Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת הבעיות הקשות והנפוצות יותר של משרד התחבורה שמנסה להפחיד משתמטים היא , שהוא יורה לכל הכיוונים.

כיום כל אחד שנכנס לדכאון בצבא ורע לו בצבא מכל בחינה זו או אחרת פוחד לצאת על הדבר הכי קל ומהיר שזה פרופיל רפואי(נפשי)21....מה שנקרא בשפת התכלס, "קב"ן" , כי הוא חושב שיקחו לו את הרישיון.

 

אין ספק שיש קשר, וחובתו של הקב"ן(שאתה יכול דרך אגב לצאת מהצבא יחד עם זאת שאתה פוסח על סעיף הקבן ועובר ישר לפסיכיאטר , אבל זה נושא אחר) היא לדווח למשרד התחבורה על שינויים מהותיים בעניין המטופל במידה וזה קשור לעניין התחבורה כמובן.

 

בוא נגיע לתכלס, אם אדם מעוניין לצאת מסיבה זו או אחרת מצה"ל, תלוי מאיזה סיבה הוא יוצא, מה זאת אומרת?

האם הוא יוצא על סיבה רפואית כי הוא חולה נפש שחולם כל פעם שהוא רואה גמדים עם שקית שוקו קרלו בפה שרוצים לרצוח אותו עם גרזנים או שפשוט הוא נכנס לבאסה כל פעם שהוא עולה על מדים ומתמלא שמחה כשהוא מוריד אותם.

כל סעיף לגופו,בד"כ האנשים שמשרד התחבורה מזמן לבדיקות הם אותם האנשים שיצאו מסיבות יותר קיצוניות שקשורות בבריאות הנפש.

 

במילים אחרות, יצאת כי נמאס לך? רוב הסיכויים שיעלו על זה שאתה מחרטט אותם אבל עדיין לא ירצו להתעסק איתך במקרה כזה אל תחשוש בעניין הרישיון.

 

או שאתה יוצא כי אתה חולה נפש באמת ואז רוב הסיכויים שלא נראה אותך יותר על כבישי ארצנו.

פורסם
אז כדאי שבתור לוחם (מה הקשר? זה עושה אותך לבן אדם טוב יותר? שווה יותר? אם אתה "נדפקת" אז שידפקו כל האחרים?)

תתחיל להבין שלמצב הזה נקלעים גם אנשים מסיבות רפואיות כאלו ואחרות ועוד הרבה אנשים טובים ולאו דווקא כל מני משתמטים למיניהם או אנשים שרוכבים על גבם של אחרים.

 

ליביו (שגם עשה 3 שנים צבא ולא ממש רואה את הקשר)

שמעת אותי מתלונן/אומר שנדפקתי?.

נתתי את שלי ואני לא איזה יפה נפש ממש לא , אבל אם כבר אז כבר

התרד נראה מעודד "שצבא זה לפריארים"

ועצוב שזה נראה ככה והמדינה שלנו נראית איך שהיא נראית זה רק דעתי

לאלה שמגיע באמת פטור - שיהיו בריאים.

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

זה בערך השרשור העשירי על נושא הקב"ן מאז שאני בפורום הזה, ותמיד זה מגיע למאבק בין משתמטים, קרביים ואנשים שיצאו בגלל סיבה מוצדקת.

 

לאנשים יש המון סיבות לצאת מהצבא גם על סעיף נפשי. לפעמים זה קשור לבעיות רציניות בבית, בעיות כלכליות או אפילו בעיות שחיתות בתוך היחידה שבה אתה משרת (זה המקרה שלי ואני בטוח שכולכם זוכרים את זה).

 

לא כל מי שהולך לקב"ן הוא משתמט, לא כל מי שהולך לקרבי הוא גיבור. צאו מזה!

 

 

בכל מדינה אחרת בעולם לא דורשים צבא בשביל שום דבר, ויש אפילו מדינות מסוימות (דרום אמריקה) שאם היית בצבא אז עדיף שתשתוק כי אנשים ידפקו לך מכות ברחוב אם הם יודעים.

 

להיות בצבא זה לא משהו כל כך מדהים ושירות תקין לא מעיד על כלום. עובדה שבכל העולם זה לא ככה.

 

מצד שני, חוסר רצון טוטאלי להתגייס למען המדינה מעיד על משהו. אני בעד שירות לאומי או שירות צבאי חובה לכולם. יש אנשים שהצבא לא מתאים להם (למשל עולים מדרום אמריקה, שאחוז היוצאים על קב"ן קרוב ל40%).

