Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

היום הלכתי לראות פונטו שנת 2004 ונראה שמחר אקח אותה לבדיקה,

על פניו הרכב בנתיים נראה ממש שמור והקילומטראז' נמוך יחסית אך כמו שאומרים; אליה וקוץ בה... :?

 

במרכז גג הרכב, בערך מעל ידית ההילוכים, גיליתי שתי נקודות נקודות חלודה (תמונות מצורפות) כאשר באחת מהן נראים פיצוצים קלים של צבע.

אציין שהגדולה מביניהן, זאת עם קלופי הצבע, בקוטר של לא יותר מ-1 ס"מ (למרות שנראה יותר בתמונה) והשנייה בסביביות ה-2 מ"מ.

 

וכעת לשאלותי,

האם דבר זה הינו בר תיקון?? במידה וכן האם זה אומר צביעה מחדש של כל הגג?

האם במידה ואתקן יותרו סימני צבע של התיקון?

האם ישנו חשש שהחלודה תתפשט/התשפטה מעבר למה שנראה בעין?

מכר "מבין" טען שגם אם אתקן את נקודות החלודה הן תשובנה לאחר כ-4 חודשים, האם הוא צודק??

 

אשמח לכל עצה בענין,

תודה רבה.

תמונה021.jpg

תמונה022.jpg

פורסם

כנראה שחלודה זאת נובעת מפגיעות חיצוניות של לשלשת ציפורים שלא נוקתה בזמן או פגיעות מכניות כלשהן.

תיקון יסודי מצריך עבודת פחחות ולאחריה צביעת כל הגג וניתן טכנית לבצע זאת היטב.

כמובן שיש לזה עלות כספית שאותה יש לקחת בחשבון בתמחור מחיר קניית המכונית.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לשלשת, אהבתי את הניסוח (אפשר גם דביונים):lol:,

 

בכל אופן צביעה של כל הגג דיי משנה את התמונה לגבי רכישת הרכב,

זה בטח יחשיד, כאשר אנסה למכור אותו בעתיד, בהתהפכות.

 

האם אפשר לטפל לוקאלית מבלי לצבוע את הגג כולו?

 

שוב תודה.

פורסם

בנוסף למה שכתב רפי לין, כדאי שתבדוק טוב טוב שאלו נקודות החלודה היחידות של הרכב.

אני לא מכיר רגישות של פונטו מהמודלים האלו לחלודה, אבל בדוק היטב במקומות שידועים כרגישים באופן כללי - מסילות, סביב החלון הקידמי והאחורי, מאחורי כנפי הרכב ובתא המטען.

לדעתי, אם תגלה עוד סימנים לחלודה - עבור הלאה.

 

לגבי צביעה של הגג - יש משהו במה שאתה כותב. אבל תיעוד מצולם של הנזק לפני ואחרי הצביעה יכול להפיג חלק מהחששות של קונה עתידי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אח, ישראלים , עוד לא קנו וכבר חושבים על למכור :roll:

 

ד"א, מצטרף לשאלה, איזה תיקון מקומי ניתן לעשות במצב כזה, במידה ולא רוצים לצבוע את כל הגג מחדש?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

שמור את תמונות הגג שצילמת וכך תוכל תמיד להראות לקונה עתידי, של המכונית, שהגג נצבע רק עקב נקודות החלודה ולא בגלל תאונה כלשהיא.

כמובן שפחח/צבע רכב יוכל לתת הערכה מדויקת יותר למה שצריך לבצע ועלויות, מאשר אנחנו דרך המסך והמקלדת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אז זה מה שהיה בסופו של דבר,

 

אתמול בבוקר הלכתי שוב לראות את הרכב, טרם גיבשתי החלטה לגבי אם אקח אותו לבדיקה או לא.

ליד מגרש המכוניות מצאתי פחח וביקשתי ממנו לבוא לראות את הרכב.

 

הפחח אמר שישנן שתי אופציות;

הראשונה היא לטפל ולצבוע את כל הגג, מה שמבחינתי לא בא בחשבון. הוא בעצמו אמר שחבל להתעסק עם הצבע המקורי.

והשנייה היא לטפל נקודית, אך אמר שכנראה והחלודה תשוב מדי מספר חודשים ויהיה צורך לטפל שוב ושוב.

 

לאחר שיחה זו החלטתי כמובן לנטוש את הרכב המדובר.

 

אני מחפש רכב כבר קרוב לחודש ולא תיארתי לעצמי שהמלאכה תהייה כ"כ מייגעת.

נתקלתי במספר לא קטן של רמאים בדרך (זיוף קילומטראז ושאר מרעין בישין) ואני חייב לציין שאני על סף ייאוש.

 

אם מישהו מכם נתקל בפונטו ELX אוטומט בין השנים 02 ל 04 עם קילומטראז נמוך אשמח להודעה פרטית.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...