Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נילקח מ-ogrish??? אם לא, אז שכח ממה שאמרתי...

אל תנסה אפילו לימצוא את האתר הזה...

החיים שלי הישתנו מאז שאני ניכנס אליו.... :shock:

 

נסה את shitnasty.com.

 

את אוגריש הכרתי כבר ואם אתם מרגישים שאתם ישנים יותר מדי זה האתר בשבילכם!

לגבי החרא השני, מה זה הגועל נפש הזה?!

פורסם
פאק !!!! איזה מגעיל !!!

 

משום מה הנחש נראה עדיין חי...

 

איך הוא הגיע לשם לעזאזל... :shock:

במקרה אני מתעסק אם נחשים והנחש שבתמונה הוא פיתון בורמזי צעיר (חצי שנה עד שנה).

הוא הגיע לשם בגלל החום,נחש מחפש מקום חם וחשוך כדי להיכנס לשנת החורף רק שהוא מצא מקום לא הכי "נוח".

נ.ב

נראה לי שאני היחיד שמרחם פה על הנחש ולא על הרכב\בעלי הרכב.

 

אכן, נראה כמו פיתון בורמזי, נראה דווקא בן 3....

 

וכחובב נחשים, גם לי כואב על הנחש... :(

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
נילקח מ-ogrish??? אם לא, אז שכח ממה שאמרתי...

אל תנסה אפילו לימצוא את האתר הזה...

החיים שלי הישתנו מאז שאני ניכנס אליו.... :shock:

 

נסה את shitnasty.com.

 

את אוגריש הכרתי כבר ואם אתם מרגישים שאתם ישנים יותר מדי זה האתר בשבילכם!

לגבי החרא השני, מה זה הגועל נפש הזה?!

 

אני לא יודע, רק שמעתי שמועות עליו. בחיים לא נכנסתי, ובחיים אני גם לא אכנס. כנ"ל OGRISH.

פורסם
נילקח מ-ogrish??? אם לא, אז שכח ממה שאמרתי...

אל תנסה אפילו לימצוא את האתר הזה...

החיים שלי הישתנו מאז שאני ניכנס אליו.... :shock:

 

נסה את shitnasty.com.

 

את אוגריש הכרתי כבר ואם אתם מרגישים שאתם ישנים יותר מדי זה האתר בשבילכם!

לגבי החרא השני, מה זה הגועל נפש הזה?!

 

אני לא יודע, רק שמעתי שמועות עליו. בחיים לא נכנסתי, ובחיים אני גם לא אכנס. כנ"ל OGRISH.

 

 

עשה טובה לעצמך והמשך כך.....

אין לך מושג מה האתר הזה עשה לי....

אני הולך לפגישות קבועות עם הקפ"ס ביגללו.... :shock:

פורסם
נילקח מ-ogrish??? אם לא, אז שכח ממה שאמרתי...

אל תנסה אפילו לימצוא את האתר הזה...

החיים שלי הישתנו מאז שאני ניכנס אליו.... :shock:

 

נסה את shitnasty.com.

 

את אוגריש הכרתי כבר ואם אתם מרגישים שאתם ישנים יותר מדי זה האתר בשבילכם!

לגבי החרא השני, מה זה הגועל נפש הזה?!

 

אני לא יודע, רק שמעתי שמועות עליו. בחיים לא נכנסתי, ובחיים אני גם לא אכנס. כנ"ל OGRISH.

 

עשה טובה לעצמך והמשך כך.....

אין לך מושג מה האתר הזה עשה לי....

אני הולך לפגישות קבועות עם הקפ"ס ביגללו.... :shock:

 

מה יש שם ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

איזה גועל יווו!!! אני רק מתאר לעצמי מה הוא קיבל שם ומקיאאאאא.....

 

תארו לכם איזה פחד זה.. אתם פותחים מכסה מנוע לבדוק שמן מים ו...

 

נחשששששש!!! אהההההה!!!!!!

 

איזה שוק אני חוטף מזה יוווו.....

 

fucking nastyyyy :shock:

פורסם

תחשבו על סיטואציה יותר מגעילה ויותר מתאימה לארץ.

 

חתול נכנס למנוע, מתניעים...

 

שומעים מן כזה:"וווווווווואווווווו.......... פכככככככככככככ".

 

ואז לך תנקה חלקי מוח מהראדיאטור......

 

לי אישית קרה מקרה מוזר לא מזמן..

 

היה לנו איזה גור חתולים מרגיז בבניין.

שתמיד היה מתחבא לנו מתחת למכוניות. מתחמם מהחום שנפלט מהמנועים לאחר שנסעו.

(היה קר אז).

 

יום אחד אני נוסע... ושמע "מיאו"... אחרי כמה זמן עוד מיאו...

קיצור כבר קלטתי מה קרה כאן,

עצרתי בצד, פתחתי מכסה מנוע, והשמוק הקטן טייל לי בתוך תא המנוע (הוא עמד על הציר שמחבר בין הגלגלים נראה לי).

