Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כ 10 דקות נכנסתי הביתה אחרי הפעם הראשונה , אני חושב שכולם כבר יודעים מזה - תאונה .

היום יום רגיל לחלוטין , היינו בבית ספר , סימנו ללמוד ואפילו נגמר בטוב שהמפקדים לא ביקשו לעלות על מדים , היינו בטוח שהינה עבר לו יום מגניב ומהנה במיוחד ופשוט בסיום הלימודים כולם מתארגנים , רובם עולים על מכוניות ומתחילים לנסוע , כאן אני וחבר שלי מתעכבים בלחכות וחבר נוסף , כך שנשארנו אחרונים ולא יצאנו עם כולם .(אני אתן קצת מידע מקדים : הרכב הוא טויוטה קורולה 08 , אתם בטח לא מכירים את הנהג אז אני אספר לכם על רגל אחת ובקצרה מיהוא , הנהג הוא נהג רגועה נוסע כשנה וחצי , לא מתלהב מכל העסק ובעיקר ילד טוב וחבר טוב .)

אחרי שהחבר הגיעה , נכנסנו לרכב שמנו חגורות בדקנו שהכל תקין והתחלנו לנסוע , הכל רגוע אנחנו שומעים מוסיקה לא גבוה במיוחד ומדברים ביננו , נוסעים רגוע בכביש שני נתיבים - מי שמכיר במעלה אדומים ביציאה של 07 כיוון חזור , אנחנו בנתיב הימיני עד שמגיעים לאזור של בתי ספר שאנחנו יודעים מראש שהוא אזור של ביתי ספר , נוסעים לאט ופחות מהמהירות המותרת החבר מאחורה אמר בוודאות שהוא הסתכל על המהירות והיא הייתה 40 , הנהג עובר לנתיב השמאלי כמו שידוע שעדיף לנסוע שם , רחוק יותר מאזור של הבתי ספר כדי לא להיות מופעים מדברים כאלה ואחרים , אבל אז זה הגיעה ילד בכיתה ג' בערך מטר גובהה רץ לכביש בלי להסתכל על הכביש ובאותם רגעים שהחבר שלי עושה בדיוק את מה שצריך לעשות , ברקס חזק ופניה חזקה שמאלה כדי לברוח מהפגיעה , הילד ממשיך לרוץ! ולא נעצר ובתוך שניות הוא רואה עצמו עף מהרכב , באותו רגע ישר שלושתנו קופצים מהרכב , אני רץ לילד , הנהג מהר צועק למכונית משטרה לעצור בצד , והשלישי מחייג למדא ומבקש סיועה דחוף , יש לציין שאותם שני שוטרים שעברו בסיור במקרה בכביש פעלו איתנו במהרה , אך עדיין לא ידעו מה לעשות עם הילד ומחכים למד"א, באותם רגעים אני תופס את הילד שהוא מושתח על הריצפה כלי צד וצועק הרגל , ודם מהפה , אני מבקש שוב ושוב ממנו לא לזוז והוא מנסה לזוז בכל זאת אך אני לא נותן לו (עברתי קורס קצר לפני כ3 שנים על הנושא וזה מה שעזר לי עם הילד) השוטר נותן רק למי שמבוגר ויודע שהוא יכול לעזור להתקרב ומה אני רואה , אישה שבאה ורוצה לתת לילד לשתות , כמובן שאני מסרב ולא נותן לה לתת לו ושתות מילבד שהילד לא יכול לשתות במצב שלו .

מד"א מגיעים עושים את העבודה קורעים את המכנסים של הילד מרימים אותו עם צוורון על אלונקה , והילד נכנס לאמבולס מוגדר במצב קל (תודה לאל) ולא יותר .

מאיפה הילד קפץ ? זאת השאלה שכולם לא הבינו - כמו שלא כ"כ רואים בתמונה למטה בצד ימין בסוף רואים גדר עם סימון אדום, הגדר הזאת ממשיכה עוד הרבה למטה ולמדרכה השאירו פס אחד אחרי הגדר כך שהגדר בעובי של מטר וחצי מפרידה בין המדרכה לבין הכביש וכולה עפר בפנים חפירות ובניה .

