Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 159 נמכרת מהיום ב-191K, זה יזניק את המכירות?


pasat04
שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שמתנפלים על הגיר הרובוטי, כדאי לזכור שלא כל תיבות ההילוכים הללו מתנהגות באותו אופן. ישנן טובות יותר וטובות פחות. זו של האלפא אם לשפוט לפי ה 156, שייכת לקבוצה הראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

באלפא ביצעו עדכון לתוכנה של הסלספיד כל מתיחת פנים וכל דגם חדש, והשיפור מורגש. אם ניקח את ה-156 הראשונות כדור הראשון, הרי שאח"כ באה ה-147 והמעבר למשוטים מאחורי ההגה במקום כפתורים עליו, המתיחה הראשונה ל-156, המתיחה השניה ואז ה-159. השיפור, כאמור, מורגש מאד.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש אלפא GT עם גיר רובוטי סלספייד.

קודם כל זה לא כמו גיר ידני אבל הוא עדיף בהרבה על גיר אוטומטי.

ההבדל שמים וארץ מהקורולה נסעתי בקורולה והאלפא עשו גיר רובוטי ממש בצורה מדהימה לא הייתי מאמין שהאיטלקים פיתחו את זה.

* הגיר באלפא פשוט מדהים, הוא לא מעביר הילוך לבד אחרי 7 אלף סל"ד במצב ידני.

* במצב אוטומטי הוא מחליט לאן לקחת את הסל"ד בצורה ספורטיבית ביותר לפי הלחיצה על דוושת הגז.

* הוא מוריד הילוכים לבד בעצירה ונותן גז ביינים.

* העברת הילוכים מהגה מאוד נוחה.

* הוא לא יתן להוריד הילוך במידה שההילוך שירד יעבור את ה7000 סל"ד

* שילוב מהיר של ההילוך

 

החיסרונות -

*אין דוושת קלאץ :roll:

* אי אפשר לעשות ברנאוט' מהניוטרל בגלל שלחיצה על הגז בניוטרל אי אפשר להעביר ל1 עד שהניוטרל יורד ל0 גם לפעמים יכול לקרות שבטעות בעצירה שמים ניוטרל ואז לוחצים גז מגלים שהאוטו בניוטרל צריך לחכות שהסל"ד ירד ואז להעביר לראשון וגז זה יכול להיות מאוד מתסכל אם יש כמה אחריך ברמזור.

*אם מנסים להתחיל נסיעה מהילוך שני הוא לא זז בכלל.

 

והכיף האמיתי שאחרי 5 אלף סל"ד מעבירים הילוך והאוטו נותן בום שדוחף אותך קדימה ובאותו זמן מדביק אותך לכסא - שזה אגב אין בקורולה 8)

 

אני לא מבין מה יש להמנע מהגיר הרובוטי אם תסעו על מצב אוטומטי בקושי תרגישו את ההבדל.

 

אפשר לקרוא מידע על גיר פה

http://www.loccioni.com/Portal/uploads/automotive/Selespeed.pdf

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה נחמד! נבדוק את זה בשישי..

מישהו אתמול אמר לי שאין אפשרות למצב אוטומטי בכלל, ואז אבא ישר ישלול את הרכב..

יש 3 מצבים City רגיל וספורט

הCity הוא אוטומטי לכל דבר.

רגיל העברה ידנית

וספורט העברה ידנית והקשחה של כל מיני דברים שלא שמתי לב אליהם כי ניסיתי גם וגם.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...