 

להפתעתי הוא עדיין היה חי ושלם.

 

בקיצור כמה מכות והוא יצא, ברח, ונכנס מתחת למנוע של רכב הובלות שפרק סחורה באותו הזמן.

 

אני מקווה שהוא בסדר עכשיו... :roll:

פורסם

לאימא שלי קרה את המקרה הכי מצחיק לפני כמה שנים אני והיא נכנסים לאוטו ונוסעים זה היה בחורף הכל בסבבה פתאום שומעים מיייייייייייייייאו נשמע מוזר אבל אומרים אולי עברנו ליד חתולה מתניעים והכל אחרי כמה דקות המייאו מתחיל להיות אינטסיבי אימא שלי ואני יוצאים מתחילים לחפש את החתול לא מוצאים מתחילים להשתגע אולי הוא לא שם בכלל אני בא נותן גז עצבני שומעים עוד פעם מייייייאו אוקי אני מתחיל להתעצבן מחפשים עוד פעם אני נשכב על הרצפה מתחיל לחפש פתאום אני רואה את החרא הקטן!!!!

 

המטומטם ישב על האגזוז! כל פעם שנתנו גז זה הגיע לטמפ' ששרפה לו את הרגליים והתחיל ליילל... איך השתגענו עכשיו למרות שכאב לו הוא לא ממש היה מוכן לעזוב ובכלל לא יכולתי להגיע אליו איזה שעה התעסקנו עם החתול המפגר עד שהצלחנו להוציא אותו...

למה? ככה!

פורסם
לאימא שלי קרה את המקרה הכי מצחיק לפני כמה שנים אני והיא נכנסים לאוטו ונוסעים זה היה בחורף הכל בסבבה פתאום שומעים מיייייייייייייייאו נשמע מוזר אבל אומרים אולי עברנו ליד חתולה מתניעים והכל אחרי כמה דקות המייאו מתחיל להיות אינטסיבי אימא שלי ואני יוצאים מתחילים לחפש את החתול לא מוצאים מתחילים להשתגע אולי הוא לא שם בכלל אני בא נותן גז עצבני שומעים עוד פעם מייייייאו אוקי אני מתחיל להתעצבן מחפשים עוד פעם אני נשכב על הרצפה מתחיל לחפש פתאום אני רואה את החרא הקטן!!!!

 

המטומטם ישב על האגזוז! כל פעם שנתנו גז זה הגיע לטמפ' ששרפה לו את הרגליים והתחיל ליילל... איך השתגענו עכשיו למרות שכאב לו הוא לא ממש היה מוכן לעזוב ובכלל לא יכולתי להגיע אליו איזה שעה התעסקנו עם החתול המפגר עד שהצלחנו להוציא אותו...

 

וואיי איזה צחוקים...... נקרעתי פה שעה מול המחשב!!

אני מנסה לדמיין את הסיטואציה ההזויה הזאת וזה פשוט מטורף..

 

לפעמים חתולים פשוט מפגרים שזה לא יאומן...

פורסם
נילקח מ-ogrish??? אם לא, אז שכח ממה שאמרתי...

אל תנסה אפילו לימצוא את האתר הזה...

החיים שלי הישתנו מאז שאני ניכנס אליו.... :shock:

 

נסה את shitnasty.com.

 

את אוגריש הכרתי כבר ואם אתם מרגישים שאתם ישנים יותר מדי זה האתר בשבילכם!

לגבי החרא השני, מה זה הגועל נפש הזה?!

 

אני לא יודע, רק שמעתי שמועות עליו. בחיים לא נכנסתי, ובחיים אני גם לא אכנס. כנ"ל OGRISH.

 

עשה טובה לעצמך והמשך כך.....

אין לך מושג מה האתר הזה עשה לי....

אני הולך לפגישות קבועות עם הקפ"ס ביגללו.... :shock:

 

מה יש שם ?!

 

דניאל.

 

 

סתם,לא משהו מיוחד... רק חלקי מוח של כל יצור בעולם הזה,(כולל בני אדם... :shock: )

 

בקיצור, אם אתה רוצה לישמור על שפיות,אל תיכנס לשם...

 

ותאמין לי :!: מהרגע שניכנסת אין דרך חזרה... :cry:

פורסם
לאימא שלי קרה את המקרה הכי מצחיק לפני כמה שנים אני והיא נכנסים לאוטו ונוסעים זה היה בחורף הכל בסבבה פתאום שומעים מיייייייייייייייאו נשמע מוזר אבל אומרים אולי עברנו ליד חתולה מתניעים והכל אחרי כמה דקות המייאו מתחיל להיות אינטסיבי אימא שלי ואני יוצאים מתחילים לחפש את החתול לא מוצאים מתחילים להשתגע אולי הוא לא שם בכלל אני בא נותן גז עצבני שומעים עוד פעם מייייייאו אוקי אני מתחיל להתעצבן מחפשים עוד פעם אני נשכב על הרצפה מתחיל לחפש פתאום אני רואה את החרא הקטן!!!!