עדים הולכי רגל ונהנגת שנהגה אחרנו מסרו פרטים שהילד רץ ושום מקום וכל אחד אחרי שמסר פרטים בא ואמר לנהג שירגע , ושהם בעצמם לא יודעים אם הם היו מספיקים להגיב ככה , ושמזל שהוא פעל ככה וכו' .

 

אחרי האירוע וכל ההמולה שהתפזרה נשארנו הנוסעים ברכב והמון ידידים וידידות שבוא להיות איתנו ביחד עם השוטרים ובינהם השוטר הבוחן , אחד הקצינים נכנס לרכב לראות מה העניינים שם וברגע שהוא נכנס לרכב הוא מזיז את הכיסא אחורה עד הסוף וממשיך לדבר עם הנהג על המקרה כדי שיסביר לו יותר .

הנהג הבוחן נכנס לרכב וישר אומר , מזה ? איך יכול להיות שהנהג נמוך והוא נוהג בכזה מרחק , והתחיל להגביהה את הטון ולכעוס עלי (ואין לי מושג למה - כנראה הוא חשב שאני הנהג ואני לא כ"כ נמוך 1.80 מ' ) מייד ידידה שלי קראה לשוטר שהזיז את הכיסא לבוא ולהגיד שהוא עשה את זה , ואכן השוטר אומר שהוא הזיז את הכיסא , ואניהסברתי לו שאני לא הנהג . וככה ניסגר העיין בלי שום סליחה על הגבהת הטון .

אחרי כ - 5 דקות השוטר הבוחן בא ומצלם סימון של גלגל על המדרכה ושוב צועק על חבר שלי ועלי למה הזזנו את הרכב , ואנחנו לא הזזנו את הרכב , אלה רכב גיפ' של המשטרה בא ועלה על המדרכה , שוב קראנו לשוטר אחר להעיד על כך שהוא זה שעלה על המדרכה והיה לפננו ושוב השוטר העיד על כך וגם כאן נגמר הסיפור .

ולעניין האחרון , אחד השוטרים הצעירים ישב ברכב הגדול שחברה ובינהם אני עומדים מולו והוא על המדרכה , אני לא יודע אם במזוז או בכוונה השוטר לחץ על הצפצפה החזקה הזאת של המשטרה במשך כ 5 דקות עבר על כל מי שהיה לפני הרכב (כולל עוברי אורך) צמרמורת בראש חזקה מאוד , ולבסוף ששאלו אותו בסגנון יפה עם שימוש במילים "אדוני ובבקשה" השוטר הגיב לא הגבהת טון , אלה בצעקה של ממש - "מה הבעיה שלך , יש בעיות ?! " כן זה היחס של השוטר לאחר טעות שלו ! זה הקש ששבר את גב הגמל ולמרות הכל לא התייחסנו עברנו מקום וחיכנו שהם יסיימו .

אחרי שהם סיימו נסענו אחריהם לתחנת המשטרה ושם היחס של השוטר היה לא יותר טוב , ממש גועל נפש .

הנהג נכנס לחקירה של כשעה וחצי, היה לי מספיק זמן לשבת לבד ולחשוב על האירוע , אז חשבתי איך היינו יכולים לגרום למקרה הזה להיגמר אחרת , מה אני / הנהג היינו יכולים לעשות כדי שהאירוע לא יסתיים ככה , חשבתי וחשבתי ולא הגעתי למסקנה כמו שצריך , נסענו במהירות שלא עולה על המותר ואני בטוח שהוא לא חיפש את זה אלה נהג במהירות שהוא ידע שהוא שולט ברכב ובמקום הנ"ל ב 100% , אך למרות הכל הילד הצליח לרוץ ולהפתיע אותנו - נסענו על 40 קמ"ש במקום שמותר 50 קמ"ש (וכאן אני לא בא להציק מישהו ע"י זה) ובדר"כ במקום הזה אנשים נוסעים הרבה יותר מהר כמעט פי 2 , במהירויות של 60-70 קמ"ש.

