Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדוע זה קורה ?

שהוא מפורמט בFAT32 אני חושב, הכל בסדר.

 

אני לא רוצה לעבוד עם FAT23 כי לפעמים אני צריך לנתק אותו באמצע העברה או שהוא סתם נתקע ואז כל המידע נעלם והוא זקוק לפרמוט.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

כדי לקרא קבצים הוא צריך לדעת "לדבר" עם המכונה, כמו שווינדוס 98 (נדמה לי) לא יודע לקרא NTFS

אז אותו דבר הHU שלך ואין לך דרך לשנות זאת

פורסם

גורל צודק, רק שטעית בגירסא אחת :-),

NTFS נתמך בגרסתו הנוכחית - NTFS V5 ומעלה רק ב-Windows 2000 ומעלה (XP לכל גרסאותיו, Vista וכו')

אתה מאבד את המידע אחרי שאתה מוציא כונן מפורמט ב-FAT32 מהמחשב, מכיוון שהעברת המידע היא לא סינכרונית,

ז"א, שהמידע לא מועבר לכונן הנייד בהכרח עם סיום ההעתקה וקבלת האינדיקציה על סיומה.

אם אתה רוצה לגרום למחשב שלך להעביר את המידע כשאתה רוצה, ולפני שאתה מנתק את הכונן, פשוט תשתמש באופציה

שיש לך ב-Task Bar ונקראית Safely Remove Hardware. שם תהיה לך רשימה של התקנים שניתנים לניתוק (כוננים ניידים, כל התקן שמחובר S-ATA וכו'),

ופשוט תבחר את הכונן הנייד שלך (אתה יכול לזהות אותו על פי האות המייצגת שלו).

לאחר שתקבל הודעה על זה שאתה יכול לנתק את ההתקן בבטחה, תאה יכול לנתק אותו מהמחשב.

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

את האמת, אני תמיד שולף ישר את ה DOK אחרי שהמנורה מפסיקה להבהב ואף פעם לא היו לי בעיות העתקה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפרופו , אם כבר הנושא עלה לדיון , מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ומה המשמעות של NTFS\FAT ? מה ולמה צריך לדעת על מנת לבחור בין האפליקציות בהתקנה סטנדרטית של XP לדוגמא ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

באותו מקום - safely remove - אפשר לבחור properties של ה- DOK ולבחור תחת policies optimize for quick removal ולא performance.

ההבדל הוא שמערכת ההפעלה ממהרת לכתוב כל מה שיש לה לDOK, ולא עושה זאת "בזמנה החופשי", ולכן אולי עסוקה קצת יותר, אבל הסכנה בניתוק מוקדם מדי יורדת.

:turn-l:
פורסם
אפרופו , אם כבר הנושא עלה לדיון , מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ומה המשמעות של NTFS\FAT ? מה ולמה צריך לדעת על מנת לבחור בין האפליקציות בהתקנה סטנדרטית של XP לדוגמא ?

 

עופר, מאוד קשה לעמוד על ההבדלים בין FAT32 ל-NTFS, מכיוון שיש המון.

תמציתי:

1. גודל קובץ מקסימאלי ב-FAT32 הוא 4GB, כאשר ב-NTFS הוא 16TB

2. האפשרות להצפנת קבצים ותיקיות קיימת רק ב-NTFS

3. גודל Partition (בעצם דיסק לוגי) ב-FAT32 מוגבל ל-2TB, ב-NTFS לא מוגבל

4. FAT32 לא תומך באורך של יותר מ-16 תוים (למיטב זכרוני), כאשר NTFS מוגבל ב-255

5. מערכות הפעלה ישנות יותר מ-XP לא מזהות NTFS

6. NTFS היא מערכת קבצים בעלת לוג - שבו נשמרים השינויים שעשית במבנה הדיסק הקשיח, ולכן במידה ואבד מידע,

או נמחק, ניתן לשחזר אותו מהלוגים של NTFS.

 

 

יש עוד המון הבדלים, אבל נראה לי שעמדתי על החשובים מכולם.

מבחינת התקנה, אם אתה עושה Dual Boot ל-Linux, לא טוב לבחור ב-NTFS כ-Primary Partition, כי כרגע לא ניתן להתקין לינוקס על "מחיצת" NTFS, למרות שהוא יודע לעבוד איתם.

אם אין לך Dual Boot, אין שום סיבה שבעולם לא לבחור ב-NTFS.

 

נ.ב.

במידה ואתה משתמש ב-FAT32 ורוצה להפוך את ה"מחיצות" ל-NTFS, אתה יכול להשתמש בפקודה "CONVERT E: /FS:NTFS"

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

אכן היריעה קצרה מלהכיל ורד-בול ציין את הנקודות העיקריות.

למי שרוצה לקרוא עוד קצת:

מה זה בכלל מערכת קבצים. FAT. טיפה על NTFS והסבר על פעולתה.

אני בטוח שבאנגלית יש עוד הרבה חומר בנושא.

 

בכל מקרה, כמו שנאמר - בהתקנה סטנדרטית של ווינדוס רק NTFS.

 

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

×
×
  • תוכן חדש...