבל אין שם מקום לטוויטר ? איך פותרים את המצב ?

פורסם

את הטוויטר אתה שם על הדשבורד או על קורה A

איך שנראה לך...

הטוויטר לא חייב להיות ליד הרמקול..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

המקום האידיאלי להתקנת טוויטר הוא גובה הדשבורד .בדרך כלל בקורות הצידיות שיורדות לכיוון הדשבורד.ביונדאי קסנט אין מקום מוכן מראש כך שאתה צריך "לעבוד" קצת כדי ליצור לו מיקום אסטטי אם זה על ידי בניה בפיבר או חיתוך הקורה והשקעת הטויטר (מה שלא ניראה לי שאפשר אצלך)דרך אגב אם אני לא טועה המידה ביונדאי מקדימה היא 5.25 תבדוק שוב.

פורסם
המקום האידיאלי להתקנת טוויטר הוא גובה הדשבורד .בדרך כלל בקורות הצידיות שיורדות לכיוון הדשבורד.ביונדאי קסנט אין מקום מוכן מראש כך שאתה צריך "לעבוד" קצת כדי ליצור לו מיקום אסטטי אם זה על ידי בניה בפיבר או חיתוך הקורה והשקעת הטויטר (מה שלא ניראה לי שאפשר אצלך)דרך אגב אם אני לא טועה המידה ביונדאי מקדימה היא 5.25 תבדוק שוב.

 

מדדתי עם מטר. 6.5 אינג'. אולי אתה מתכוון ליונדאי 3 דלתות כי מישהו אמר לי ש 3 דלתות זה 5.25 ו5 דלתות זה 6.5.

 

באיזה גודל בערך הטוויטר ? (אם תוכל לצרף תמונה של הטוויטר או של טוויטר דומה, אני ישמח)

 

יש לי על הקורה טוויטר צעצוע כזה (מאלה שעולים 30 ש"ח) אבל אני בטוח שהוא ממש לא באותו גודל...

פורסם

שמע אחי אולי השאלה לא כול כך קשורה אבל איזה שנה האוטו שלך? ואיזה מידה יש לרמקולים הקדמיים? כי אני מעוניין לקנות קומפוננט. ואת הטוויטר רוב האנשים שמים איפה שמכוונים את המראה.

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
שמע אחי אולי השאלה לא כול כך קשורה אבל איזה שנה האוטו שלך? ואיזה מידה יש לרמקולים הקדמיים? כי אני מעוניין לקנות קומפוננט. ואת הטוויטר רוב האנשים שמים איפה שמכוונים את המראה.

 

יונדאי אקסנט LS שנת 96'.

מדדתי את הרמקולים הקדמים - 6.5

שמעתי גם ממישהו שכל האקסנט משנת 95 באים עם רמקולים 6.5.

פורסם

לי יש בדיוק את אותו הרכב, אותו הדגם ואותה השנה, אני שמתי רמקולים 6.5" אבל עם הגבהה בגלל שהמגנט נגע בחלון, אם תמצא רמקולים מאיזה סדרת slim כמו של DLS למשל הם יוכלו להיכנס בלי בעיות, את הטוויורים הרכבתי בחלק העליון של קורת A ובגלל שהם יותר קרובים לאוזן בתצורה הזו אז הורדתי בקרוס אובר את ההגברה ב 3DB...

פורסם

הייתה לי אקסנט שנת 97 5 דלתות והיא הייתה עם רמקולים 5 ורבע מקדימה ועכשיו קנינו אקסנט 2004 ואני לא יודע מה הגודל למרות שאני כמעט נעול על עצמי שהגודל הוא 5 ורבע

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
הייתה לי אקסנט שנת 97 5 דלתות והיא הייתה עם רמקולים 5 ורבע מקדימה ועכשיו קנינו אקסנט 2004 ואני לא יודע מה הגודל למרות שאני כמעט נעול על עצמי שהגודל הוא 5 ורבע

 

מה הבעיה ? תקח מטר, לך לאוטו ותמדוד.

×
×
  • תוכן חדש...