Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי פיאט פונטו שנת 97 מדגם S55 SX ידני שרכשתי השבוע.

אחרי מעבר מנסיעה על המזדה 3 של ההורים ועוד מספר רכבים נוספים (כולם אוטומטיים), יצא לי לראות שיש לפיאט הגה מאוד מאוד קשה בעיקר בהילוך ראשון (נסיעה איטית מאוד) וברוורס.

רציתי לדעת האם בכל הפיאט מהסוג הזה זה ככה או שמא זו בעייה צפיציפית באוטו וצריך לטפל בה?

ההגה הוא הגה כח, האם זה קשור?

אשמח לשמוע דעות והצעות לבעיה.

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

  • יש דגמי פונטו ללא הגה כוח האם אתה משוכנע ששלך לא כזה?
  • כדאי לבדוק לחץ אויר בצמיגים אם לא נמוך מידי.
  • ליצרנים שונים יש כוח הגברה להגה שונה ויש דגמים שיש הגברה יותר חזקה מאשר דגמים אחרים.
  • יתכן בעיית לחצים או מתלה קדמי ומסרק - כדי לתת למכונאי שמכיר את הרכב לבדוק או להשוות לרכב דומה.

פורסם

אוקי תודה לך על התגובה המהירה

אני יבדוק את העניין

לעניין ההגה כח, אני בטוח שיש הגה כח באוטו, עד היום יצא לי לנהוג רק על הגה כח והוא לא שונה מכל השאר, חוזר לבד אחרי סיבוב.

פורסם

למיטב זיכרוני, לפונטו 55 1.1 לא היה הגה כוח.

הגה כח כציוד תקני היה רק לפונטו 75 HSD ולמעט דגמי 75S שבהם הוא הוצע כאופצייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

למיטב זכרוני ה-1.1 הגיע ללא הגה כוח. הגה חייב לחזור אחרי סביבוב, לא משנה אם הוא הגה כוח או לא (תחשוב מה היה קורה אם לא :lol:).

פורסם

כל הגה חוזר לאחר סיבוב ולזה אחראים זוויות ההיגוי.

בדוק האם סיבוב ההגה כאשר המנוע כבוי קשה יותר משמעותית, זה יעיד כי אכן יש תגבור הגה הידראולי לרכב.

פורסם

איזה עולם קטן.

לקוח שלי גם רכש פונטו, גם 97', גם 1.1. גם הוא נהג על מאזדה 3 של ההורים לפני זה וההגה נראה לו קשה מדי

מיד לאחר הרכישה.

הרכב נבדק ונמצא כי בעקבות חופש בהגה, ההגה חוזק יותר מדי על ידי הבעלים הקודמים ולכן הוא קשה לסיבוב.

המסרק (שהגיע עם זרועות הגה חדשות), הוחלף בחדש והבחור לא זיהה את הרכב. פתאום תענוג לנסוע עליו.

העלות לדגם הנ"ל היא זניחה. המסרק לא יקר והעבודה גם לא כ"כ. כיוון גלגלים בסוף ונוסעים לשלום.

 

הדגם הנ"ל הגיע בודאות ללא תגבור הידראולי (הגה כח).

פורסם

אני לא בטוח שיש, לפי מה שהאנשים אומרים כנראה שההבנה שלי להגדרה של הגה כח היא לא נכונה.

בכל מקרה כנראה שאני יכניס את האוטו למוסכניק שלי שיבדוק את העניין ועוד כמה פרטים קטנים מסביב.

בכל מקרה תודה רבה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...