Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוכחה למכסת דו"חות משטרתיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים.

 

לא רק שיש מכסה, גם נותנים פירוט של איזה דו"חות בדיוק צריך לרשום!!!

 

למה רק 3 דו"חות רמזור אדום? לעומת 30 (!) דו"חות מהירות? האם הנהגים בארץ פתאום נהיו ילדים טובים ולא עוברים יותר באדום? הרשו לי לגחך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ותמיד יהיה את השוטר שרוצה לעשות לעצמו שם וחיים קלים

וכמובן שלא יאפס את הממל"ז ופשוט ייתן דוחות לנהגים אחרים

על לא אבל .

אני לא שמעתי על מקרה מוכח כזה - אבל לאור מה שכתוב גם המצב

הזה יכול ליהיות אמיתי .

 

מגעיל.

פורסם
איזו הוכחה בדיוק? כתוב בפירוש שמפקדיו של הקצין נדהמו לשמוע על המכסה שנקבעה. ומאחור יותר היום נודע שהוא זומן לשיחה אצל מפקד המחוז.

אווווו!!!! שיחה אצל מפקד המחוז!!!!

 

מפקד מחוז דרום (להלן ממד): קראל ידידי הטוב, מה אני שומע? מה זה הביזיון הזה? איך זה שמסמכים מגיעים לעיתונות?? אני מאוד מאוד לא מבסוט לשמוע דברים כאלו - עיתונות??!?

קראל קיש היקר (להלן קקי): צ'מע מפקדי היקר - אין לי מושג איך זה קרה. באמת שהייתה פה פשלה. זה לא היה אמור להגיע לעיתונות.

ממד: אנחנו נראים ממש רע ככה. זה יכול לפגוע בקידום, אתה יודע...

קקי: באמת. אני מצטער. אני אבדוק מי הדליף. זו פשוט תקלה. אי הבנה.

ממד: טוב, בוא נוציא הוראה לדובר שיגיד שנזפתי בך. ותשמרו את המכסות בשקט.

קקי: כנמפקד. חוצמיזה הכל סבבה?

ממד: כן, הקטעים הרגילים - הדרום שורץ עבריינים, גנבי רכב, בדואים מבריחי סמים, סוחרי נשים וגובי פרוטקשן. אתה יודע - הבולשיט הרגיל. אבל עזוב שטויות - הזמנתי עוד ממל"זים , שנוכל לכסות יותר טוב את כביש הערבה.

קקי: ואללה? שיחקת אותה. יהיה יותר קל למלא את המכסות.

ממד: אבל בשושו, הא? יאללה, סע לשלום - ושלא יהיו עוד דליפות, שאני לא אצטרך לזמן אותך ל"שיחות". שניפגש רק באורגיות.

קקי: סלמאת. אני הולך לעשות רעש של עובד.

פורסם
איזו הוכחה בדיוק? כתוב בפירוש שמפקדיו של הקצין נדהמו לשמוע על המכסה שנקבעה. ומאחור יותר היום נודע שהוא זומן לשיחה אצל מפקד המחוז.

אווווו!!!! שיחה אצל מפקד המחוז!!!!

 

מפקד מחוז דרום (להלן ממד): קראל ידידי הטוב, מה אני שומע? מה זה הביזיון הזה? איך זה שמסמכים מגיעים לעיתונות?? אני מאוד מאוד לא מבסוט לשמוע דברים כאלו - עיתונות??!?

קראל קיש היקר (להלן קקי): צ'מע מפקדי היקר - אין לי מושג איך זה קרה. באמת שהייתה פה פשלה. זה לא היה אמור להגיע לעיתונות.

ממד: אנחנו נראים ממש רע ככה. זה יכול לפגוע בקידום, אתה יודע...

קקי: באמת. אני מצטער. אני אבדוק מי הדליף. זו פשוט תקלה. אי הבנה.

ממד: טוב, בוא נוציא הוראה לדובר שיגיד שנזפתי בך. ותשמרו את המכסות בשקט.

קקי: כנמפקד. חוצמיזה הכל סבבה?

ממד: כן, הקטעים הרגילים - הדרום שורץ עבריינים, גנבי רכב, בדואים מבריחי סמים, סוחרי נשים וגובי פרוטקשן. אתה יודע - הבולשיט הרגיל. אבל עזוב שטויות - הזמנתי עוד ממל"זים , שנוכל לכסות יותר טוב את כביש הערבה.

קקי: ואללה? שיחקת אותה. יהיה יותר קל למלא את המכסות.

ממד: אבל בשושו, הא? יאללה, סע לשלום - ושלא יהיו עוד דליפות, שאני לא אצטרך לזמן אותך ל"שיחות". שניפגש רק באורגיות.

קקי: סלמאת. אני הולך לעשות רעש של עובד.

 

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות ....

המצב באמת דפוק !

 

אבל אחרי שקראתי את זה עוד הפעם .. ( ונדמה לי שאתה ממש ממש משועמם ) זה נורא הצחיק אותי :lol::lol::lol::lol:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אוי איזה מדינה שרוטה.. לאן הגענו ?

אתם יודעים שיש דו"ח על נהיגה ביד אחת ?

כן כן אם יש שוטר שממש, אבל ממש ממש משועמם ושרוט, שאין לו מה לעשות, הוא יביא לכם דו"ח על נהיגה ביד אחת (במידה ויראה אותכם) על סך של 40 ש"ח ...!

 

בוודאי ...

רק המדינה שלנו.

איך אומרים , רק בישראל !

 

 

זה LOL רציני !!!!

חחחח :evil:

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
אוי איזה מדינה שרוטה.. לאן הגענו ?

אתם יודעים שיש דו"ח על נהיגה ביד אחת ?

כן כן אם יש שוטר שממש, אבל ממש ממש משועמם ושרוט, שאין לו מה לעשות, הוא יביא לכם דו"ח על נהיגה ביד אחת (במידה ויראה אותכם) על סך של 40 ש"ח ...!

 

בוודאי ...

רק המדינה שלנו.

איך אומרים , רק בישראל !

 

 

זה LOL רציני !!!!

חחחח :evil:

 

ממש לא רק בישראל. בספרד נהג קיבל דו"ח על נהיגה תוך כדי דיבור בפלאפון. הוא הראה לשוטרים שלא היו שיחות נכנסות ויוצאות בזמן האחרון, ולכן אין סיכוי שהוא אכן דיבר בטלפון. לטענתו, הם פשוט ראו אותו מחטט באוזן, והניחו שהוא מצמיד את השפורפרת לאוזן.

 

אז הם נתנו לו דו"ח על "חיטוט באוזן בזמן נהיגה". הוא עכשיו מערער על הדו"ח (הוא עו"ד במקצועו) משום שלא היה רשום בדו"ח באיזה אוזן הוא חיטט, וכן על כך שלא מופיעה הוראה בחוק האוסרת על חיטוט באוזן בזמן נהיגה.

 

הכל אמת. קראתי את זה לפני שבועיים-שלושה באינטרנט. Yנט, אני חושב.

פורסם

אז בכל זאת יש מדינה עם משטרה יותר קרועה ושרוטה משלנו ....

חחחחח...

אבל יש דברים שהם מוגזמים ..

חיטוט באוזן ???

WTF ???

איי..

לאן הגענו ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

×
×
  • תוכן חדש...