Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , רציתי לדעת לפני הטסט מה לבדוק לסדר להחליף , אני לא כל כך מבין צריך תעזרה *** תעזרה = את העזרה *** שלכם .תודה

- רנו מגאן קופה :-)-

פורסם

תבדוק, שכל האורות, כולל אור רוורס, בלימה, תאורת מספר ואיתותים פעולים, ושכל הפנסים שלמים.

 

תבדוק, שיש עליך ביטוח חובה בתוקף ותעודת זהות, ולך לטסט.

 

תגיע עם מנוע חם, לאחר נסיעה של חצי שעה לפחות, ובתור לטסט אל תכבה את המנוע, ממש לפני הכניסה לטסט, תעלה סל"ד לאיזור 4000, ותעמוד ככה במקום כמה דקות.

 

אם תיכשל, תתקן את הדברים, הדורשים תיקון, ותעשה טסט חוזר.

 

הכנות מוקדמות לטסט זה ביזבוז זמן וכסף.

 

*עריכה - דניאל הקדים אותי, ואני כמובן מסכים אותו לחלוטין.

 

 

פורסם

אני דווקא בעד ביצוע בדיקה מוקדמת לפני הטסט, ובמידה ויש ליקויים לתקן מראש ואז לעבור מכה ראשונה בלי להתחיל את הטרטור של טסט חוזר.

פורסם

גם אני בעד בדיקה עצמית (לא במוסך) של הרכב,

אורות ,וינקרים, בדיקת חופש בתפוחי הגה,חופש במיסבי גלגל,שטיפת מנוע ותחת מרכב,בדיקת צמיגים,

פח אשפה ,ואפוד זוהר.

 

חבל להיכשל על דברים מסוג זה .

מה גם לאחר הכשלה בטסט יש לבצע את התיקון רק במוסך ויש צורך באישור על כך.

ירון מאיר

פורסם

מיותר, יעשו דברים שאין צורך לטסט כי אין למוסך אפשרות לבדוק דברים מסוימים כמו התכנסות אופנים, או יעילות בלימה.

ככלל, ניגשים לטסט ואז מוסך, ברכב מתוחזק תקין לא אמורות להיות בעיות כלל.

פורסם

זאת הייתה גם כוונתי.

למי שיודע לעבוד ויכול להחליף -יעלה כמה גרושים.

לאחר הטסט הוא יהיה חייב באישור המוסך, ועל זה הוא ישלם לא מעט.

 

ירון מאיר

פורסם
דניאל, אבל דברים גלויים כמו חופשים וגומיות קרועות אפשר לראות ולתקן.

אז יתקנו לו את הגומייה לצייריה רק כדי לגלות בטסט אח"כ שיש בעיה בבלמים שלא ראו שפתחו אותם? ושוב להכנס למוסך, ושוב לשלם פירוק בלמים... מיותר!

לא יותר פשוט להכנס פעם אחד אחרי הטסט וזהו?

פורסם

שימו לב לשאלה שנשאלה :"אני לא כ"כ מבין, אנא עזרו לי"

 

והתשובה שלי הייתה בהתאם.

 

לא נראה לי, שבן אדם ששואל שאלה כזאת, יתחיל לבדוק בעצמו חופשים בגלגלים, בהגה, וכוי.

 

הוא יכנס למוסך, ויבקש הכנה לטסט.

 

המוסך, מצד אחד, לא יכול לבדוק את יעליות הבלמים, את כיוון האורות, את זיהום האוויר, ומצד שני, רוצה להימנע מהמצב, שהבחור יכשל בטסט, יחזור אליו ויגיד: " שילמתי לך כסף על הכנה לטסט, ובכל זאת נכשלתי !"

 

כך נוצר מצב, שמחליפים מכלולים, שלא בהכרח היו נכשלים בטסט, ועדיין זה לא מבטיח מעבר טסט חלק.

 

 

פורסם

אני מכיר לפחות מוסך אחד שכן יכול לבצע את כל האמור בבדיקה בטסט.

בנוסף לכל ציוד סטנדרטי הנדרש ממוסך מודרני, ניתן למצוא בו גם ציוד יעודי:

 

• סורקי תקלות לכל סוגי הרכב.

• מכשור למדידת גזי פליטה ברכבי בנזין.

• מכשיר "מיני ליין" של Bosch לביצוע בדיקות בטיחות.

• מכשור "כהות עשן" לרכבי דיזל - לבדיקת רכבי דיזל "מעשנים".

• מכשור לאיתור תקלות בנושאי צריכת דלק וזיהום אוויר.

 

ה"מיני ליין" הינו מסלול טסט מקוצר הכולל - מד-בלם, כיוון גלגלים ואף מרעיד בולמ"ז.

המכשיר היחידי שאין אני בטוח שקיים במוסך, הוא מכשיר כיוון אורות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

O.K, אז יש מוסך אחד, שיש לו את הציוד הדרוש (אגב, אינני מבין מדוע זכה לפירסום חינם בפורם, מבלי שמישהו ביקש המלצה למוסך כלשהו), ואולי יש עוד כמה מוסכים, שמצויידים כנ"ל.

אבל אתה חייב להסכים, של 99% מהמוסכים בארץ, כולל מורשי יבואנים, אין את הציוד הזה, וגם לא יהיה בשנים הקרובות.

 

 

אפשר לפני טסט לגשת למוסך כללי לבדיקת גומיות ונזילות, אחר כך ללכת למכון פרונט לבדיקת כיוון גלגלים, משם לחשמלאי לכיוון אורות, להמשיך למכון הזרקות, שיבדוק זיהום אוויר עם מכשיר 4 גזים, ולקנח במכון לבדיקות קניה, לביצוע בדיקת בלמים. כמובן להשאיר כמה מאות שקלים בכל מקום, וללכת לטסט על ראש מורם ולכשל לבסוף על משהוא, שפיספסו באחד המקומות האלו.

 

השאלה היא למה צריך לבצע את ההכנות המוקדמות, ולא לגשת ישר לטסט ולתקן אחר כך רק את הטעון תיקון ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...