Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיוטה קורולה 07 מול מזדה 6 03/04


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

בקרוב אמכור את האודי A4 98 שלי ואחליף לאחר התלבטויות קשות ויעוץ ממכם לבין טיוטה קורולה 07 {לא רובוטי}

לבין הונדה סיוויק 06 כולם אמרו בה אחד טיוטה קורולה 07. אז ההונדה ירדה מהפרק.

אבל מה דעתכם על מזדה 6 שנת 04 /03 כתחליף לאודי. ,מה עדיף הטיוטה קורולה 07 או מזדה 6 03/04

מה שחשוב לי: 1. בטיחות 2. נוחות {אני מאוד גבוה ורחה והטיוטה לא נוחה לי בכלל} כאן אני חושב שהמזדה לוקחת

3.צריכת דלק ,ברור שכאן הטיוטה מנצחת בג ד ו ל .

אשמח לתגובתכם

תודה

פורסם

אתה צריך להחליט מה יותר חשוב , צריכת הדלק או המרווח בתא נוסעים וההרגשה הכללית .

 

מ A4 , לעבור לטויוטה קורולה ההרגשה תהיה קצת שונה , זה קבוצת רכב שונה . אבל

 

נסה לנהוג ברכבים דומים של חברים ומכרים , כי מבחינת אמינות וטיפולים הרכבים די דומים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הייתי הולך על הטויוטה קורולה .

הוא רכב יותר משפחתי ויותר מומלץ ליום יום .

ואין על האמינות של טויוטה .

פורסם
אין על האמינות של טויוטה .

כן, במיוחד הדגמים הטורקיים שלמנועים שלהם נתנו את נישמת לבורא מוקדם מאוד. תעשה חיפוש ותיראה כמה מקרים כאלה יש בפורום.

 

אחרי A4 לעבור לקורולה? לא חושב שמעבר כזה יהיה נעים במיוחד לבעל ה-A4. A4 רכב מהודר למדי, נוח ומרווח. בקורולה יש מכל הדברים האלו פחות ולא רק בגלל היותו רכב משפחתי וקטן יותר.

 

inc, אם בכל זאת החלטת שאתה רוצה רכב יפני, ממליץ לחשוב לכיוון משפחתיות גדולות, כמו מזדה 6, B4, אקורד ודומות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מכיוון שכבר ייעצתי לך פעם או פעמיים - אני מרשה לעצמי שוב...

 

אקדים ואומר שאם הגודל לא עושה לך את זה - הקורולה עדיפה בענק.

 

אם אני זוכר נכון - צריכת הדלק חשובה לך - ולכן הטיוטה נותנת מענה טוב יותר מהמאזדה.

 

ולכל המלעיזים מ-2006 כל הקורולות באות מיפן.

 

אצלנו בחברת עברו למעלה מ-100 מכוניות מכל השנתונים (2003-2007) לאף אחת לא "הלך" המנוע.

 

מכוניות בהן המנוע נדפק היו כאלה בהן השתמשו במסנן שמן לא מקורי שגרם להצטברות בוצה במנוע ולסתימת מעברי השמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין טעם לקנות את הטויוטה אם היא לא מאוד לא נוחה לך. אתה הוא זה שתיסע ברכב ואם הרכב חסכוני ואמין אבל גורם לך לאי נוחות בנהיגה, אזי לא השגת כלום. אם ההתלבטות היא בין הקורולה למאזדה, אתה צריך להחליט היכן תצטרך להתפשר - נוחות או צריכת דלק. אם תשאל אותי, אתה לא צריך להתפשר על כלום - חפש לך רכב אחר שלא ישבור לך את הכיס בהוצאות דלק ולא ישבור לך את הגב.

פורסם

כן אין ספק שהמזדה 6 תשתה יותר דלק מהטיוטה הטיוטה גם יותר חדשה 2004 לעומת 2007 אבל הנוחות המרחב ההרגשה...

לעבור מA4 לטיוטה:roll: זה נכון שהיא זריזה ,אמינה וחסכונית בדלק אבל יש משהו רע במאזדה 6 ?

