Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום החניתי את הרכב שלי ברח' הרצל פינת רוטשילד בפ"ת. רח' חד סטרי.

בשני הצדדים המדרכה צבועה בכחול-לבן אבל שלט של חניה בתשלום יש רק בצד ימין של הכביש. בצד שמאל יש תמרור שאוסר חניה לרכב מעל 4 טון ואין תמרור של חניה מוסדרת בתשלום. החניתי את הרכב ולא שמתי איזי-פארק בידיעה שבלי תמרור, לצביעת המדרכה אין כל משמעות.

יש לציין שגם אם אפשר לומר שהשלט בצד ימין תקף גם לצד שמאל, אני את האוטו החניתי עוד לפני השלט שבצד ימין.

 

כשחזרתי לאוטו ראיתי פקח שבדיוק סיים להדפיס לי את הדו"ח. אמרתי לו שאין שלט, והוא אמר לי שכחול לבן זה מספיק בשביל לחייב חניה בתשלום, ושאם אני רוצה לערער אני מוזמן לעשות זאת. הוא את הדו"ח כבר כתב...

השאלה שלי אם הוא צודק? האם באמת אסור לחנות בכלל בכחול לבן?

 

בנוסף, בדו"ח שאני קיבלתי נכתב שהוא "הוצמד", כלומר שלא קיבלתי אותו ליד אלא בשמשת האוטו. האם לחכות לדו"ח בדואר או שיכול להיות שהפקח שינה אצלו שבעצם הוא מסר לי אותו ביד ואז אני חייב לשלם/לנסות לבטל אותו עכשיו לפני שיעברו 90 יום?

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...