Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

תחת הסעיף שילדת מרכב בשורה שרשום ליקויים בעלי משמעות נמוכה רשום: תיקונים פחחות וצבע בחלקי המרכב, לחיצה בפח אחורי פח חזית קורת אורך ורוחב, פגיעות פח מסביב.

האם זה באמת ליקויים בעלי משמעות נמוכה?

פורסם

בדו"ח רשום אילו ליקויים באיזו משמעות. למה לא ערכת חיפוש? על יד שרשור שלך יש שרשור עם ליקויים דומים ותגובות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=223505

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כל הליקויים שרשמתי נמצאו תחת הכותרת ליקויים בעלי משמעות נמוכה, השאלה שלי זה כל מכון בדיקה יכול להחליט בעצמו מה זה משמעות נמוכה ומה זה לא, זה לא משהו מדעי וחד משמעי.

לפי מה שכתבי רציתי לקבל חוות דעת מהאנשים כאן בפורום האם הליקויים הללו באמת נכנסים תחת ההגדרה ליקויים בעלי משמעות נמוכה.

פורסם

כעקרון ליקויים במשמעות גבוהה אלו פגיעות שילדה למיניהן שנגרמו כתוצאה מתאונה יותר קשה. ממכוניות אלו כדאי להתרחק. מכוניות עם ליקויים בעדיפות נמוכה יכולים להיות החל מקילופי צבע קלים לתוצאות תאונה שלא פגעה בשילדה. כמובן של כל דבר הוא סובייקטיבי ונתון לשיקול הבודק אבל אלו הם פחות או יותר הקריטריונים.

 

ואכןכמו שאמר קודמי תוכל למצוא הרבה דוגמאות לדוחות קודמים שפורסמו בפורום עם תגובות. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...