Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי סובארו B4. לאחר פנצ'ר בגלגל אחורי הוחלף לי בפנצ'ריה צמיג אחד בלבד, ואני שלא מבין גדול חשבתי שזה בסדר. לאחר כ- 5000 ק"מ באתי להחליף שני צמיגים קדמיים שנשחקו ואז לחרדתי נאמר לי בפנצ'ריה (אחרת) שבסובארו B4 אסור לשים צמיגים לא זהים וזה יכול לדפוק את הדיפרנציאל. החלפתי כמובן את כל הצמיגים ובאמת שמתי לב לשיפור באיכות הנהיגה שגם ככה היתה מעולה (קודם המכונית קצת משכה).

השאלה שלי (ותחסכו בבקשה את הירידות) - כיצד ניתן לדעת אם קרה משהו לדיפרנציאל? האם זה שהמכונית נוסעת עכשיו ממש טוב זה אינדיקציה לכך ששום דבר לא קרה?

תודה

פורסם

לא קרה שום דבר בטווח של 5,000 ק''מ, לא להגזים.

 

חלוקת הכוח ברכב שלך 90% מקדימה.

 

כמובן שברכב עם הנעה כפולה אסור להשתמש בצמיגים לא זהים בשני הצירים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
לא קרה שום דבר בטווח של 5,000 ק''מ, לא להגזים.

 

חלוקת הכוח ברכב שלך 90% מקדימה.

 

כמובן שברכב עם הנעה כפולה אסור להשתמש בצמיגים לא זהים בשני הצירים.

זה ממש לא נכון,חלוקת הכח ברכב שלו היא לא 90% מקדימה.

 

חבל שאתה מטעה.

פורסם

הסיבה למה צריך צמיגים זהים ברכב זה היא בעיקר חיסכון בדלק ובלאי מערכת ההנעה.כאשר מהירות הגלגלים שווה למשל בכביש ישר במהירות שיוט ההנעה הקידמית בלבד עובדת ,כאשר מזהה הרכב שמהירות סיבוב הגלגלים אינה אחידה הוא מכניס את הרכב למצב 4X4 למשל בזמן פניה,נסיעה על כביש חלק האצה בלימה...כאשר מורכבים צמיגים מסוגים שונים ברכב יכול להיות הבדל בקוטר הצמיג מה שמשפיע ישירות על מהירות הסיבוב שלו והרכב יעבוד קבוע 4X4 .

מומלץ להחליף בין הצמיגים הקידמיים לאחוריים בכול טיפול ולהקפיד על לחץ אויר תקין,יש לשים לב שמרבית הצמיגים במידה של ה B4 בעלי כיוון נסיעה ואין להפוך בין ימין לשמאל.

פורסם

שרותי רכב,

 

כמה שטויות.

 

ההנעה של הסובארו היא הנעה כפולה קבועה! לא הנעה קדמית שמחלקת כח לגלגלים האחוריים במידת הצורך.

 

AWD הסובארו לא - 4WD.

פורסם

burzum - איך אתה יודע כמה אחוז יש לו ? יש בידיך נתונים של היצרן ?

maxizem - אני מסכים. הנעה כפולה קבועה. AWD - All Wheel Drive. כל הזמן משולב קבוע.

לא נגרם לך שום נזק, הרכבת 4 צמיגים חדשים ? הכל בסדר, סע לשלום.

פורסם
שרותי רכב,

 

כמה שטויות.

 

ההנעה של הסובארו היא הנעה כפולה קבועה! לא הנעה קדמית שמחלקת כח לגלגלים האחוריים במידת הצורך.

 

AWD הסובארו לא - 4WD.

תגובות בסגנון הזה מוציאות לי את החשק לכתוב כאן.

פורסם

Robert+Maxizem, חלוקת הכוח ב-B4 אוט' היא 90% לציר קדמי ו-10% לציר אחורי. חלוקת הכוח ב-B4 ידנית היא 50%/50%. תעשו קצת שיעורי בית.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
Robert+Maxizem, חלוקת הכוח ב-B4 אוט' היא 90% לציר קדמי ו-10% לציר אחורי. חלוקת הכוח ב-B4 ידנית היא 50%/50%. תעשו קצת שיעורי בית.

 

מה הסיבה להבדל? האם זה אומר שבידני אין שינוי בחלוקת הכח וזה כל הזמן 50-50?

פורסם
Robert+Maxizem, חלוקת הכוח ב-B4 אוט' היא 90% לציר קדמי ו-10% לציר אחורי. חלוקת הכוח ב-B4 ידנית היא 50%/50%. תעשו קצת שיעורי בית.

 

אני אשמח אם תראה לי משו שמאשר את זה.

 

ומה שאתה אומר עכשיו זה שטות, הסובארו היא לא 4WD - אלא AWD .

 

יש תמונה שמפרטת את ההבדלים בין מערכת הנעה אחורית למערכת הנעה כפולה קבועה.

50/50 הגיוני,אבל גם באוטומאט וגם בידני אחד לאחד!

awd5.gif

פורסם
מה הסיבה להבדל? האם זה אומר שבידני אין שינוי בחלוקת הכח וזה כל הזמן 50-50?

 

בשניהם יש חלוקת כוח שונה במצב שיוט, אך כאשר יש צורך בכך העברת כוח מתבצעת לצירים בהתאם. בשני המקרים העברת הכוח עד 90% יכולה להתבצע לציר אחורי או קדמי, אך בגרסה האוט' 90% מהכוח במילא בציר קד' באופן קבוע.

 

 

אני אשמח אם תראה לי משו שמאשר את זה.

 

אין לי כוח לחפש....

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

חברים לא לריב :-)

כאן יש את כול ההסברים, וסרטון מאוד ברור

http://subaru.co.il/awd.asp

 

ניתן לראת שאכן המערכת מחלקת כוח בין כל 4 הגלגלים, בהתאם לצורך

בזמן העצות רוב הכוח עובר אחורה, בפניות קדימה. כמה אחוזים ומתי, מחלית המחשב.

בנוסף להכל, גם באותו הציר, ההספק לא חייב להיות זהה. כל גלגל מקבל בדיוק מה שמגיע לו.

 

לפי המלצת היצרן, כל הצמיגים חייבים להיות מאותו דגם,

החלפות בין ציר קדמי לאחורי כל 10-15K יאריכו חיי הצמיגים (בגלל שחיקה מוגברת בציר קדמי)

 

בהצלחה, סע בזהירות

×
×
  • תוכן חדש...