ולבסוף יצא הנהג ולא הוסיף הרבה על החקירה , פשוט כולנו רצינו ללכת הביתה לנוח ולדבר על זה מאוחר יותר .

 

תודה לכל מי שקרה ויגיב על הנושא , זה יכול להוסיף לי המון בעיקר בנושא של מה שיכולנו לעשות במקום / אחרת ?

אני בטוח ששכחתי כמה דברים , אבל קשה לי הכל ביחד בזמן שאני עוד בזעזוע על מה שקרה , ניסיתי להכליל את כל הפרטים , כמובן שאם יש עוד משהו אני הוסיף בהמשך .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

העיקר שאתם והילד בריאים! זה הכי חשוב!

אני בטוח שפעלתם כמו שצריך והכל היה נכון, אך במצב כזה הרבה אנשים לא יודעים איך להגיב.

כל הכבוד לך על כל מה שעשית על התמיכה לילד ולחבר . באמת אני מוריד בפנייך את הכובע.

מזל שלא פגע בילד נהג מני** שהיה בורח מהמקום ולא עושה עם זה כלום.

 

תחשוב טוב יהיה טוב, בעזרת השם יהיה בסדר.

פורסם

כל הכבוד דבר ראשון שהנהג נהג כראוי ולפי החוקים. מזל גם שהילד לא נפצע קשה.

אתה וחבריך יכולים להתחיל להירגע...

פורסם

בעזרת ה' יהיה טוב, אבא שלי שוטר , אמר לי אחרי שבא איתי למקום האירוע שהנהג במקום הזה לא אשם וכי לא היה משהו אחרלעשות לדעתו הוא היה עושה את אותו הדבר .

להגיד לך את האמת ואולי זה ישמע מטופש, אני חושב שלקיחת הרשיון מהנהג יהיה טעות וכי צריך להשאיר לו את הרשיון , או מקסימום עונש של שלוש חודשים , אני עדיין לא מאמין שאני חושב על זה ...

ד"א מחר אנחנו נוסעים (באוטובוס) לבקר את הילד בבית החולים , מקווים לא לקבל מכות מההורים מילבד שאנחנו לא אשמים באירוע.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

הילד התפרץ לכביש במקום בו אין מעבר חצייה, הראות לא הכי טובה לנוהגים בכביש, הנהג נהג במהירות נמוכה מהמותר וניסה להמנע מהפגיעה ביחד.

מה אומר החוק לגבי ארוע שכזה? אמורים לקחת את הרישיון? משפט?

פורסם

קודם כל מחר אנחנו גם נוסעים לאיזשהו תחנת משטרה בירושליים , שוב לא דיברתי עם החבר שלי יותר מאוחר אני אדע יותר .

השוטר הראשון במקום הגיעה וצעק בעצבים לשוטר השני - "קודם כל קח את הרשיון" , לפי מה שאני יודע לפי החוק מותר לשוטר (קצין) לקחת את הרשיון עד ל3 חודשים והשאר למשפט , אבא שלי אמר לי שאין לו זכות לעשות דבר כזה על המקום , גם אם יש לו עצבים ודברים כאלה ואחרים , אני אומר בפרוש שאם ככה זה יגמר אנחנו ניגש לתביעה בבית המשפט ! ואמא של הנהג (שהיגעה רבע שעה לאחר האירוע, תתן תמיכה מלאה בנושא)

אני אישית מקווה לעמידה בבית המשפט , כך השופט יבין בדיוק במה מדובר , אני בטוח שהוא יבין שלא היה משהו אחר לעשות בנידון .

גם ככה אחרי הטראומה שקראה , השוטרים התייחסו אלינו כמו חבורת עבריינים מטומטמים ובזלזול רב!

