Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוב משפחה רוצה מאוד לקנות C4 חדשה, נאמר לו (השד יודע ע"י מי..) שב 2008 היא קיבלה מנוע חדש ושונה מהקודם.

מכיוון שלי אין מידע בנושא אני מבקש פה את עזרתכם.

 

לדעתי עדיף לו לקנות 2007 ולחסוך כמה אלפי ש"חים.

 

 

תודה,

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

לא עד כמה שידוע לי.

 

על איזה דגם מדובר?

 

קח בחשבון שינו הבדל בין 2007 ל 2008 באבזור הבטיחותי של האוטו.

 

בדגם 2008 הוא מגיע עם אבזור בטיחותי מלא ז"א 6 כריות אויר+ESP בכל הדגמים לאומת 2007 שהESP מגיע רק בדגמים היקרים יותר

פורסם

לא משנה הגימור לצורך העניין, אני מדבר על מנוע ה 1600 גיר אוטומט.

אני מודע לשוני באיבזור הבטיחותי אבל אין שום שינוי במנוע, נכון?

בריאות לכולם!

פורסם

ליצרן היתה איזו תוכנית שבעל-פה לשדרג את המנוע במהלך 2008, כרגע עברנו רק את השליש הראשון של השנה ואין באופק שינויים צפויים.

בסופו של עניין ההבדלים בין המנועים הם לא קטסטרופה ואם יהיה שדרוג בזמן הקרוב זה יהיה כמובן רק למנוע ה 120 כ"ס של BMW שכבר קיים ב 207 וב- 308.

 

בעניין קנית משומשת שים לב; חבר טוב שלי לקח אחת מהעבודה בליסינג מודל 2008 (ממש מהראשונות של 2008.) ואין שם 6 כריות אויר אלא רק 4. בדוק היטב את מספר כריות האויר בהתאם לדגם שאתה רוכש וכמובן רצוי שתהיה מערכת ESP.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין כל שינוי במנוע עדיין אותו מומנט ואותו הספק 110 כ"ס.

רמת איבזור שונה ומהודרת יותר בדגמי 2008 אם כי המשלוח הראשון הגיע כמו של דגמי 2007 לכן בדגמי 2008 ישנם למעשה מכוניות עם וללא ESP .

פורסם
בעניין קנית משומשת שים לב; חבר טוב שלי לקח אחת מהעבודה בליסינג מודל 2008 (ממש מהראשונות של 2008.) ואין שם 6 כריות אויר אלא רק 4. בדוק היטב את מספר כריות האויר בהתאם לדגם שאתה רוכש וכמובן רצוי שתהיה מערכת ESP.

איציק, האם זה מאומת בוודאות?

כי אם כן, זו חתיכת שערוריה. אצלנו בחברה המכונית הזו זוכה להצלחה רק בגלל ההצהרה הנחרצת שהיא מצויידת בשש כריות + ESP. גם בכל הפרסומים שמצאתי זו הצהרת היצרן. אני לא זוכר שלב כלשהו בו היו ארבע כריות.

פורסם
איציק, האם זה מאומת בוודאות?

כי אם כן, זו חתיכת שערוריה. אצלנו בחברה המכונית הזו זוכה להצלחה רק בגלל ההצהרה הנחרצת שהיא מצויידת בשש כריות + ESP. גם בכל הפרסומים שמצאתי זו הצהרת היצרן. אני לא זוכר שלב כלשהו בו היו ארבע כריות.

בדוק.

כשאמרתי לאותו חבר שצריכות להיות 6 כריות אויר ו ESP (וגם רדיו MP3) הוא טען בתוקף שאין 6 כריות אויר.

לפני כשבוע הוא בא לאסוף אותנו (אותי ואישתי) ולא שכחתי לו את זה, מייד בדקתי אם יש 6 כריות אויר ובסוף התברר לי שהוא צדק, אכן רק 4 (חסרים הוילונות מעל הראש).

אני אנסה לבדוק שוב את העניין לפי מספר שילדה ונראה האם יש סתירה בין נתוני היצרן למה שקורה בפועל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אין כל שינוי במנוע עדיין אותו מומנט ואותו הספק 110 כ"ס.

רמת איבזור שונה ומהודרת יותר בדגמי 2008 אם כי המשלוח הראשון הגיע כמו של דגמי 2007 לכן בדגמי 2008 ישנם למעשה מכוניות עם וללא ESP .

 

 

קצת מוזר הנושא כאן בגלל שלא היה דגם עם 4 כריות כלל בC4 הוא הגיע או עם 2 כריות בדגם SX או עם 6 בPACK המאובזר.

 

לגבי הצהרות של לובינסקי בדוק לפני שרכשתי את הפוקוס לפני כחודש וחצי הייתי באולם תצוגה וראיתי את הדגם SX עם 6 כריות אויר וESP,יכול להיות שמדובר בדגם 2007 מהאחרונות במלאי??? ולא 2008?

 

מה שכן רשום בפירוש ברשיון רכב כמות הכריות והאם יש ESP שווה בדיקה,בנוסף לשנתון שרשום ברשיון כמו שארנון רשם

פורסם

תגובת לובינסקי הרשמית: ה-C4 הגיעה לארץ בתחילה עם 2 כ"א בגרסת ה-SX הפשוטה ("ליסינג").

החל מ-2008 ה-C4 משווקת עם 6 כ"א ו-ESC בכל רמות הגימור, למעט כמות מצומצמת של מכוניות

שהגיעה בתחילת השנה עם 4 כ"א.

פורסם

מעניין מה זה "מצומצמת". 3 מכוניות, 10 מכוניות 1000 מכוניות...

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...