Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

כבעל עסק , קבלתי לא מזמן - תשלום לעיריה עבור שלט .

 

שאלתי היא : למה אני צריך לשלם לעריה מס עבור שלט שאני מציב בשטח הפרטי שלי .

 

האם בעתיד יקחו מאיתנו מס על ממטרות שבגינה שלי , גדרות בחצר הפרטית שלי ?

 

איך היגיע למס הזה ואיך הכל התחיל , למשהו יש תשובה ?

 

האם ניתן לעשות משהו נגד זה ? יש פרצות בחוק שיכולת לעזור לי לא לשלם את המס הנ"ל

 

תודה

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

כנראה שלא, זה לא משהו חדש. בת"א, למשל, זה חוק עזר מ-92:

 

"לא יציג אדם שלט, לא יפרסם מודעה, ולא ירשה ולא יגרום להצגה או לפרסום של שילוט, אלא לפי רשיון מאת ראש העיריה בהתאם לתנאי הרשיון, ולאחר ששילם אגרת שילוט שנקבעה בתוספת, וחותמת הקופה הוטבעה על גבי הרשיון."

פורסם

למה ציפית במדינה שאתה משלם בה על שימוש באוויר?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שלום לכולם

 

שאלתי היא : על מה ולמה אנחנו בעלי העסקים צריכים לשלם מס על השלט?

את לשון החוק אני מכיר .

 

סוף שבוע נפלא

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

בדיוק מאותה סיבה שכלב מלקק את הביצים של עצמו - כי הוא יכול. זה הכל. למה אתה צריך לשלם אגרה על בניית סככת צל (אם זו מעל גובה 2 מטרים) ? אתה אפילו לא מפרסם את עצמך, אלא רק מחפש מחסה מהשמש.

פורסם

רוצה פתרון ?

בת"א בעלי עסקים שנדרשו להחליף את השלטים לקטנים יותר , פשוט הפכו במחאה את פלטת הפרספקס כך שיראה הפוך 'ולא קריא'

וכך הם נמנעים מלשלם מס שלטים בכלל .

פורסם

נו ואיזה לקוח יתאמץ לקרא הפוך? כל האפקט של השלט נעלם אם הופכים אותו אז מראש בשביל מה לשים שלט?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האא, בגלל זה יש שלטים הפוכים פה ושם. :)

אגב, מה שמאוד מרתיח אותי זה כל השלטים שמועמדי המועצות לרשות העיר דפקו בכל פינה בכל עיר. מעניין עם גם הם משלמים לעיריה מס על כל שלט שמזהם לי את שדה הראיה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אגרת השילוט מפריעה לך?

 

שמת לב שאתה משלם ארנונה הרבה יותר מבית פרטי למרות שהשירות היחיד שאתה צורך הוא ניקוי הרחוב (וגם זה לא מובן מאליו וצריך לריב עם העירייה)? אפילו על פינוי הזבל אתה משלם בנפרד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...