Jump to content

אלעדס

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלעדס

  1. היי, תודה לכל מי שענה ועזר, החלטתי לרדת מהרכב הזה. המון תודה ושבוע טוב!
  2. היי, לקחתי היום סוזוקי יורוסוויפט 2000, שעשתה בערך 200,000 קילומטרים. אני לא הכי מבין את טופס הסיכום שקיבלתי ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי - בין אם לדעתו המצב סביר ובין אם להסביר את המשמעות של הליקויים. לבדיקה: מנוע/מערכת קירור/מערכת דלק/מערכת הצתה: בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, הפרשי לחץ במנוע, מנוע שורף שמן, רעש פנימי ממיסבים, מנוע מעשן, דרוש תיקון במנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, ניקוי מערכת הקירור, נזילה ממשאבת מים, בדיקת 4 גזים לקויה (לגבי בדיקת הגזים, ההפרש בין הפליטה הקיימת לפליטה תקינה הוא ממש ממש אפסי - 1.04 במקום 1.03 ל"למבדה") מערכת פליטה: תקין סרן קדמי ומערכת היגוי: תקין קפיצים: תקין שילדה: ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגיעה קורת אורך אחורית [קצה], תיקון מכסה מנוע, החלפה כנף קדמי ימין, פגיעה פח דופן אחורית, תיקוני פח וצבע, פגיעה רצפה אחורית, חלודה בגוף הרכב, החלפה כנף קדמי שמאל, פגיעה בקורת רוחב (הבוחן אמר שזה ממש זניח) ליקויים בעלי משמעות שולית: החלפת פגושים. מערכת בלמים: לפרק גלגלים לבדיקה (אז למה הם בכלל כותבים את זה?) צמיגים: צמיגים בינוניים מערכת תאורה: תקין העברת כוח: מצמד מפריד גבוה (בלאי), נזילת שמן תיבת הילוכים. (ממה שהבנתי לקלאץ' יש בערך 30,000 קילומטרים עד שלא יעבוד יותר) מחוונים: תקין הערות כלליות: ראש מנוע לאחר תיקון, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה. זהו, זה הדו"ח. אני אשמח לקבל מכם חוות דעת, או הסברים במה מדובר, וכמה יכאב לכיס שלי שהמנוע מעשן... תודה בכל מקרה
×
×
  • תוכן חדש...