Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קודם כל מדובר ברכב GMC Yukon משנת 1995

ככה הוא נראה: http://www.brennanauto.com/images/450_MVC-002S.JPG

 

עכשיו עשינו לו שיפוץ רציני בפנים ואנחנו רוצים לשים מערכת משהו מפציץ..

שיהיה איכותי, שיהיה אמין, ולא חברות סיניות :]

 

מה שיש לנו כרגע במכונית זה מערכת שבאה עם הרכב, יש שם רק קלטות ורדיו

והרמקולים כבר לא טובים, ועושים רעשים מוזרים...

 

אני רוצה מערכת דיסקים חדשנית שתומכת בהרבה פורמטים, חייב לתמוך בצרובים בלי בעיות..

אם יש מסך LCD זה יהיה גם טוב אבל לא משהו גדול..

 

ואני צריך רמקולים רציינים, אני לא יודע איך זה הולך 2 או 4 רמקולים, יש מקום מאחורה, אבל כמובן שאני לא הולך לחסום שם הכל אז משהו לא גדול במיוחד...

 

ואם יש עוד משהו שאפשר לשים, אז אני ישקול את זה, אבל מספיק לי משהו שיצור שם מערכת עצבנית

אבל חשוב שזה יהיה אמין ושיחזיק כמו שצריך אין לי כוח לרוץ לתיקונים ולבזבז עוד כסף..

 

אם יש לכם הצעה אני ישמח

אין תקציב אבל לא להגזים..

 

תודה מראש והמשך שבוע טוב

פורסם

אתה צריך להגדיר +\- תקציב, זה דבר ראשון.

 

סט רמקול קומפוננט יכול להעלות 500 שקל או6000 שקל.

אף אחד לא יכול להגיד לך מה זה "מערכת רצינית" בישבילך.

 

דבר שני מה אתה רוצה בעצם במערכת?

 

מגברים,סאב,רמקולים וכו'.

 

בהצלחה

פורסם
אתה צריך להגדיר +\- תקציב, זה דבר ראשון.

 

סט רמקול קומפוננט יכול להעלות 500 שקל או6000 שקל.

אף אחד לא יכול להגיד לך מה זה "מערכת רצינית" בישבילך.

 

דבר שני מה אתה רוצה בעצם במערכת?

 

מגברים,סאב,רמקולים וכו'.

 

בהצלחה

 

אני לא יודע ממש מה המחירים

שלא יעבור את ה 10 אלף כולל הכל..

אלא אם כן יש משהו שבאמת שווה את זה (אלא אם כן זה לא מספיק בכלל למשהו רציני אז תעלו)

 

אני רוצה כל דבר שיעזור למערכת להיות משהו עצבני, אני רוצה לשמוע כמו שצריך ושיהיה מספיק שגם הבתים מסביב ישמעו טוב, לא שאני הולך לעשות את זה אני רק מראה לכם דוגמא חח

 

אני לא באמת מבין מה צריך לשים אבל תחשבו שאין כלום במכונית כי אני מחליף הכל שם..

אז צריך רמקולים זה בטוח, וכנראה גם מגבר וסאב

וצריך גם נגן...

 

ראיתי שזה הולך לפי גדלים, איך אני יכול לראות את הגודל של הרמקולים שיש לי עכשיו כדאי לעזור לכם לדעת מה ומי

 

תודה מראש

פורסם

במערכות 'רציניות' 6000 שקל זו רק עלות ההתקנה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
במערכות 'רציניות' 6000 שקל זו רק עלות ההתקנה:)

 

בלי התקנה..

מה הממוצע בשביל מערכת כמו שצריך? בערך?

פורסם

ב3000 אפשר להשיג מערכת בסיסית של קומפוננט פשוט מקדימה (500 שקל), מגבר 4 ערוצים (1200₪), רדיו דיסק רגיל (800₪) וסאב אחד פשוט (500₪). ואם אתה רוצה שישמעו טוב יחסית גם מאחורה אז אפשר להוסיף רמקולים גם שמה.

 

עכשיו אתה רוצה HU (רדיודיסק) עם dvd אז זה יעלה כבר כמה אלפים יותר, ואם יש לך את התקציב אז כמובן שתקנה קומפוננט (רמקולים) יקרים יותר ולא ב500 שקל, תקנה מגבר קצת יותר יקר, ולאוטו כזה גדול עדיף יותר מסאב אחד.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אתה רוצה משהו שכל הבלוק ישמע?

 

משהו כמו שיש אצלי?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מה זה מערכת עצבנית? את מי היא צריכה לעצבן? את השכנים?:-D

 

רוצה יוקון כזה?

http://blog.sounddomain.com/gadget/2008/07/orion-cobalt-yu.html

 

ועכשיו ברצינות,

אם אתה רוצה מערכת רצינית אתה צריך להקציב לעצמך חלק לא מבוטל על התקנה. אתה תנצל הרבה יותר טוב את הרכיבים שתקנה אם ההתקנה תהיה כמו שצריך.