לפי מה שאני יודע על החוק - אם ימצא כי הנהג עשה כל מה שצריך לעשות ולא עבר על שום חוק - הוא ישוחרר ללא לקיחת הרשיון.

אך בוא לא נהיה ראש קטן , מחר נדע הרבה יותר אחרי שנבקר בתחנת המשטרה שבירושליים .

 

יעקב

 

עריכה .

התמונה ששכחתי ממנה:

DSCf1375.jpg

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

כמובן שהוא התייעץ עם עורך דין.

דבר חשוב מאוד וכך יעשה, אם אתה אומר משפט מה טוב עדיף .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
הילד התפרץ לכביש במקום בו אין מעבר חצייה, הראות לא הכי טובה לנוהגים בכביש, הנהג נהג במהירות נמוכה מהמותר וניסה להמנע מהפגיעה ביחד.

מה אומר החוק לגבי ארוע שכזה? אמורים לקחת את הרישיון? משפט?

 

זה מה שאומר החוק (ציטוט מאתר משטרת ישראל):

 

"ישנם מקרים בהם נהג החשוד בגרימת התאונה יזומן לקצין לשימוע בדבר פסילת רשיון נהיגה – פסילה מנהלתית. בסמכותו של קצין משטרה מדרגת מפקח ומעלה לפסול רשיון נהיגה של נהג, החשוד בגרימת התאונה, לתקופה של 60 יום במקרה של תאונה, בה נפגע אדם או נגרם נזק; ולתקופה של 90 יום בתאונה, בה נהרג אדם. כל זאת במידה וקיים יסוד להגשת כתב אישום. נהג שרשיונו נפסל על ידי קצין משטרה, רשאי להגיש ערעור על כך לבית משפט השלום / התעבורה המקומי."

 

זה באמת מה שקורה בפועל או שזה לא מחייב?

פורסם

כרגע הרשיון נלקח ממנו עד מחר , מחר אנחנו נוסעים לירושלים לתחנת משטרה כולשהי לתת עדות שוב .

אני מקווה לטוב .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אכן מצב בעיתי. מצד אחד כנראה שהנהג לא היה אשם בתאונה אבל בגלל שאתם חברה צעירים והנהג הוא נהג חדש , והילד הקטן נפצע גם אם פציעות קלות יחסית.יש סיכוי טוב שקחו לו את הרשיון לתקופה כלשהי. אבל זה יהיה תלוי מאוד במסקנות של השוטרי והבוחני תנועה.

דרך אגב אני מכיר את המקום ואכן מהירות של 40 היא לא גבוהה כאשר הרחוב ריק ,אבל כאשר יש בית ספר(ויש שם בתי ספר משני צידי הכביש) או במיוחד בזמן הסיום כאשר מלא ילדים חוצים שם 40 קמש זאת לא מהירות נמוכה כל כך.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

שלום קוקה , אני אומר נסענו לא מהר מכיוון שהיה שיארה של מכוניות שנסענו לפננו ואחרינו כולם היו על אותו מהירות , וגם תנסה אתה לנסוע שם 40 קמ"ש תראה שאתה מספיק לראות הכל, הילד כנראה צץ מאחורי מתחם הבניה שיש שם עם כל חבילות האבנים לפחות 10 כאלה שהיו שם והם היו יותר גבוהים מהילד .

נניח וסיום הלימודים היה בשעה 4, איפה משמרות הזה"ב של בית הספר ? איך ילד רץ ככה באמצע הכל בלי להסתכל בכלל ? תשמע אחרי האירוע הזה אני מכין מצגת ואותה אני הולך להעביר לשני בתי הספר שם במקום , להסביר ולהמכיש להם מזה הכביש ולמה לא עושים את מה שחברם עשה .

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

ילדים בתאונות זוהי תופעה קשה ובעייתית.

