Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש ברשותי נגן mp3 של creative מדגם zen neeon הוא מחובר אצלי לרכב על ידי כבל מקורי של kenwood (דגם המערכת הוא kdc-w657 ).

 

עכשיו הבעיה היא כזאת כששומעים מהנגן הצליל מאוד נמוך למרות שבנגן העוצמה עד הסוף ובמערכת עצמה הווליום עומד על 30 מתוך 35.

 

יש לציין כששומעים רדיו או דיסק העוצמה הסבירה (יחסית כן :wink:) היא בסביבות ה20.

 

השאלה שלי היא כזאת האם ישנו איזשהו מגבר שיגביר את העוצמה של הנגן כדי שהמערכת תקבל סיגנל קצת יותר גבוה?

 

האם זה יעזור?

 

האם יש דרך לשפר את התופעה?

 

אמרו לי שככה זה צריך להיות אבל לי זה לא נראה נורמלי אשמח לכל תגובה,עצה,הארה.

 

בתודה מראש לכל העונים

עמיר

תודה ל jep על התמונה

בעלים גאה של:

mercedes 190e 2.0

citroen ax sport 1.6

פורסם

בקרוסים חיצוניים יש GAIN משלהם, זה יכול לספק לך הגברה של האות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש אולי למישהוא עוד עצות שיכולות לפתור לי את הבעיה?

תודה ל jep על התמונה

בעלים גאה של:

mercedes 190e 2.0

citroen ax sport 1.6

פורסם

תודה על התשובות

 

אני משתמש ביציאת אוזניות (זה מה שיש)

תודה ל jep על התמונה

בעלים גאה של:

mercedes 190e 2.0

citroen ax sport 1.6

×
×
  • תוכן חדש...