Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים רכים


AMOS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם המים שמפריש מזגן אוויר הם מים רכים

 

ממזגן נקי , לא כזה שצבר מאות שעות אבק ישראלי...

 

יש לך טעות, הזיהום היחידי שיכול להיווצר בעת עיבוי המזגן - הוא היווצרות פטריות בצינור הפלסטיק שמנקז אותם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם המים שמפריש מזגן אוויר הם מים רכים

 

ממזגן נקי , לא כזה שצבר מאות שעות אבק ישראלי...

 

יש לך טעות, הזיהום היחידי שיכול להיווצר בעת עיבוי המזגן - הוא היווצרות פטריות בצינור הפלסטיק שמנקז אותם.

 

עמית

 

מה עם המגש שבו נקווים המים ?

פורסם
גם המים שמפריש מזגן אוויר הם מים רכים

 

ממזגן נקי , לא כזה שצבר מאות שעות אבק ישראלי...

 

יש לך טעות, הזיהום היחידי שיכול להיווצר בעת עיבוי המזגן - הוא היווצרות פטריות בצינור הפלסטיק שמנקז אותם.

 

עמית

 

מה עם המגש שבו נקווים המים ?

 

נו באמת, אתה מנסה לדלות נוזלים ממזגן רכב :?::!::shock:

 

אני לתומי חשבתי(וכמדומני גם לכך התכוון צבי) על מזגן ביתי/תעשייתי, שם הכמות היא יותר רצינית, ניתן למלא מס' ליטרים לא מבוטלים ב-9 שעות של יום עבודה(מניסיון).

מבצעים חיבור ישירות לצינור הניקוז וממלאים בקבוקים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
גם המים שמפריש מזגן אוויר הם מים רכים

 

ממזגן נקי , לא כזה שצבר מאות שעות אבק ישראלי...

 

יש לך טעות, הזיהום היחידי שיכול להיווצר בעת עיבוי המזגן - הוא היווצרות פטריות בצינור הפלסטיק שמנקז אותם.

 

עמית

 

מה עם המגש שבו נקווים המים ?

 

נו באמת, אתה מנסה לדלות נוזלים ממזגן רכב :?::!::shock:

 

אני לתומי חשבתי(וכמדומני גם לכך התכוון צבי) על מזגן ביתי/תעשייתי, שם הכמות היא יותר רצינית, ניתן למלא מס' ליטרים לא מבוטלים ב-9 שעות של יום עבודה(מניסיון).

מבצעים חיבור ישירות לצינור הניקוז וממלאים בקבוקים.

 

עמית

 

גם אני דיברתי על מזגן ביתי . לפחות במיני מרכזי ובמזגן חלון המים מהמאייד נוזלים למגש , שהוא חלק ממעטפת המזגן , ומשם לצינור הניקוז...במזגן מפוצל יש רק תעלת ניקוז , שם המצב יותר טוב.

פורסם

מים רכים הם מים עם פחות מנרלים וגורמים אחרים... אך הם אינם מזוככים... מים מזוככים לחלוטין הם רק H2o מים מהמזגן הם קרובים מאוד למיים מזוקקים לחלוטין...

ניתן להוסיף מעט סבון לווישרים זה עוזר גם לניקויי וגם מונע התקשות אבנית במיכל (מעט סבון זה כמה טיפות!!!)

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
מים רכים הם מים עם פחות מנרלים וגורמים אחרים... אך הם אינם מזוככים... מים מזוככים לחלוטין הם רק H2o מים מהמזגן הם קרובים מאוד למיים מזוקקים לחלוטין...

ניתן להוסיף מעט סבון לווישרים זה עוזר גם לניקויי וגם מונע התקשות אבנית במיכל (מעט סבון זה כמה טיפות!!!)

 

תקרא שוב את התקציר ותפנים:

מים רכים הם שם כולל למים אשר יש בהם פחות מ-60 מ"ג כלורידים לליטר.

 

אף אחד לא טען שמים רכים הם מים מזוקקים :mad:

אלא להפך - מים מזוקקים שייכים למשפ' המים הרכים(זוהי לא משוואה חשבונית שניתנת להפיכה).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

 

עמית...אם אנחנו כבר בנושא.

יש לי מכשיר לזיקוק מים במקום שאני עובד בו.זה מעיין פילטר כזה שסופח אליו את כל המנרלים במים.

אני יודע שאסמוזה הפוכה זה גם סוג של זיקוק,אבל מה ההבדל בין שניהם?

 

 

ההבדל שאוסמוזה הפוכה נעשה זיקוק בלחץ (יענו יותר מהר)ולא

ע"י שימוש בכח המשיכה במכשירים הרגילים.

פורסם

לדעתי הדיון מוצה דיו :twisted:

 

הפכנו לפורום כימיה(למרות שלעיתים זה מעניין), אך מאחר ובתיכון נכשלתי בו(מקצוע לא חובה) והוא היה די מאוס, אני חושב שדי :?:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ניתן להוסיף מעט סבון לווישרים זה עוזר גם לניקויי וגם מונע התקשות אבנית במיכל (מעט סבון זה כמה טיפות!!!)

 

אני ממליץ להזהר מאד בהוספת סבון למיכל הוישרים.

ככל הנראה לאחר שימוש ארוך (חודשים) נוצרו אצלי משקעים באיזור תחתית המיכל/המשאבה והיום אין לי שפריצרים.

להגיע לאזור הזה כדי לפתוח סתימה זה סיפור מהתחת, כי זה מתחת לכנף ימנית (מעל הגלגל).

פורסם

תסלחו לי אבל אני בכל זאת הייתי משקיע את ה-30 ש"ח וקונה מים שמתאימים...

..."אמרו לי תרד מהאופנוע...ירדתי,

אמרו לי תעבור לאוטו...עברתי,

אמרו לי מה קרה לך "רק 205 G.T.I."...קניתי,

רק עכשיו נזכרתי לשאול ל מ ה ????".

פורסם
תסלחו לי אבל אני בכל זאת הייתי משקיע את ה-30 ש"ח וקונה מים שמתאימים...

 

לא סולחים...

 

 

וקודם תביא GTI אמיתית :evil:

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

אצלי ב G.T.I, לא צריך לנסוע עם מטריות בחורף....

ע"ע דליפות..

..."אמרו לי תרד מהאופנוע...ירדתי,

אמרו לי תעבור לאוטו...עברתי,

אמרו לי מה קרה לך "רק 205 G.T.I."...קניתי,

רק עכשיו נזכרתי לשאול ל מ ה ????".

פורסם
אצלי ב G.T.I, לא צריך לנסוע עם מטריות בחורף....

ע"ע דליפות..

 

לפחות אפשר לפתוח את הגג....

 

:fist:

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

אחרי שהדבקת אותו בסיליקון???

..."אמרו לי תרד מהאופנוע...ירדתי,

אמרו לי תעבור לאוטו...עברתי,

אמרו לי מה קרה לך "רק 205 G.T.I."...קניתי,

רק עכשיו נזכרתי לשאול ל מ ה ????".

פורסם
אחרי שהדבקת אותו בסיליקון???

 

שנשאר לך אחרי שהדבקת ואטמת את המנוע...

 

 

:lol:

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...


×
×
  • תוכן חדש...