מכיוון שהילד אינו בעל אחריות משפטית ולא באמת ניתן להאשימו בתאונה עקב גילו, זה יוצר מצב בעייתי

בעבור חברך.

לדעתי, האשמים העיקריים אם אכן הכל כפי שסיפרת - אלו הורי ילד ובית ספרו אשר לא דאג להסברה הולמת ומשכנעת בנושא

וכניראה גם לא הציב חלופות מספיק טובות בעבור אותו ילד לעבור את הכביש בבטחה.

 

גם לי קרה מקרה דומה, אשר ברוך ה' נגמר בלי פגיעה בכלל או נפגעים.

כאשר נכנסתי לרחוב ללא מוצא, רחוב רחב יחסית, נסעתי במהירות נמוכה מהמותר (משהו כמו 30-35 קמ"ש)

תוך כדי עירנות (אף על פי שדווקא באזור הזה הנהגים כבר כמעט בבית, לוחצים קצת יותר,

מסדרים את הסידורים האחרונים ברכב כמו לשים את הסלולרי בכיס וכו').

אני נוסע בצד ימין של הכביש ולפתע מתפרצת ילדה בת 10 לערך לכביש רכובה על אופניים.

הילדה התפרצה ממש מולי. על הרגע שראיתי אותה יורדת לכביש (ירדה במהירות גבוהה יחסית) בלמתי בחוזקה,

וסטיתי הצידה. ברוך ה' אף אחד לא נפגע ולא קרה כלום, אבל אם מישהו אחר היה יושב במקומי, קצת פחות

עירני או נוסע קצת יותר מהר, זה יכל להיגמר באסון.

 

בנוסף לכל זאת, הילדה המשיכה בנסיעתה כאילו כלום לא קרה ואני יושב המום וממשיך לעבר החנייה.

איך שהגעתי לחנייה (חנייה בניצב) התחלתי לנסוע ברוורס ופיתאום אותה ילדה ועוד חברה שלה מגיעות מאחורי

רכבי ונעמדות - שוב פעם אותה ילדה מסכנת את החיים שלה.

צפרתי להן והן זזו. איך שסיימתי לחנות, חשבתי מה אני הולך להגיד לאותה ילדה,

לצעוק עליה זה ממש לא מתאים ולקלל אותה בטח שלא, אז הלכתי על הצורה החינוכית.

ניגשתי אליה, ואמרתי לה "שמת לב איך התפרצת לכביש? אם מישהו במקומי היה על הכביש והיה נוסע

טיפה יותר מהר עכשיו סביר להניח שהיית בבית חולים פצועה. תחשבי קצת על הבטיחות שלך ותחשבי על

ההורים שלך מה יעבור עליהם אם חלילה תיפגעי בתאונה" התשובה שלה הייתה בסיגנון של "טוב, קלטתי אותך..

אל תחפור לי עכשיו בשכל" משהו בסגנון הזה.

אמרתי לה שאני מקווה שהיא תלמד את הלקח ותיסע בזהירות על הכביש. היסתובבתי לדרכי כאשר אני שומע

אותה ואת חברותיה מצחקקות על המקרה.

פורסם

היום הלכנו לבקר את הילד הפצוע , אכן מצבו מוגדר "קל" והוא נמצא בהתאוששות , אבל להגיד לכם את האמת הוא לא נראה כ"כ קל , הלסת ורגל שמאל שבורים -האף בשבר קטן יחסית , הבאנו לו מתנה קטנה ומשהו טעים לנשנש, אך הוא לא יכל לדבר ואפילו להזיז את עצמו מעט , הסברנו לאבא מה קרה , האבא הבין את הסיטואציה ולא כעס או התעצבן לבסוף הביא לנו כרטיס ובוא מספרי הטלפון של הבית ושלו , אמרנו לו שנישמור איתו על קשר .

אחרי הכל הוא הוסיף , "אני מצטער שזה קרה לכם" וככה נפרדנו בברכת שלום .

מקווה לשלמו של הילד .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7


×
×
  • תוכן חדש...