Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה סיוויק שנת 2002 ואני רוצה להשקיע במערכת לרכב בתקציב הנ"ל

אני אוהב בעיקר מוזיקה שחורה ואני מעדיף איכות על עוצמה.

אני מתכוון לקנות את המערכת בחלקם ולא בפעם אחת (עיניני תקציב) ויש לי גישה לדיוטי פרי.

חשבתי על חלוקה של 1000 הרדיו דיסק שהדבר שהכי חשוב לי זה שתיהיה לו יציאה לUSB שאני יוכל לחבר אליו את הIRIVER וכמובן רדיו ,רדיו דיסק ופנל נשלף. כן דולפינים לא דולפינים לא כל כך משנה לי.

1400 שקל לרמקוליים קידמיים ואחורים ששניהם 6.5 אינצ'.

800 מגבר

800סאב

מה דעתכם?

ואני יקדים את המאוחר, אני יודע שהשמיים הם הכבול כמו בכל תחביב גם במקצוע הזה אבל זה התקציב שהצבתי לי וחריגה של 100-200 שקל אני יעמוד בזה אבל אני לא מתכוון להוציא יותר ותודה לכול העוזרים.

פורסם

אני יכול להמליץ לך על הרדיו דיסק שלי. 5050UB כולל USB והאכות שלו מצויינת ומספקת! -1000

לגבי המגבר אתה יכול לקנות מיד שניה JBL 75.4 בערך - 800+/-

אתה יכול לותר על קומפוננט אחורי ותפנה את כל ה 1400 לקומפוננט שאתה תשמע ותחליט

אפשר לכוון אותך איזה קומפוננטים לשמוע, איזה חברות ואיזה דגמים.

סאב אותו דבר. אתה צריך לשמוע.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אתה ממליץ על זוג אחד רק של קומפננט? כאילו לוותר על הזוג רמקוליים קידמיים???

ואני השמח לקבל כיוון.

והJBL שאתה מדבר זה מה שיש בדיוטיפריי? 4ערוצים?

פורסם

לא לוותר על הקדמיים לוותר על האחורים משום שאין צורך בהם, ברגע שאתה תגביר סט קדמי לאחורים כמעט ואין השפעה על הסאונד ברכב (אם הם לא מוגברים כמובן).

אני ההיתי מציע לעלות ברמה של הרדיו ולחפש אחד בגבולות ה1500.

סט קדמי באזור ה1000.

מגבר באזור ה1000.

סאב באזור ה800.

וכל הנותר שזה 700 שקלים אני מציע להשקיע בהתקנה טובה ואיכותית אולי גם איטום סביר לדלתות הקדמיות.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אורן אתה יכול להמליץעל רמקוליים מגבר וסאב בתקציב הזה?

רדיו דיסק אני שוקל ללכת על הקלריון dxz575usb אלה אם אתה ממליץ על רדיו אחר עם יציאת USB לא משנה לי עם מקדימה אואחור.

ויש לי כמו שאמרתי גישה לדיוטיפריי ככה שגם את הסאב והמגבר של JBL הם בחשבון.

ותודה על העזרה

פורסם

אם יש לך גישה לדיוטי פרי אתה יכול להביא את המגבר המפורסם של JBL וגם סאב מסדרת GTO יעשה אתה עבודה אם מוזיקה שחורה.

לגבי הרמקולים אנחנו יכולים להציע לך אבל בשורה התחתונה זאת החלטה שלך, תצטרך לשמוע אותם לפני הקניה.

IBIZA 20vt

פורסם

הייתי ממליץ קודם כל לוותר על רמקולים אחוריים ולהשקיע בסט קדמי איכותי - ככל שמאפשר התקציב.

 

שנית, חפש מגבר, ואולי אף HU וסאב משומשים. מעריך שיש בפורום מכירה אודיו כמה רעיונות, (לא בדקתי)

כך תוכל עם אותו תקציב לקבל דברים איכותיים יותר וברמה גבוהה יותר.

 

בהצלחה.

פורסם

הבעיה ביד שניה שאני לא מבין בכלל בציוד כזה ואני לא רוצה לפול בגלל זה.

על קידמיים חשבתי על המורל DOTACH MK2

פורסם

רק אני שמתי לב שביקשת מערכת ב5000 שקל ורשמת רכיבים ב4000 (1000+1400+800+800=4000)?קודם תחליט כמה אתה רוצה להשקיע ואז תבקש עצה. עם התקציב 5000 תוכל להשקיע אפילו טיפה יותר וישאר לך כסף ולהתקנה וחיווט איכותייםת אך הרכיבים לא ישתנו לרמה אחרת לגמרי מבין אלו שהציעו לך.

×
×
  • תוכן חדש...