Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
KERNEL

 

מבחינתי הערבויות הם כדי שאני אקבל תמורת כספי את מה שסוכם עליו בחוזה.

 

נכון שהרכב ירשם על שמי (אני יהיה המזמין והמשלם) אבל מה אם הרכב שיגיע לארץ יהיה פגום? או שונה ממה שסוכם?

 

לא התכוונתי שאני ישלם והסוחר יברח עם הרכב או לא יביא אותא בכלל (שגם זה יכול לקרות אולי)

פשוט לקבל מה שמגיע לי ולכל אחד אחר עבור מיטב כספו.

 

10% במעמד ההזמנה,

90% במעמד קבלת הרכב.

 

במקרה הכי גרוע, בית דין לתביעות קטנות.

----

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
10% במעמד ההזמנה,

90% במעמד קבלת הרכב.

 

במקרה הכי גרוע, בית דין לתביעות קטנות.

 

תביעות קטנות מוגבל לאזור ה- 18,000 ש"ח. הנזק יכול להיות גבוה משמעותית. אז נכון שהתכוונת ש 10% מהסכום כנראה לא יגיע ל 18 אלף, אבל אל תשכח שהצד השני יכול לתבוע אותך על ה-90% הנותרים שלדעתו מגיע לו. ואז זה כבר לא תביעות קטנות. בתי המשפט ישתדלו לאחד את התביעות הנגדיות כדי לחסוך זמן לבימ"ש. ואז כבר תמצא את עצמך בשלום או מחוזי.

פורסם

פגום,ערבויות,תביעות קטנות ,תביעות גדולות...קונים רכב בכן 30 שנה על סמך תמונה ומבקשים אחריות ובטחונות של נאס"א...מי שלא סומך "עליו"[אילן] ויש לו 100000 ש"ח שיביא לבד...

פורסם
פגום,ערבויות,תביעות קטנות ,תביעות גדולות...קונים רכב בכן 30 שנה על סמך תמונה ומבקשים אחריות ובטחונות של נאס"א...מי שלא סומך "עליו"[אילן] ויש לו 100000 ש"ח שיביא לבד...

 

כל מילה בסלע חברים יש באגד ודן

וזוג מתאים בחנות נעלים

חבר מס 14400

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

איזה בורות אני הבאתי את הקורבט שלי דרך אילן!גם עוד 100 שנה לא יהיה לכם כזה אוטו מדהים.אילן עונה לתאור של סוכן ויועץ כי מה שהוא שכח אתם לא תילמדו !היבוא הוא על שם המזמין ומתקבלים אשורי תשלום ומסירה.אצלי הרכב הובא בזמן השביתה בנמלים וכל יום יומים אילן עדכן אותי לגבי מיקום הרכב ששט לחצי ארופה עד שהיגיע לחיפה באותו מחיר שסיכמנו מראש בלי אף תוספת פשוט גבר שעומד במילה שלו מומלץ יום שישי הקרוב אני נוסע למיפגש הצפוני אסמח להכיר שוטפים לאהבה

פורסם
איזה בורות אני הבאתי את הקורבט שלי דרך אילן!גם עוד 100 שנה לא יהיה לכם כזה אוטו מדהים.אילן עונה לתאור של סוכן ויועץ כי מה שהוא שכח אתם לא תילמדו !היבוא הוא על שם המזמין ומתקבלים אשורי תשלום ומסירה.אצלי הרכב הובא בזמן השביתה בנמלים וכל יום יומים אילן עדכן אותי לגבי מיקום הרכב ששט לחצי ארופה עד שהיגיע לחיפה באותו מחיר שסיכמנו מראש בלי אף תוספת פשוט גבר שעומד במילה שלו מומלץ יום שישי הקרוב אני נוסע למיפגש הצפוני אסמח להכיר שוטפים לאהבה

אתה יודע איפה המפגש הצפוני?

פורסם
תביעות קטנות מוגבל לאזור ה- 18,000 ש"ח. הנזק יכול להיות גבוה משמעותית. אז נכון שהתכוונת ש 10% מהסכום כנראה לא יגיע ל 18 אלף, אבל אל תשכח שהצד השני יכול לתבוע אותך על ה-90% הנותרים שלדעתו מגיע לו. ואז זה כבר לא תביעות קטנות. .

 

תיקון - תקרת הסכום המאפשרת גישה לביה"מ לתביעות קטנות עלתה ועומדת כיום על 30000 ש"ח.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

שלום לכולם!