 

אם יש לך אפשרות לשמוע סוגים שונים של סטים כדי להחליט מה הטעם שלך זה הכי טוב, לאחר מכן תתאים הגברה ראויה לאותם רמקולים. לגבי HU, זה 1DIN רגיל? להוציא ולשים אחר? או צריך התאמה?

 

בהצלחה.

פורסם
מה זה מערכת עצבנית? את מי היא צריכה לעצבן? את השכנים?:-D

 

רוצה יוקון כזה?

http://blog.sounddomain.com/gadget/2008/07/orion-cobalt-yu.html

 

ועכשיו ברצינות,

אם אתה רוצה מערכת רצינית אתה צריך להקציב לעצמך חלק לא מבוטל על התקנה. אתה תנצל הרבה יותר טוב את הרכיבים שתקנה אם ההתקנה תהיה כמו שצריך.

 

אם יש לך אפשרות לשמוע סוגים שונים של סטים כדי להחליט מה הטעם שלך זה הכי טוב, לאחר מכן תתאים הגברה ראויה לאותם רמקולים. לגבי HU, זה 1DIN רגיל? להוציא ולשים אחר? או צריך התאמה?

 

בהצלחה.

 

Holy Shit, אהבתי את המכונית..

 

הבעיה שאני לא ממש מבין הרבה, אבא שלי מבין יותר ממני בהתקנה והכל אבל אין לו מושג ברמקולים או דברים כאלה כנל גם לי

אני יותר מבין

השאלה מה כדאי לעשות להחליף את הרמקולים שקיימים בדיוק באותו מקום שהם נמצאים ולשים אחרים יותר טובים או לשים חדשים במקום אחר?

 

איפה אפשר לראות מידע על הרמקולים ומערכת השמע במכונית

זה GMC Yukon 1995

פורסם

הכל פונקציה של תקציב. יותר זול לשים רמקולים טובים יותר במקומם המקורי. אני באמת לא יודע איך זה נראה במקור והיכן הם ממוקמים. פעמים רבות יצרני הרכב ממקמים את הרמקולים כמעט כלאחר יד. זה לא בראש סדר עדיפויותיהם. אך לעיתים דווקא המיקום המקורי לא רע בכלל. תעלה תמונה או שניים של איך זה נראה.

פורסם

המערכת האורגינלית של היוקון זה כמו בכל האמריקאיות כמעט.

DIN וחצי זה נקרא וזה התקנה ופירוק מסובכים ממה שהבנתי,גם צריך כרטיס עקיפה או משהו כזה וזה בערך 1000 שקל התקנה ופירוק

פורסם

שמעו דיברנו עם מישהו שמבין והוא אמר שהרמקולים שיש במכונית הזאת הם דיי חזקים יחסית לאחרים

ולא נראה לו שיש צורך להחליף או שאם מתעקשים אז שינוי קטן...

 

בקשר למערכת דיסקים אין שם אז צריך לשים משהו ולחבר למערכת הקיימת..

 

כמה לדעתכם זה יכול לעלות, והאם יש מקומות שאתה ממליצים אליהם? שיתנו גם יעוץ מקצועי ולא רווחי בשבילם

(למרות שיש לנו חבר.. מעדיפים שהוא ייעץ לנו ולא יעשה את העבודה)

פורסם

יחסית למה?

יחסית לדברים רגילים?

יחסית לרמקול של 300 ש"ח?

של 1000 ש"ח

 

סט רמקולים טוב יתחיל באיזור 1200 אני מאמין, יחידת ראש נורמאלית גם בערך אותו מחיר

סאב? יכול להיות 400, יכול להיות 1400. תלוי בך

הגברה שפויה תהיה בסביבות ה 1500-2000 ש"ח למגבר

התקנה? משהו כמו 500 ש"ח צפונה.

אלו מספרים מאוד מאוד מאוד כלליים.

אתה לא יכול לצפות שמישהו יבוא ויבחר לך חלקים, בשביל זה יש מתקינים ואותך, אפשר לתת לך כיוון אבל לעומת זאת לפני רגע אמרת שאפשר גם 10 אלף, ועכשיו, הרמקולים המקוריים מספיק חזקים? שנוי קטן? להחליף רק את החוטים של הרמקול? בוא תתן כיוון קונקרטי, מחיר גלובלי שאתה רוצה להשקיע. בלי זה אי אפשר לעזור

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אין סאבים ותיבות במחיר הזה שירעידו את הבלוק. חבל שהוצאתי זמנית את התיבה שלי מהרכב, היית יכול לשמוע מה זה להרעיד בתים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...