Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

אני נהג חדש, מבקש ייעוץ בקנית רכב ראשון.

התקציב עומד על בערך 35 אלף ש"ח .

הדרישות הן גיר ידני , אוטו אמין וזול לאחזקה, ושלא יהיה משעמם :-D.

 

בעקרון חשבתי על פונטו HGT בשנת 2001 שעומדת בדרישות.

השאלה איך האוטו מבחינת אמינות ועלות אחזקה ?

 

בעקרון אני פתוח להרבה אופציות העיקר שהרכב יענה על הדרישות שלי, אז אם יש לכם רכב להציע אשמח לשמוע.

Seat Leon cupra R

פורסם

הhgt הוא רכב ספורטיבי, חוץ מהעובדה שהוא לא יתאים לנהג חדש ולא מיומן, וגם כרכב ספורט עלויות האחזקה גבוהות, אני מאמין שתתקשה למצוא hgt שמורה בתקציב.

 

לרוב רכבי ספורט כמו הhgt "נדירים" ונמכרים בדרך כלל מעל המחירון, המחירון הוא רק המלצה.

 

ספר קצת על אופי הנהיגה שלך, נהיגות עירוניות או בינעירונית? מרחקים קטנים גדולים?

בקיצור קצת ספר מה הרכב עומד לעבור בתקופה שהוא יהיה אצלך.

 

וד"א 35k זה אחרי שתשלם ביטוחים ויישור קו וכל הדברים הללו או לפני?

פורסם

35 לרכב בלבד , ללא ביטוחים וכו'.

 

הבנתי דווקא שה HGT רכב סלחן יחסית ומתאים לנהגים חדשים והשהאחזקה לא יקרה במיוחד, אשמח אם בעלי HGT יוכלו לתת את דעתם בנושא.

נסיעה עירונית ובין עירונית יחד, אין משהו גורף .

 

כמו שבטח הבנת אני מחפש רכב שיהיה מהנה לנהיגה עם אופי קצת ספורטיבי .

Seat Leon cupra R

פורסם

לא יודע לגבי ה"סלחנות" של הרכב, אבל לדעתי הוא לא יתאים לנהג חסר ניסיון, ומכיוון שאתה מוגדר כ"נהג חדש" הביטוח יעלה הון תועפות.

וכמו שאמרתי קודם אחת במצב טוב סביר להניח שלא תמצא בתקציב.

 

אני ממליץ לך לבדוק לגבי פיג'ו 206 xs משנת 2000, בעלת 110 כ"ס ומרכב האצ'בק, פחות קשה למצוא אחת כזו במצב שמור.

 

ואם יש לך אפשרות להרחיב את התקציב ב3k תוכל לרכוש פולו gti בעלת 125 כ"ס, בגירסת 5 דל' שתהיה גם פרקטית ליום יום (ויש לה גם סאנרוף ומגנזיום).

פורסם

האמת שגם על הפולו GTI שמתי עין אבל אני חושב שיהיה עוד יותר קשה למצוא פולו שמורה מאשר את הפונטו.

לגבי ה206 , איך היא מבחינת אמינות ?

 

 

תודה על העזרה :wink:

Seat Leon cupra R

פורסם
הhgt הוא רכב ספורטיבי, חוץ מהעובדה שהוא לא יתאים לנהג חדש ולא מיומן, וגם כרכב ספורט עלויות האחזקה גבוהות, אני מאמין שתתקשה למצוא hgt שמורה בתקציב.

לגבי זה שהוא לא מתאים לנהג חדש, קשקוש. אם לא התנסת עם הרכב, איך אתה יכול לרשום את זה? נהג לא מיומן יאבד שליטה על כל רכב.

לגבי שאר הדברים, מסכים בהחלט.

 

זה רכב אמין מאוד בתנאי שהוא מטופל בצורה מסודרת. מן הסתם יהיה יקר יותר לאחזקה מאשר דגמי ה1.2. כמו כן, לא פשוט למצוא אחת שמורה, במיוחד לא במחיר הזה.

 

לדעתי ה206 תתאים מאוד.

!AWDSOME

פורסם

אני ממליץ לך לקנות רנו קליאו b ספורט דור ראשון אוטו חזק יותר מהפונטו מהפולו ומהפיזו

בקשר לזה שאתה נהג חדש אין מה לעשות תיסע בחוכמה לא יקרה כלום תשתולל כמו ילד יקרה

בקיצור אחלה רכב

פורסם
לגבי זה שהוא לא מתאים לנהג חדש, קשקוש. אם לא התנסת עם הרכב, איך אתה יכול לרשום את זה? נהג לא מיומן יאבד שליטה על כל רכב.

 

 

 

.

 

יאבד שליטה על כל רכב, ועל רכב ספורטיבי בעל כוח כמו של הhgt יאבד ועוד איך.

פורסם

האמת שדיי "ננעלתי" על הHGT , אני חושב שזאת אופציה טובה שעונה על הדרישות.

בקשר לעלויות של האחזקה ברור לי שהן לא כמו של פונטו בנפחים קטנים יותר , אבל הבנתי שביחס לרכבים ספורטיבים אחרים היא נחשבת זולה לאחזקה.

 

המחירון של הHGT בשנת 2001 הוא 33 אלף ש"ח , אם אני אמצא רכב שמור אין לי בעיה לעלות את התקציב בעוד קצת.

 

השאלה שמופנית , בעיקר לבעלי HGT , היא האם הרכב אמין ?

בנוסף אם יש נהג חדש שיש לו HGT אשמח אם הוא ירשום את המחיר שהוא משלם על המקיף

 

תודה על העזרה

Seat Leon cupra R

פורסם
יאבד שליטה על כל רכב, ועל רכב ספורטיבי בעל כוח כמו של הhgt יאבד ועוד איך.

השד ממש לא נורא. מנסיון

 

האמת שדיי "ננעלתי" על הHGT , אני חושב שזאת אופציה טובה שעונה על הדרישות.

בקשר לעלויות של האחזקה ברור לי שהן לא כמו של פונטו בנפחים קטנים יותר , אבל הבנתי שביחס לרכבים ספורטיבים אחרים היא נחשבת זולה לאחזקה.

 

המחירון של הHGT בשנת 2001 הוא 33 אלף ש"ח , אם אני אמצא רכב שמור אין לי בעיה לעלות את התקציב בעוד קצת.

 

השאלה שמופנית , בעיקר לבעלי HGT , היא האם הרכב אמין ?

בנוסף אם יש נהג חדש שיש לו HGT אשמח אם הוא ירשום את המחיר שהוא משלם על המקיף

 

תודה על העזרה

 

אם תצליח למצוא אחת שמורה בתקציב שלך, מה טוב. זה לא ממש פשוט. לגבי מה צריך לשים אליו לב, בצע חיפוש.

אין בעיות של אמינות כל עוד הרכב מטופל בצורה מסודרת.

לגבי עלויות ביטוח, אני חושב שהכי כדאי זה להתקשר למספר חברות ביטוח ולברר

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...