Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לקחתי היום סוזוקי יורוסוויפט 2000, שעשתה בערך 200,000 קילומטרים.

 

אני לא הכי מבין את טופס הסיכום שקיבלתי ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי - בין אם לדעתו המצב סביר ובין אם להסביר את המשמעות של הליקויים.

לבדיקה:

מנוע/מערכת קירור/מערכת דלק/מערכת הצתה: בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, הפרשי לחץ במנוע, מנוע שורף שמן, רעש פנימי ממיסבים, מנוע מעשן, דרוש תיקון במנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, ניקוי מערכת הקירור, נזילה ממשאבת מים, בדיקת 4 גזים לקויה (לגבי בדיקת הגזים, ההפרש בין הפליטה הקיימת לפליטה תקינה הוא ממש ממש אפסי - 1.04 במקום 1.03 ל"למבדה")

מערכת פליטה: תקין

סרן קדמי ומערכת היגוי: תקין

קפיצים: תקין

שילדה:

ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגיעה קורת אורך אחורית [קצה], תיקון מכסה מנוע, החלפה כנף קדמי ימין, פגיעה פח דופן אחורית, תיקוני פח וצבע, פגיעה רצפה אחורית, חלודה בגוף הרכב, החלפה כנף קדמי שמאל, פגיעה בקורת רוחב (הבוחן אמר שזה ממש זניח)

ליקויים בעלי משמעות שולית: החלפת פגושים.

מערכת בלמים: לפרק גלגלים לבדיקה (אז למה הם בכלל כותבים את זה?)

צמיגים: צמיגים בינוניים

מערכת תאורה: תקין

העברת כוח: מצמד מפריד גבוה (בלאי), נזילת שמן תיבת הילוכים. (ממה שהבנתי לקלאץ' יש בערך 30,000 קילומטרים עד שלא יעבוד יותר)

מחוונים: תקין

הערות כלליות: ראש מנוע לאחר תיקון, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה.

 

זהו, זה הדו"ח.

אני אשמח לקבל מכם חוות דעת, או הסברים במה מדובר, וכמה יכאב לכיס שלי שהמנוע מעשן...

תודה בכל מקרה :-)

פורסם

א. הקילומטראז' גבוה יחסית לשנתון.

ב. מנוע שורף שמן - האם יש עשן לבן-כחלחל מהאגזוז? האם יש איבוד שמן בין הטיפולים?

ג. נזילה ממשאבת מים - בערך 1500 ש"ח להחלפה של משאבה ורצועת טיימינג על הדרך.

ד. הרכב עבר תאונה לא קלה. אמנם לא נשמע כאילו יש פגיעה רצינית בשלדה אבל היתה תאונה ויש פגיעה מאחור. שווה להוריד במחיר על תאונה כזאת.

ה. חלודה בגוף הרכב - חשוב לבדוק היכן ומה חומרתה. חלודה היא מחלה קשה מאוד שאפשר לדעת רק איפה היא מתחילה ואי אפשר לדעת איפה היא נגמרת.

ו. מצמד מפריד גבוה הוא כסת"ח קבוע של המכונים. כמות הקילומטרים שיעבור הקלאצ' תלויה הרבה בסגנון הנהיגה שלך ופחות בניחושים של הבוחן במכון.

 

בהצלחה בקנייה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הרכב נשמע שחוט למדי מבחינת מנוע לפחות.

כמה דברים שלא מסתדרים לי: איך הבוחן יודע שהרכב עבר ראש מנוע ?

אם באמת שופץ ראש איך לא החליפו טיימינג ומשאבת מיים (א"ב של עבודה מקצועית ולא חובבנית) ?

פגיעה בעמודים-קשה לי להבין איך רושמים את זה במשמעות נמוכה.

לדעתי,יש ריח גדול של סירחון מהרכב הזה או שיש איזו קומבינה בין המכון הבודק למוכר.

(האם המוכר הוא אדם פרטי או סוחר ?,מי בחר את מכון הבדיקה ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הרכב נשמע שחוט למדי מבחינת מנוע לפחות.

כמה דברים שלא מסתדרים לי: איך הבוחן יודע שהרכב עבר ראש מנוע ?

אם באמת שופץ ראש איך לא החליפו טיימינג ומשאבת מיים (א"ב של עבודה מקצועית ולא חובבנית) ?

פגיעה בעמודים-קשה לי להבין איך רושמים את זה במשמעות נמוכה.

לדעתי,יש ריח גדול של סירחון מהרכב הזה או שיש איזו קומבינה בין המכון הבודק למוכר.

(האם המוכר הוא אדם פרטי או סוחר ?,מי בחר את מכון הבדיקה ?

מהיכן אתה שואב את המידע שלא מסתדר לך?!

היכן בדיוק מצויין ראש מנוע?

היכן מצויין פגיעה בעמודים?

 

גם אני רוצה קצת חומר הזיות...:twisted:

פורסם
מהיכן אתה שואב את המידע שלא מסתדר לך?!

היכן בדיוק מצויין ראש מנוע?

היכן מצויין פגיעה בעמודים?

 

גם אני רוצה קצת חומר הזיות...:twisted:

 

הערות כלליות: ראש מנוע לאחר תיקון

ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגיעה קורת אורך אחורית [קצה]

פגיעה בקורת רוחב (הבוחן אמר שזה ממש זניח)

 

נראה לי שאתה לוקח קצת יותר מדי חומר הזיות.

 

בכל מקרה,

גם אני מריח סרחון מאוד רקוב מהרכב הזה.

הרכב כנראה לאחר תאונה לא קלה, ואם הבוחן טען שפגיעה בקורות הן זניחות,

אני לא אתפלא אם המוכר מקומבן עם המכון, ועוד יותר לא אתפלא אם פותח השרשור

יציין שהרכב הוא ממגרש.

 

לפותח השרשור -

אם אכן מדובר בסוחר רכבים, זהו מקרה קלאסי של סוחר שרוצה לעשות קופה על פרייאר.

וגם אם הוא יגיד לך שהוא יסדר את כל הליקויים, קח את זה בערבון מוגבל מאוד.

אם מדובר באדם פרטי, תסביר לו יפה שהרכב לא במצב הכי טוב שיש בלשון המעטה.

תוריד לו את ערך האוטו בגלל התאונה. וזה עוד לפני הורדות נוספות לאור כל הליקויים.

×
×
  • תוכן חדש...