Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת לפני השקת הB3 בארץ, זכור לי כי קראתי בYNET או בוואלה כי יבואנית סובארו לארץ תייבא גם את הדגם של האימפרזה עם ה4 דלתות.

האם מישהו יודע מה קורה עם זה ? והאם ביטלו את זה או שזה עוד עומד על הפרק ?

אני מתכוון לזה :

http://www.subaru.com/shop/overview.jsp?model=IMPREZA&trim=4DOOR&command=overview

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לפי ידעתי הגעתה של הגרסה של הB3 4 דלתות,אמורה לנחות בארץ בספטמבר לגבי מחירים מנועים אין לי שמץ של מושג אתה יכול להרים טלפון לסוכנות ולקבל פרטים או שלא תוכל לקבל פרטים כי גם להם אין מושג או שתוכל להרשם לרשימת המתנה.

תוכל לקבל פרטים בקישור הבא:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4126&SubjectID=81

יניב

פורסם

איך נראית 4 דלתות לא הבנתי ?!

 

הרי 3 זה שתי דלתות + פגאז'

 

איך ה 4 מסתדרת למישהו יש תמונה לא מראים ממש ברור באתר

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם
עיניין של טעם . לא ?

 

צודק. על טעם וריח אין מה להתווכח.

 

איך נראית 4 דלתות לא הבנתי ?!

 

הרי 3 זה שתי דלתות + פגאז'

 

איך ה 4 מסתדרת למישהו יש תמונה לא מראים ממש ברור באתר

 

http://www.subaru.com/shop/overview.jsp?model=IMPREZA&trim=4DOOR&command=overview

כנס ושם תלחץ Photos.

פורסם

אם ככה תראה STI 4 דלתות זאת פדיחה לסובארו

ה5 דלתות עוד איכשהו חמודה

אבל האחורה של ה4 דלתות אחד הפחות יפים שראיתי בסדאנים

פורסם
אם ככה תראה STI 4 דלתות זאת פדיחה לסובארו

ה5 דלתות עוד איכשהו חמודה

אבל האחורה של ה4 דלתות אחד הפחות יפים שראיתי בסדאנים

 

מסכים איתך, לסובארו יש עיצובים לא מוצלחים, הגיע הזמן להשתפר.

פורסם

הייתי בסובארו קליפורניה לא משהו ה 4 דלתות... אבל עולה 15 אלף דולר לדגם 2000 סמ'ק.

פורסם
הייתי בסובארו קליפורניה לא משהו ה 4 דלתות... אבל עולה 15 אלף דולר לדגם 2000 סמ'ק.

לפי התגובות שלך, אני בספק אם בכלל יצאת מהארץ.

א) אין אימפרזה 2.0 בארצות הברית, הדגם הבסיסי הוא 2.5 עם 170 כ"ס.

ב) מחיר הבסיסי לדגם ה-4 דלתות הוא 17K ולא כמו שרשמת.

ג) גרסת ה-5 דלתות (כמו זו שמשווקת בישראל) עולה כבר 17.5K.

ד)בהשוואה למתחרות הישירות אתה תגלה שהסובארו יותר יקרה שם.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

לפני חודש וקצת שהייתי בארה"ב באזור וושינגטון ראיתי את הדגם 4 דלתות WRX... עד אז בכלל לא ידעתי שיש דגם של 4 דלתות ועוד ספורטיבי כי זכור לי שסובארו בפרוש הצהירו שלא יצא דגם 4 דלתות.

 

בקיצור לעניין במציאות היא מכוערת וחסרת פרופורציות, הבגאז' נראה קטן ומודבק בלי קשר לעיצוב המקורי של האוטו... מכוער ביותר.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

×
×
  • תוכן חדש...