Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

לא חסרות מכוניות שמגיעות למהירות הזו.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

יש רשימה של מכוניות של VAG שמוגבלות ל250 אלקטרונית

 

בכלל כל רכב עם מנוע קצת מעניין 2 ליטר ומעלה יכול להגיע ל 217 בלי שום בעיה,השאלה הגדולה כמה טיפש אתה צריך להיות בשביל לבדוק אם הוא מגיע לשם.

פורסם

בדיוק רציתי לפתוח שרשור על זה. הרבה מגיעות, אבל האומץ כדי לעשות זאת בצומת יגור ...

 

אם בעל הרכבה מסתובב בפורום - אנא עדכן אותנו בסוג הרכב.

 

אגב, מענין שהמכמונת יודעת למדוד מהירות כזאת.

פורסם

לא מענין בכלל, ואני אישית מכיר לא מעט רכבים שיאיצו בכיף ל217, בין אם זה ג'יפון או משפחתומטית.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מצומת יגור ללב המפרץ ובחזרה, מצומת יגור לסומך ובחזרה ואפילו מצומת יגור לכיוון ג'למי ובחזרה - הכבישים טובים, סלולים היטב ויש ראות טובה. כשהכבישים האלה ריקים ולא בשעות עומס ניתן, ברכב חזק, להגיע למהירות כזו מבלי להוות סיכון גדול מדי (פרט לרגשות ההתחסדות והצדקנות, כמובן).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בוא נגיד שאפשר להגיע עם רכב ל-300 קמ"ש

 

בלי שום קשר לצדקנות האם זה חכם לנסוע במהירויות האלה?

 

אין לך שום שליטה על הרכב,ובמידה וישנו מצב חירום תאונה היא בלתי נמנעת

פורסם

הכביש של יגור הוא כביש ישר,עם ראות לצפי מאוד רחוק.

אין שם בעיה לנסוע במהירות הזאת ואף יותר גבוהה. ישנם המון מכוניות שמגיעות למהירות הזאת ועוברות אותה.

מצלמות בארץ מצליחות לצלם עד מהירות של 270,אחרי המהירות הזאת הם לא מצליחות לתפוס את הרכב.

 

כולם נהיו צדיקים בפורום אה? אף אחד לא עובר את המהירות המותרת.

ישנם מכוניות שנוסעות במהירות הזאת כמהירות שיוט ובלי להרגיש אז ישנם חלק מהמכוניות שלנסוע במהירות הזאת לא מהווה בעיה.

זה שהחוקים בארץ לא מרשים זאת זה משהו אחר(כמובן שחל איסור לעבור על החוקים:-))

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

תגידו מה הקטע הזה פה , כולם צדיקים פתאום?

כל שבוע שנתפס טייס מסוג כזה , אנחנו צריכים להיות באבל על זה ? לא!

אין מה לעשות יש אנשים כאלה , אני בטוח שהרוב פה בדקו עד כמה האוטו שלכם מגיע ואל תגידו שלא!

ולא 217 זה משהו בלתי אפשרי , רוב ה2 ליטר מגיעות לאזור ה200-210 , ומכוניות קצת יותר ספורטביות עושות גם הרבה מעל

אני אישית לא שמעתי הרבה זמן על תאונה בגלל שמישהו נסע על 150 + וכתוצאה מזה איבד שליטה

 

שורה תחתונה יש דברים יותר חמורים .

פורסם
איזה מכוניות בארץ מגיעות ל-217 קמ"ש?

מכוניות עם נהג שנתפס...

מכתבה של MSN עולה כי מדובר באימפרזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

על מה אתם מדברים מי "הצתדק" פה?

אחד אמר שזה טיפשי וזהו.

כנראה שברגע שאתם רואים הודעה כזאת אתם קופצים וישר אומרים את מה שכתבתם בלי לקרוא מה שרשמו פה בכלל.

 

 

נ.ב - 400

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

לא הבנתי איזה רישיון שללו לו, נהיגה או טייס? :roll:

 

התשובה: סובארו B4

 

אפשר לשאול מאיפה המידע הזה?

 

ישנם מכוניות שנוסעות במהירות הזאת כמהירות שיוט ובלי להרגיש אז ישנם חלק מהמכוניות שלנסוע במהירות הזאת לא מהווה בעיה.

 

אחח הקלימן, ב-200 קמ"ש, רק אז התחלתי לשמוע קצת את המנוע מתאמץ.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...