Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מתעתד לקנות משומשת, שנת 2007.

 

כמה שאלות למי שמכיר:

 

1. האם יש רדיו דיסק מקורי לרכב? האם האיכות סבירה?

2. כל כמה זמן או ק"מ יש טיפולים?

3. האם ידוע על בעיה עם הסאנרוף?

4. פרט לגיר, שקראתי שהייתה בעיה בכמה דוגמאות, האם יש עוד בעיות ידועות?

 

תודה מראש על התשובות.

רון

פורסם

אם אתה באמת בעלים של קליאו 172 - ידוע לך שאתה עומד לרדת ברמה בהמון אספקטים אם אתה הולך על הקופרה?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
כמה שאלות למי שמכיר:

 

1. האם יש רדיו דיסק מקורי לרכב? האם האיכות סבירה?

2. כל כמה זמן או ק"מ יש טיפולים?

3. האם ידוע על בעיה עם הסאנרוף?

4. פרט לגיר, שקראתי שהייתה בעיה בכמה דוגמאות, האם יש עוד בעיות ידועות?

 

תודה מראש על התשובות.

 

1. הרכבים הגיעו עם ר"ד שהותקן בארץ (Kenwood). ר"ד מקורי (MP3. עם שליטה מההגה) הוצע כאופציה בתוספת תשלום (סביבות 2.5K, אם זכרוני אינו מטעה אותי).

 

2. 15K או שנה.

 

3. סאן רוף התקנה מקומית/סאן רוף מקורי הוצעו כאופציה.

לא ידוע לי על בעיות בסאן רוף (לפחות במקורי - היה לי כזה באיביזה SPORT).

 

4. היו שהתלוננו (כמוני - באיביזה SPORT) על רעשים ממושב הנהג (כל מיני חריקות וזמזומים מטרידים).

תודות לשילוב של מתלים קשיחים/צמיגים נמוכי חתך/כבישים מזעזעים - מעביר הרבה זעזועים ורעידות לתא הנוסעים,

וזה גורם ללא מעט זמזומים וקרקושים מהפלסטיקה של תא הנוסעים (מציק להחריד) :-(

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אם אתה באמת בעלים של קליאו 172 - ידוע לך שאתה עומד לרדת ברמה בהמון אספקטים אם אתה הולך על הקופרה?

 

 

הייתי בעלים של 172 מדהימה לפני 3 ומשהו שנים. אחרי זה בא הליסינג עם מזדה 3. בסוף החודש היא מוחזרת.

 

כך שיותר גרוע מזה לא יכול להיות... :lol:

 

ד"א - היא לא באמת גרועה. אפילו די סבירה. יחסית למשפחתומטית. :-)

רון

פורסם
1. הרכבים הגיעו עם ר"ד שהותקן בארץ (Kenwood). ר"ד מקורי (MP3. עם שליטה מההגה) הוצע כאופציה בתוספת תשלום (סביבות 2.5K, אם זכרוני אינו מטעה אותי).

 

2. 15K או שנה.

 

3. סאן רוף התקנה מקומית/סאן רוף מקורי הוצעו כאופציה.

לא ידוע לי על בעיות בסאן רוף (לפחות במקורי - היה לי כזה באיביזה SPORT).

 

4. היו שהתלוננו (כמוני - באיביזה SPORT) על רעשים ממושב הנהג (כל מיני חריקות וזמזומים מטרידים).

תודות לשילוב של מתלים קשיחים/צמיגים נמוכי חתך/כבישים מזעזעים - מעביר הרבה זעזועים ורעידות לתא הנוסעים,

וזה גורם ללא מעט זמזומים וקרקושים מהפלסטיקה של תא הנוסעים (מציק להחריד) :-(

 

תודה על התשובות המהירות.

רון

פורסם
אם אתה באמת בעלים של קליאו 172 - ידוע לך שאתה עומד לרדת ברמה בהמון אספקטים אם אתה הולך על הקופרה?

חוץ מירידה בהתנהגות מעניין לדעת מה עוד?

פורסם

תקנה אחת שהיא משופרת מאוד..(כמובן כאלה עם רכיבים איכותיים)

 

יחסוך לך המון כאב ראש , כי תאכלס אין בעל קופרה סטנדרטית שמתישהו לא ירצה לשפר.

 

יש 2 שנמכרות עם צ'יפ קאסטום , נוסעות חזק מאוד.

 
 

 

 
 
פורסם
תקנה אחת שהיא משופרת מאוד..(כמובן כאלה עם רכיבים איכותיים)

 

יחסוך לך המון כאב ראש , כי תאכלס אין בעל קופרה סטנדרטית שמתישהו לא ירצה לשפר.

 

יש 2 שנמכרות עם צ'יפ קאסטום , נוסעות חזק מאוד.

 

יש די הרבה קופרות 2007 בלוח.

 

על אילו אתה מדבר?

 

מחפש רק יד 1 ד"א. יש בשפע.

רון

פורסם
את מי אתה שואל?

את THE-ONE שטען שאתה עומד לרדת ברמה בהמון אספקטים אם אתה הולך על הקופרה.

רציתי לדעת מה בדיוק ירידה ברמה, חוץ מהתנהגות גרועה שיש לאיביזה.

×
×
  • תוכן חדש...