Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , ותודה מראש לכל מי שיענה ,

יצא לי לראות את הרכב הזה , ועניין אותי מאוד ,

אני צריך חוות דעת על הרכב הזה ?

מכל הבחינות אחזקה , וכל מיני עלוית למינהם

תודה מראש ,

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

נמכרו בארץ בערך 5 מכוניות כאלו, בשנים 1994-1995.

 

מנוע 1.8

 

אני לא זוכר, אם הגירסה שהגיעה לארץ הייתה 8V עם 110 כ"ס כמו של קליאו RSI, או 16V, עם 135 כ"ס.

 

לגבי אחזקה - כמו כל רכב, שיש ממנו יחידות בודדות בארץ.

 

חלקים, שלא משותפים עם הדגמים הרגילם, לא תמצא, ותצטרך להזמין מחו"ל, דרך היבואן או בעצמך.

 

אני הייתי הולך על משהוא נפוץ קצת יותר, כמו 306 קבריאולט או גולף.

 

 

פורסם

כפי שציין בוקי מעליי.הרנו 19 קבריולה הוא רכב מ-א-ו-ד נדיר בישראל.

לפי נתוני המכירות של היבואן נמכרו בסה"כ 10 אקזמפלרים כאלו...

בנוסף מסתובבות עוד לפחות 2 כאלה מיבוא אישי.אחת שחורה שנת 94 נמצאת הרבה ביד 2

והשניה סגולה מבציר 90 ("צורה ישנה") שגם לה לקח פרק זמן לא מבוטל להימכר...

בעברי (לפני כחמש שנים) חיפשתי רבות רכב כזה,ויצא לי לעשות עבודת מחקר מקיפה לגביהן.

אני כמעט קניתי כזו שנת 95 אדומה שנראתה מדהים,אבל נסעה כמו סיוט.ולאחר כמה חודשים גם הושבתה בתאונה (לפי גרסת הבעלים).לפני כשנתיים עליתי על עקבותיה של אחת כזו שחורה משנת 95 שלפי המסורת היתה שייכת לבנו של היבואן.

אבל הבעלים לא היה מוכן למכור.

ידוע לי על עוד אחת לבנה שעומדת מושבתת (מכנית) כבר מס' שנים בחצר מושב אי שם במרכז הארץ.

בנוסף אני גם מכיר עוד שחורה מבציר 95 שנמצאת במצב כללי גרוע ביותר,ופורסמה ביד 2 לתקופה של כשנה וחצי.

כשמדי פעם היא עוברת בין אזורים בצפון.כיום נמצאת באיזור המרכז,ולא בעיה לזהות אותה משום שמס' הרישוי שלה קליט.

כולי תקווה כי הבעלים הנוכחי של הרכב מטפח ומתחזק אותה,למרות שאני לא מאמין שזה המצב...

 

כפי שכבר הבנת,לצערי הרב רובם של המכוניות האלה עברו חיים לא קלים בכלל.אם נוסיף לזה את העובדה שמראש הן לא נמכרו בהמוניהן אצלנו.המשימה שלך הופכת לקשה עד בלתי אפשרית.

לסיכום: נסה לחפש אופציות אחרות כגון:306 קבריו (כמו שלי) או גולף קבריו מהשנים האלה.

רק אם אתה ממש,אבל ממש רוצה רק את הרכב הזה,המשך לחפש אותו.לצערי קל זה לא יהיה...

בהצלחה.זכי

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

×
×
  • תוכן חדש...