...במקום לבדוק בציציות של אדם זה או אחר, מדוע שלא תבצע את כל התהליך בעצמך?

 

אני קניתי רכב ב EBAY, דאגתי להעביר אותו באמצעות חברת הובלות לניו יורק ומשם לארץ והכל מחדרי הקטן בביתי בארץ.

אם אתה לא משקיע סכום מעל חמשת אלפים דולר, אל תטרח לטוס לשם אלא תבדוק מי המוכר, בקש תמונות רבות (במיוחד תחת הרכב, מנוע, תא מטען וכו').

תהליך השחרור במכס, עמדה מס' 1 המפורסמת ורישוי רק יעשירו את ידיעתך וגם תלמד להעריך את יכולתך.

 

טיפים:

עלות הובלה בארהב תלויה במרחק מהנמל.

עלות הובלה ימית - כ 1800$, אל תתפתה ל RORO אלא רק במכולה.

בארץ תידרש לשלם כל מיני תשלומים משונים. אל תתווכח ושלם.

אם יש לך שטר מכר, הצג למוכס. אם לא, זכותך להביא שמאי מעריך. בד"כ במכס הם הוגנים.

אל תתפתה לנהוג ברכב הביתה.

הבא גרר!!! אני לא מעז לנהוג ברכב מעל 30 שנה שאני לא מכיר.

לפני רישוי, הבא את הרכב למוסך שאתה מכיר וסומך עליו ובצע בדיקה מקפת לרכב:

מערכת בלימה (לא להתעצל ולפתוח הכל!!!), כולל צנרת גמישה וקשיחה.

מערכת קירור

מתלים ומייצבים

מנוע וגיר

חשמל

קוסמטיקה תשאיר לסוף.

 

טפל באופן מקצועי והבא חלקים באיכות טובה בלבד. כן, זה יקר יותר אבל רק כך תגיע למצב כמוני שהרכב עומד איזה חודש במוסך ואז...אני נכנס, מניע בלי לבדוק כלום והמפלצת יוצאת לדרך ללא חשש.

 

 

בהצלחה!!!!

 

 

לעומת זאת, אני עומש לרכוש כעת רכב בארה"ב בסכום גבוה יחסית ואז, או טסים ובודקים באוםן אישי או שוכרים חברה ומשלמים להם לבדיקה. את הרכב אני קונה באמצעות אדם הגר שם, זו עבודתו והוא מהימן עלי אישית.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

כמו שנאמר בתגובות קודמות "אילן" הוא המתווך ודואג לבירוקרטיה. מי ששם לב בתחילת השרשור גם אני לא הכרתי אותו.

ליפניי כשבועיים ראיתי אותו במפגש בנוקייה ושוחחנו קצת, עושה רושם של אדם הגון, הקנייה מתבצעת ע"י הקונה הרכבים הם מאי ביי או דרך דילרים שעובדים איתו ומציעים לו רכבים הבדיקה כמו באי ביי ע"פ תמונות ומידת האמון בדילר בחו"ל.

הבחור דואג להובלות ביטוחים והוצאות נילוות ומתחייב על מחיר מוגמר לרכב כאן שכמובן נסגר מראש לאחר מציאת הרכב מחירו ומצבו. הכיר לי אותו חבר שמייבא דרכו כרגע קורבט, בינתיים הכל מתנהל לפי הספר אני מקווה שימשיך כך.

אני גם אדאג לעדכן בהמשך.

פורסם

שמי איתן שמבן ואילן הוא אילן ואתה מר ספקן מוזמן אלי לשתות קפה ואולי אים תתנצל כמו אדם מנומס על ההשמצה תוכל לנהוג בריטה 1976 קורבט סטינגריי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אילן הוא בחור ישר, אמין ומילה שלו זו מילה!!! אני יבאתי דרכו קורבט שנת 1973 והוא דאג לכל הסידורים, הריצות וכאבי הראש עד שהרכב נחת אצלי בחצר בשעה טובה ומוצלחת. כמה קל ונוח להשמיץ אדם כאשר אין לכם כל מידע עליו!

מינימום הגינות זה לתת לו להינות מהספק והאנונימיות ולפרגן לאדם שעושה עבודתו נאמנה!!!!!!!

אתם מוזמנים לראות את אילן ו"היצירה" במפגש ת"א הקרוב.

פורסם

איזה מוזר שתמיד מי שיוצא להגנתו של אותו מר. אילן, הוא משתמש חדש בלי הודעות, :idea:

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK


×
×
  • תוכן חדש...