 

המטומטם ישב על האגזוז! כל פעם שנתנו גז זה הגיע לטמפ' ששרפה לו את הרגליים והתחיל ליילל... איך השתגענו עכשיו למרות שכאב לו הוא לא ממש היה מוכן לעזוב ובכלל לא יכולתי להגיע אליו איזה שעה התעסקנו עם החתול המפגר עד שהצלחנו להוציא אותו...

 

וואיי איזה צחוקים...... נקרעתי פה שעה מול המחשב!!

אני מנסה לדמיין את הסיטואציה ההזויה הזאת וזה פשוט מטורף..

 

לפעמים חתולים פשוט מפגרים שזה לא יאומן...

 

 

אני הכי אוהב אותם כשהם עוברים את הכביש במהירות כשאתה על איזה 80 ק"מש,

והם פשוט ניתקעים בידיוק על אמצע הכביש עם פרצוף כזה- :shock: ...

זה הורס אותי..... :roflmao:

פורסם

חלאס עם דיבורים כאלו על חתולים :evil::evil::evil:

 

אני כבר הצלתי יותר מחתול אחד שנפגע ממכונית. הם לא קופצים לכביש בכוונה, תאמינו לי.

הם גם לא נכנסים מתחת למנועים כדי לנקות לכם את הג'יפה מהקרטר. הם עושים את זה כי חורף, כי קר וכי יורד גשם והם אומללים, רעבים ורטובים.

 

מדובר בחיות שלא הסתגלו לחיים בין מכוניות ומכונות. בחיות שבוייתו יחסית לאחרונה (אלפי שנים ספורות, בניגוד לכלבים וסוסים שמבוייתים כבר כמה עשרות אלפי שנים), ובני אדם מזניחים גרמו להם לחיות ביניהם בסביבה שהם לא מודעים לסכנות שלה.

 

אתם יודעים שבארץ ישראל לא היו חתולים עד שנות השלושים, למעט חתולי בר טורפים?

הם הגיעו הנה כחיות מחמד עם העליות מאירופה, והחתולים שאתם רואים היום הם צאצאי חתולי בית שננטשו ברחוב. הם תמימים, הם לא פוגעים בכם, והם יכולים להיות החברים הכי טובים של מי שיקח אותם לביתו. לא מגיע להם יחס רע, אכזריות ופגיעה רק בגלל שהם חיים ברחוב.

 

אז אם אתם רואים חתול במצוקה במנוע של הרכב שלכם, או חתול קופץ לכביש, תהיו אנשים טובים יותר ותדאגו שהם יעופו משם בריאים ושלמים - כי האנושיות של חברה נמדדת גם ביחס שלה לבעלי חיים. תהיו בני אדם טובים יותר.

פורסם
חלאס עם דיבורים כאלו על חתולים :evil::evil::evil:

 

אני כבר הצלתי יותר מחתול אחד שנפגע ממכונית. הם לא קופצים לכביש בכוונה, תאמינו לי.

הם גם לא נכנסים מתחת למנועים כדי לנקות לכם את הג'יפה מהקרטר. הם עושים את זה כי חורף, כי קר וכי יורד גשם והם אומללים, רעבים ורטובים.

 

מדובר בחיות שלא הסתגלו לחיים בין מכוניות ומכונות. בחיות שבוייתו יחסית לאחרונה (אלפי שנים ספורות, בניגוד לכלבים וסוסים שמבוייתים כבר כמה עשרות אלפי שנים), ובני אדם מזניחים גרמו להם לחיות ביניהם בסביבה שהם לא מודעים לסכנות שלה.

 

אתם יודעים שבארץ ישראל לא היו חתולים עד שנות השלושים, למעט חתולי בר טורפים?

הם הגיעו הנה כחיות מחמד עם העליות מאירופה, והחתולים שאתם רואים היום הם צאצאי חתולי בית שננטשו ברחוב. הם תמימים, הם לא פוגעים בכם, והם יכולים להיות החברים הכי טובים של מי שיקח אותם לביתו. לא מגיע להם יחס רע, אכזריות ופגיעה רק בגלל שהם חיים ברחוב.

 

אז אם אתם רואים חתול במצוקה במנוע של הרכב שלכם, או חתול קופץ לכביש, תהיו אנשים טובים יותר ותדאגו שהם יעופו משם בריאים ושלמים - כי האנושיות של חברה נמדדת גם ביחס שלה לבעלי חיים. תהיו בני אדם טובים יותר.

 

 

:mm_yeah:

 

 

marksab , כואב לי לשמוע דברים כאלו מאנשים.

מעניין מה היה אם הראש שלך היה על הכביש.


×
×
  • תוכן חדש...