Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקנדל הסקס של נשיא ה-FIA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהה... וד"א, שימו לב שלא רק אצלנו אנשים לא ממהרים לקחת אחריות אישית ולהתפטר.

ועוד אנשים מגנים עליו.

 

לדעתי המוסד היה צריך לקחת את הנאצי הזה ולתת לו קצת סאדו-מאזו על חשבון המדינה.

פורסם

"אחריות אישית"? מה הקשר לאחריות אישית? אם קורה משהו שהוא בתחום שעליו אתה מופקד, בתחום האחריות שלך - אז יש משמעות ללקיחת אחריות אישית (למשל, אם היתה מתגלה פרשת מעילה בכספי ה-FIA, או שוחד, נניח). למה שקרה כאן אין כל קשר לעבודתו של מוסלי.

כדאי גם לשים לב לכך שלפי כל מה שקראתי, הבנאדם שיחק גם את תפקיד הקורבן בשעשועיו עם 5 הנערות. לקרוא לו נאצי על סמך זה - גם לא לענין. סטיה קצת מוזרה, כן.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

1. מדובר בדמות ציבורית העומדת בררש ארגון גדול מאוד.

 

דמות זאת עשתה מעשה מביש, מגעיל ולא מוסרי.

 

דבר זה מכפיש את הארגון בו הוא עומד.

 

אחריות אישית = לא לגרום להכתמת שם הארגון ושיהיה לך את הכבוד העצמי לעזוב את הארגון.

 

 

מעכשיו כל מי שיחשוב על ה-FIA, בעיקר אנשים שלא מכירים את הארגון יותר מדיי, הדבר הראשון שיעלה להם בראש זה אורגיות עם זונות במחנות ריכוז.

 

2. נכון שהוא שיחק את הקורבן, אבל מקריאה על השושלת "המכובדת" שלו ומעצם הרעיון של הקישור החולני בין האורגיה שלו לשואה - אני חושב שמבחינתי מתאים לו התואר. ואם הוא אוהב יהודים ורק רצה להזדהות עם הכאב שלהם אז - אני עדיין לא מתנצל.

פורסם
נראה לך שעיתון כמו ניוז-אוף-דה-וורלד היה מפרסם מתיחה כזו, שמביאה עימה בודאות תביעה של עשרות מיליונים - תביעה שאין לתובע שום סיכוי להפסיד בה?

 

אין יום ש-News of the World לא מפרסם ידיעה ששווה תביעה לכאורה, רק שאף אחד לא באמת מאמין למילה ממה שכתוב שם, כך שקשה להוכיח נזק...

 

לעניין, מוסלי עצמו לא עשה שומדבר לא חוקי. לא מוסרי? תלוי במה אתה מאמין. מביש? מי שרוצה שיתבייש. מה שאדם עושה בחדרי חדרים זה עניינו. פנטזיה מינית, מוזרה ככל שתהיה, היא עדיין משחק פרטי ולא אומרת דבר על המציאות היומיומית ו/או האמונות של האדם (ע"ע פנטזיית אונס אצל נשים. לנשים רבות יש אותה ומשחקות אותה וזה לא אומר שהן באמת רוצות להאנס).

 

מה שכן, אני זוכר שמוסלי עמד באמצע שנות ה-90 בראש מיזם מבוסס GPS לשליטה במהירות כלי הרכב (לא בקרה, שליטה), כך שאני לא כל כך מצטער על מה שקרה לו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא ייאמן.. גם בסוף אורגיה פסיכוטית כזו, הבריטים לא יכולים בלי הכוס תה שלהם.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם
1. מדובר בדמות ציבורית העומדת בררש ארגון גדול מאוד.

דמות זאת עשתה מעשה מביש, מגעיל ולא מוסרי.

דבר זה מכפיש את הארגון בו הוא עומד.

אחריות אישית = לא לגרום להכתמת שם הארגון ושיהיה לך את הכבוד העצמי לעזוב את הארגון.

מביש? לא חושב. מגעיל - זה כבר ענין של טעם אישי של כל אחד ואחד. לא מוסרי? הדבר הלא מוסרי היחיד שהוא עשה זה לבגוד באשתו (ולך תדע, אולי היא מודעת לדברים האלו שהוא עושה). אם על סמך זה היינו פוסלים בעלי משרות בכירות... שנזכיר את קלינטון? וקלינטון עוד היה נבחר ציבור, להבדיל ממוסלי.

בימים בהם כל העולם עוסק באשתו של נשיא צרפת ולא בגלל פעילותה לזכויות האדם או תרומתה לאיכות הסביבה, וכאשר פוליטיקאים שבוגדים בנשותיהם הם ענין יומיומי, אני חושב שהוקעה פומבית של מוסלי על שעשועי מין קצת ביזאריים היא במקרה הטוב צביעות.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

למישהו יש את הכתובת של המקום?

אני רוצה לקחת שתי בחורות, אחת מחופשת לקליאו ספורט ואחת מחופשת לאיביזה קופרה ולראות פעם אחת ולתמיד מי יותר טובה...

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

×
×
  • תוכן חדש...