Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לרכוש מערכת לרכב שלי סקודה פאביה שנת 2002

 

אני מעוניין בנגן CD, מגבר וזוג רמקולים קומפוננטים לדלתות מקדימה (בשלב זה)

 

שמתי עין על הרכיבים הבאים:

 

רמקולים:

MB QUART PCE216

MB QUART QSD215

MOREL HYBRID OVATION 6

 

מגבר:

MB QUART RAA2400

 

האם למישהו יש נסיון עם הרכיבים האלה?

מה דעתכם עליהם? (ובבקשה תגידו כשאתם מגיבים לזה אם יש לכם נסיון או שרק שמעתם מדוד של חבר)

מה לגבי חלופות?

האם יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת ולא חשבתי עליו (התקנה מיוחדת שדרושה או כל דבר אחר)

 

אשמח לשמוע כל תגובה שיכולה להיות רלוונטית

אני חדש בתחום וזה השלב שאני לומד

 

תודה

פורסם

איזה מוזיקה אתה שומע? :-)

 

בכל מקרה, תוסיף לרשימה את ההרץ היי אנרג'י 6.5 - סט מעולה.

מאוד אהבתי אותו במוזיקה אלקטרונית, הוא חד במידה הנכונה והוא יורד נמוך יחסית.

 

ממליץ לך לא לחסוך ולבצע את ההתקנה אצל מתקין איכותי ומקצוען - הפלסטיקה של הפביה עדינה יחסית (יותר מידי קליפסים רגישים ושבירים).

כמו כן, תדאג להגבהות MDF לרמקולים (ולא לעשות הגבהה מהפלסטיקה של הקומפוננט המקורי - זה יביא לזמזומים סופר מעצבנים).

 

בהצלחה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תשמע לי היה הייבריד ושהחלטתי שנמאס לי מסט רך,

 

אז התלבטתי המון בין הפרימיום ל K2P KPS לבסוף הלכתי על הפוקאל.

 

מה שאני יכול לומר בגדול שזה שני הצדדים של הסקלה .. בין הכי רך להכי חזק .

 

הטויטר של הMB הוא בלתי נסבל בעניי בעוד שהמידבאס יחסית לרמקול מאסבים רך (אני דווקא אהבתי אותו הוא באמצע כזה ויורד נמוך מאוד ) מהפוקל בהרבה והאימג'ניג של הסט בכללי לא משהו .

 

בקיצור אם אתה רוצה רמקול עם תמונה בהירה ויחסית מדיוקת לך על פוקאל .

 

אם אתה רוצה דגש על תמונה עם באס חם אך חלש, לך על מוראל.

 

אם אתה רוצה לבזבז המון כסף סתם , לך על MB

 

 

 

 

אגב Q15 זה חמש ורבע.

 

 

לגביי המגבר , זה לא מה שאתה חושב , חברת האם של MB זה מקס סוניק תאגיד קראנץ היפוניקס וMB.

 

שלא תקבל קראנץ בתחפושת ופי 3 במחיר .

פורסם

תודה רבה על התגובות

 

וחשוב לציין שני דברים

 

1. אני לא שומע מוזיקה אלקטרונית או מוזיקה שחורה ואני לא מחפש להחריש לעצמי את האזניים

 

מעניין אותי לשמוע בווליום יפה אבל באיכות גבוהה.

אני שומע רוק, ג'ז, פיוג'ן, פרוגרסיב. החל מפינק פלויד וזפלין ועד ג'אקו פסטוריוס (זה אומר פה למישהו משהו?! אני מקווה שכן...)

 

2. אני לא קונה את הסטים בארץ - אני הולך להביא אותם משומשים מארה"ב במחיר הרבה הרבה יותר נמוך מכמה שהם עולים בארץ ולכן המחירים הגבוהים של MB QUART לא כל כך מטרידים אותי

 

אשמח לשמוע התיחסויות\תגובות\הערות נוספות

 

תודה

פורסם

לך על סטים חמים ואני בכלל לא הייתי הולך על סט משומש .

