Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

400 אלף ק"מ עם סיאט קורדובה דיזל--סיכום בניים


ronyroni
שימו לב! השרשור הזה בן 5641 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השבוע חצתה הסיאט שלי את קו ה 400אלף ק"מ.

לכבוד אירוע חגיגי זה אני מעלה רשימה של חלקים שהוחלפו ותקלות שהיו, מיום עליית הרכב על הכביש ועד היום.

מדובר במודל 1999, 9 שנים על הכביש, דיזל ידני כמובן, עם ABS,

 

26טיפולי 15 אלף, ארבע טיימינג (90 ו 180 ,350,270 אלף ק"מ).

 

חשמל - , ידית איתות, ידית מגבים,מפוח פנימי X 2 .מפסק מזגן X 3 מנגנון חלון ליד הנהג

מאוור ראדיאטור +מאוורר מזגן+מעבה .אלטרנטור,תאורה בלוח שעונים, מגעים רופפים בצמת משאבת ההזרקה

 

מע' קירור - משאבת מים,טרמוסטט.

 

מכאני - 4 ציריות תחליפיות (2 בכל צד),. בולמי זעזועים אחוריים. . משאבת הזרקה משופצת ב 350 אלף פעם אחת מילוי גז למזגן. 4 רצועות אביזרים.

מרכב - . נזילת מיים מבסיס אנטנה על הגג.

בנוסף, כמובן פילטרים, שמנים, בלמים, נוזל קירור, צמיגים ומצברים לפי מועדי הטיפולים או לפני הצורך.

 

יתכן ושכחתי משהוא, אבל זהו בעיקר.

 

95% נסיעות מחוץ לעיר

דרך אגב צריכת דלק ממוצעת 1-20

 

האם נראה לכם סביר או לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעט חלק מבעיות החשמל (בעיקר אלה הנוגעות למתגים השונים), לעניות דעתי מדובר ברכב המפגין אמינות טובה מאוד, ואף יותר מכך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היו לך בעיות בידיות הדלתות או ביחידה החשמלית של הסוויץ? אלו המחלות המוכרות.

 

מעבר לזה , אכן גם אני מאוד מרוצה מהשתיים שברשותי. אגב, שלי השבוע הגיעה ל250K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר שלי שאין אזכור לקילוף של הצבע מהפלסטיקים הפנימיים ברכב. בסביבות שנת 2003 עבדתי בחברה שהיו בה המון סיאטים, שעשו חשק להקיא כשנכנסת אליהם. רכב בן שנה-שנתיים וכולו מקולף מבפנים.

 

חוץ מהתופעה המכוערת הנ"ל הם דווקא היו רכבים טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נראה לי שפורמט ההודעה הועתק מכאן :-) :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=233939

 

ואיפו צילום לוח שעונים ?

 

לדעתי, מעט מאוד תקלות, פחות ממה שהיה אצלי בקנגו, ואני עם 100 אלף ק"ם פחות ממך.

 

למשל, משאבת הזרקה, שהחזיקה 350 אלף, בזמן שאצלי כבר ב 200 אלף היו סימני נזילה, ושיפוץ ב 230.

 

וגם לא הוחפו אצלך חיישנים במנוע. ואני לא רואה איזכור לקלאץ', לא מאמין שהוא לא הוחלף.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שכתבתי נכון

 

לגבי קילופים התא נהג החל משנת 2001 יש צורה חדשה

 

ואמנם הגימור הפנימי לא מפגין עמידות

 

לגבי קלאץ-הקלאץ מקורי עם 400,000 ק"מ

 

 

 

כמו שאמרתי רוב הנסיעות מחוץ לעיר

 

בברכה

רוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו אמינות מעולה. במקומך הייתי מחליף מזמן גם את בולמי הזעזועים הקדמיים (כנראה ביחד עם האחוריים), אבל חוצמזה זה נראה שהרכב מחזיק מעמד מעולה. אני מניח שאפשר לייחס לכך את העובדה שהוא נוסע כמעט רק מחוץ לעיר ובעומס לא כבד (צריכה ממוצעת של 1:20). זו גם כמובן הסיבה לכך שלא הוחלף קלאץ' - בטח העברת ב-400000 ק"מ פחות הילוכים ממה שנהג ממוצע מעביר ב-100000...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח, שאתה גר בדרום או מעבר לקו הירוק.

 

באיז עוד מקום בארץ אפשר להיות 95% מחוץ לעיר ?

 

אני גם נוסע 95% מחוץ לעיר, אבל "מחוץ לעיר" אצלי זה עמידה בפקקים באיילון, בגהה, בכביש החוף, בכניסה לירושליים, בווינגייט ועוד. זה יותר גרוע מנסיעה עירונית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, ממירים קטליטטים בדיזל (במודלים האלו לא בכל המכוניות יש ממיר) מחליפים רק אם הממיר מתפרק ונסתם לחלוטין. בטסט לא בודקים הרכב גזי פליטה במנוע דיזל, בודקים רק כמות העשן, ולכן, בתקנות הנוכחיות בארץ, לממיר אין חשיבות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נראה לי שפורמט ההודעה הועתק מכאן :-) :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=233939

 

ואיפו צילום לוח שעונים ?

 

לדעתי, מעט מאוד תקלות, פחות ממה שהיה אצלי בקנגו, ואני עם 100 אלף ק"ם פחות ממך.

 

למשל, משאבת הזרקה, שהחזיקה 350 אלף, בזמן שאצלי כבר ב 200 אלף היו סימני נזילה, ושיפוץ ב 230.

 

וגם לא הוחפו אצלך חיישנים במנוע. ואני לא רואה איזכור לקלאץ', לא מאמין שהוא לא הוחלף.

 

 

הייתי קורא לזה "גנבת זכות היוצרים" :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש Too good to be true.

 

400K על קלאצ' מקורי, מנוע שטרם נפתח ומדחס מזגן מקורי - לדעתי מדובר בהישג מרשים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן שום הישג, זה רק אופי הנסיעה שלו.

 

במכוניות, שמבלות את רוב חייהן באיזורים פתוחים, כמו בנגב, עם כבישים ארוכים וריקים מתנועה, אפשר לראות הרבה את התוצאות האלו.

 

אתה יכול לשלב להילוך חמישי ולסוע שעה בלי לגעת בקלאץ'.

 

רק באיזור המרכז, בנסיעות עצור/סע, שרובינו עושים, קלאץ' שהחזיק 150 אלף ק"ם נחשב להישג מדהים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש Too good to be true.

 

400K על קלאצ' מקורי, מנוע שטרם נפתח ומדחס מזגן מקורי - לדעתי מדובר בהישג מרשים.

 

צביקה,

 

תצטרף אלי ואל תאמין לכול מה שמכתב.

 

1. לא ייתכן שמדחס מזגן לא הוחלף

2. ממיר קטליטי+חיישנים

3. מערכת ABS

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5641 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...