 

אני כן בעד שכל אזרח בעל זכויות יהיה חייב לתת מעצמו כמה שנים למען המדינה, ואם לא אז שייקחו לו זכויות מסוימות, כמו ביטוח לאומי, משכנתא וזכות הצבעה.

מה שכן, אני חושב שזכות לקבלת רישיון נהיגה זה משהו שלא צריך אפילו לגעת בו כי זה לא רלוונטי בכלל למטרה וגם מגביל את אפשרויות החיים והתזוזה של אנשים.

אל תתנו להם להצביע, אבל לקחת את הרישיון? זה די מפגר ונואש.

פורסם
בתור לוחם 3 שנים בצבא . הת'רד הזה עושה לי בחילה...

 

בתור ג'ובניק שכל יום נמצא בבסיס לשבת להסתכל על התקרה ולנסות לא להרדם לבזבז 1095 יום מחיי לשריפת תאי מוח בצבא, עושה לי בחילה.

 

רוצים לוחמים? שישלמו כהוגן, רוצים לעלות ללוחמים מתגייסים מוטיבציה? שיעלו את המשכורות! במדינה כמו שלנו רק כסף עובד עם המחירים בשמיים וכל יום עליית מחירים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

maatrixx

מזל שהם לא חשבו כמוך

(הפלמ"ח דרך אגב)

hisi3066.jpg

 

 

בתור אחד שאוהב את המדינה אנשים לא עושים את זה בשביל כסף !

כסף עוזר אבל לא בשביל זה הם שם !!

פורסם

אני לא רואה סיבה מוצדקת להשתמט משירות, חוץ ממקרים ממש קיצונים.

איפה שיש רצון יש יכולת.

יש כל מיני סיפורים, על אנשים חולים ונכים שהתגיסו ושירתו שירות מלא, אפילו שצה"ל ויתר עליהם.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם

קבן קבן, למה ?

 

יוצאים ע'י עו'ד עם פרופיל 97 , בחוסר התאמה, ללא שום בעיה נפשית או תיק רפואי

 

יש עו'ד שזה עבודתם, זה עולה כמה אלפי שקלים אני נתקלתי בין 3500 ל 17000 (העו'ד יודע ממי לסחוט יותר)

 

אין אחרכך לא בעיות של רשיון ולא בעיות של עבודה.

 

בכל אופן, זה סכום כסף שבמקרה הכי גרוע תוך חצי שנה עבודה במינמום אפשר להשלים

 

 

 

בוריס, ששירת 3 שנים לא שלמות ומצטער על כך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רוצים לוחמים? שישלמו כהוגן, רוצים לעלות ללוחמים מתגייסים מוטיבציה? שיעלו את המשכורות! במדינה כמו שלנו רק כסף עובד עם המחירים בשמיים וכל יום עליית מחירים

 

יש גם עניין של ערכים ועקרונות, לא רק כסף.

 

maatrixx

מזל שהם לא חשבו כמוך

(הפלמ"ח דרך אגב)

 

 

אז לא הפקירו פצועים וחטופים בידי האויב.

 

אני לא רואה סיבה מוצדקת להשתמט משירות, חוץ ממקרים ממש קיצונים.

איפה שיש רצון יש יכולת.

.

 

אחרי מה שקורה עם גלעד שליט, למה שאדם בר דעת ישקול להתגייס בכלל?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אז גם בגלל מלחמת יום כיפור אין טעם להתגייס, כי נהרגו 2500 חיילים.

סבבה, אף אחד לא יתגייס. כל אחד יחיה עם הראש ב&^* שלו, ומי שיראה מחבל רץ אליו בקריאות "אללה אכבר" יהיה רשאי לפוצץ אותו במכות.

צודק יוסי, כל פעם זה נגרר לויכוח בין משתמטים למתגייסים אבל לדעתי אין לדעות האלה מקום בפורום. לא נאה לך להתגייס? חושב שבזבזת שלוש שנים? עשה טובה לכולם- סתום את הפה.:evil:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

פותח השרשור לדעתי קיבל תשובה מלאה על שאלתו, והדיון (כצפוי) גלש למחוזות אחרים.

אם למישהו יש צורך להוסיף פרט חדש בנוגע לנושא המקורי, שיפנה להנהלה והשרשור יפתח שוב.

עד אז - נעול.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...