Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

14.אריק

בשיפוצים

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

14.אריק

15.אסיף-מקווה להגיע אם לא יצוצו שינויים פתאום

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

14.אריק

15.אסיף-מקווה להגיע אם לא יצוצו שינויים פתאום

16. urban.racer, מגיע

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

14.אריק

15.אסיף-מקווה להגיע אם לא יצוצו שינויים פתאום

16. urban.racer, מגיע

17. Leonm12 -ליאון - נכון לעכשיו מגיע - המערכת אמורה להיות מוכנה השבוע...

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

אני מקווה מאוד שאני יצליח להגיע ולשמוע עצות איך לשפר את המערכת הנוכחית שלי

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

14.אריק

15.אסיף-מקווה להגיע אם לא יצוצו שינויים פתאום

16. urban.racer, מגיע

17. Leonm12 -ליאון - נכון לעכשיו מגיע - המערכת אמורה להיות מוכנה השבוע...

18. kicker-עופר רוטמן

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

1. green monster

2.junior 66 מגיע {זה מיפגש על האש או רגיל}

3.blits

4.asaf.m

5. אלי SOUNDMAN

6. דוד +btl (גיא סוגר שבת)

7.אורן רוזנטל

8. dt50r (המערכת הותקנה סוף סוף)

9.avk,מגיע עם חבר.

10. איתמר.

11. idandavid

12.רועי.

13. אורן-מקווה להגיע

14.אריק

15.אסיף-מקווה להגיע אם לא יצוצו שינויים פתאום

16. urban.racer, מגיע

17. Leonm12 -ליאון - נכון לעכשיו מגיע - המערכת אמורה להיות מוכנה השבוע...

18. kicker-עופר רוטמן

19. איציק.

פורסם
מישהו יכול לעבור באיזור שהם לקחת אותי ולהחזיר?

 

אני אודה לכם אם כן כי אני ממש רוצה להגיע למפגש

=מאיפה אתה ?

::FEEL THE {XS} power::

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...