Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פורד פיאסטה 2002

רציתי לקבל המלצות למוסך מקצועי המטפל ברכב זה לא חייב שיהיה מוסך מורשה

אני רוצה לבצע שטיפת מנוע טיפול 10000 ניקוי רדיאטור והחלפת נוזל קירור

 

תודה לעוזרים

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

יש מוסך קטן שאני לא זוכר את שמו (אולי מוסך גל - לא בטוח) באזור התעשייה עמק שרה. הוא נמצא בפינה של הכשרת הישוב-הפועלים. אם אתה מגיע מהכשרת הישוב, תפנה ימינה לפועלים והוא נמצא ברחבה הראשונה שמימינך, הראשון מצד שמאל של הרחבה. לא יודע לגבי פורד, הוא טיפל לי באונו והיה בסדר גמור למיטב ידיעתי (לפי מה שידעתי על מכונאות באותם ימים). כיוון לי את הקרבורטור לפני טסט בלי חיוב.

פורסם

מוסך השלום, תלך לבחור בשם יואל. המוסך נמצא ליד "סטופר" או "זכוכית דרום", באותו בניין שם ליד טחנת הקמח.

בנאדם ישר ומקצועי מאוד, המלצה חמה.

×
×
  • תוכן חדש...