האם היא "בולעת" דלק:?:

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

לי יש מאזדה 6 2003 גרסת הפרימיום והצריכת דלק שלה 9.2 בממוצא , הרוב בעיר (ת"א)

הרכב מאוד מרווח ואמין , תברר מה הצריכת דלק של הטויוטה ותעשה השוואה , יכול להיות שזה הבדל קטן .

דרך אגב אני עברתי מבמוו למאזדה 6 , אישית לא אהבתי את הנסיעה של הטויוטה.

פורסם

גירסת הפרמיום היא 2300 סמ"ק וצריכת דלק של 9.2 ק"מ/ליטר נראית לי קצת אופטימית משהו.

 

כמי שנהג הרבה שנים על מכוניות סאלון פיג'ו/אופל אומגה וכמה וכמה וולוואים...אני ממליץ לך לשקול בכובד ראש את האופציה של הרנן סניק.

 

אמנם מדובר ברכב צרפתי עם מוניטין לא מזהיר של אמינות מפוקפקת (שלמזלי לא טעמתי ממנה עד היום... :) )

 

א-ב-ל המרווח והנוחות הם ללא תחרות, אחזקה והביטוח זולים מאד, מרווחי הטיפולים ארוכים וצריכת הדלק נמוכה יחסית.

 

הסניק שלי שומרת צריכת דלק של כ-10.5 ק"מ לליטר בנסיעה בפקקים של גוש דן, עם מנוע 2000.

 

מחירי הרכישה כמשומש סבירים מאד.

 

סיבוב בגרנד סניק שלי - ע"ח הבית...

 

בהצלחה :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כן, במיוחד הדגמים הטורקיים שלמנועים שלהם נתנו את נישמת לבורא מוקדם מאוד. תעשה חיפוש ותיראה כמה מקרים כאלה יש בפורום.

 

אחרי A4 לעבור לקורולה? לא חושב שמעבר כזה יהיה נעים במיוחד לבעל ה-A4. A4 רכב מהודר למדי, נוח ומרווח. בקורולה יש מכל הדברים האלו פחות ולא רק בגלל היותו רכב משפחתי וקטן יותר.

 

inc, אם בכל זאת החלטת שאתה רוצה רכב יפני, ממליץ לחשוב לכיוון משפחתיות גדולות, כמו מזדה 6, B4, אקורד ודומות.

שטויות במיץ !!

אתה סתם "מפחיד" את פותח הנושא .

טויוטה לדעתי באמינות היא מספר 1' !

לא שמאזדה לא בחלק העליון של הטבלה מבחינת אמינות כן ?

אבל טויוטה לדעתי מספר 1 !

ובמיוחד הקורולה .

שהיא המשפחתית האולטימטיבית .

לפחות בדגמים הקודמים

לגבי דגם 2007 אין לי ניסיון בוא

אבל אני מאמין שהוא לא נופל מהמאזדה 6 ולדעתי גם יותר טוב

מביקורות ששמעתי .

פורסם

חברה אתם נסחפים בהגזמות .

 

מאזדה 6 מול טויוטה קורולה וממליצים לו רנו :?:

 

נהגתם או ישבתם במאזדה 6 , זה פלח שוק שונה לגמרי .

 

( אפשר להציע גם קורקנט ממונע , יותר חסכוני , והרגשה של קבריולט )

 

לכל דבר יש מחיר , שני הרכבים טובים מבחינת אמינות וטיפולים , שיקול הדעת שלך יהיה, מה אתה מחפש ברכב .

תמורת הרגשת איכות מרווח וגודל , משלמים ביותר דלק , זה בדיוק כמו בשאר הרכבים הגדולים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תמורת הרגשת איכות מרווח וגודל , משלמים ביותר דלק , זה בדיוק כמו בשאר הרכבים הגדולים .

 

כל כך צודק!

 

צביקה תודה רבה על העזרה והעצות הטובות !

×
×
  • תוכן חדש...