 

המוזיקה שלך קרובה למה שאני שומע לרוב ואם כבר "ה" סט 2 חלקים לג'אז ורוק קלאסי הזאת DLS נוביליום.

 

MOREL אלייט שנופל בתקציב , DYNAUDIO אסוטק 220.

 

לגביי הגברה ... מה התקציב ומאיפה קונה ?

פורסם

א . התייחסתי למגבר

ב. רוקפורד לא בא בחשבון לא בהגברה ולא בקומפוננט .

ג. פוקאל מתמודד עם ווקאלי מעולה אבל עם כלים נמוכים גיטרות באס וכו' לא הייתי הולך עליו ,הוא נותן אשליה של באס ,

כי הוא נותן קיק באס חזק באיזור ה80 100HZ.

פורסם

אז על איזה סט היית הולך שאפשר להביא במחיר שפוי מארה"ב

 

אני ממש לא הולך לקנות סט חדש ב3000 שקל בארץ

 

לגבי המגבר אמרת רק להזהר מהmb quart

לא אמרת מה כן טוב או לא טוב וכו' ואיזה אפשרויות אחרות יש

פורסם

הפוקאל נותן אשליה של באס ? אתה בטוח ?



 

לדעתי הבאס של הפוקאל מצויין !

 

לפותח השרשור , לדעתי לסוג המוזיקה שאתה שומע כדאי לך לשמוע את פוקאל והרץ .

 

בכל מקרה , זה די סוביקטיבי ולכן מומלץ קודם כל לשמוע את הסטים לפני שקונים .

 

 

פורסם

קשה לי להגדיר בדיוק תקציב בגלל שאני רוצה להביא משהו מארה"ב

סתם אני אתן לך מחירים לדוגמא

 

הייתי יכול לקנות את הmb quart pce216 חדשים עם משלוח ב200 דולר

שים על זה מיסים וכו' עוד 100 דולר

וקיבלת את הסט בערך ב1100 שקל

שאני חושב שזה בערך חצי מהמחיר בארץ או משהו כזה

 

אתה מבין אני ככה זורם

בוא נגיד כזה דבר

אני לא אוציא יותר מ3000 שקל בערך על הכל כולל הכל

ואני שם בצד משהו כמו 700 שקל לCD

 

אז נשאר 2300 שקל להביא מגבר ורמקולים מחו"ל

פורסם

חשבתי שאנחנו מצכוונים יותר גבוהה לפי הבחירה של הסטים .

 

Clarion DXZ775USB זה הHU שהייתי בוחר ב260 דולר .

 

alpine FRV - F 345 מגבר לבי אמפינג 4 ערוצים ב250 דולר.

 

מידבאס מוראל דוטק 6 אוביישן ב800 שח .

 

טויטר מוראל MT 22 ב500 שח.

 

ולעבוד בבי אמפינג .

 

אנחנו בתקציב ?

פורסם

אוקי תשמע

את הקלאריון מצאתי גם ב160$ (בלי משלוח)

תוכל להרחיב למה דווקא אותו היית לוקח?

ומה בדיוק המשמעות של הUSB - זה אומר שיש לו כניסה שדרכה אתה יכול לשלוט במכשירים אחרים?

איך הוא למשל לעומת מכשירים של פיוניר במחירים דומים?

 

תוכל להרחיב קצת על המגבר? שוב למה דווקא הוא? איזה חלופות יש? מה ההבדלים?

 

ולגבי הרמקולים

 

יש מישהו שמוכר סט ovation hybrid 6 משומשים

הבנתי שאתה נגד סט משומש

זה בגלל שאתה חושש מבלאי? או שיש סיבות אחרות?

 

אגב אם אני מתקין כזאת מערכת - אני צריך איזה טיפול אקוסטי או משהו דומה?

אני ממש לא רוצה להשתגע עם זה

×
×
  • תוכן חדש...