Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנטנה חשמלית מקרטעת !!!


e_pesso
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן :!:

:mad:

רציתי לשאול את חברי הפורום המלומדים :

 

:idea::idea::idea:

 

האם יש אפשרות לתקן/לסדר אנטנה חשמלית סוררת :?:

 

הבעיה שצצה היא שהאנטנה לא עולה עד הסוף כאשר הרדיו מופעל ושומעים רעשים של סיבוב סרק , וכאשר מכבים את האוטו האנטנה אחרי שמושכים אותה ידנית עד למעלה יורדת רק עד החצי וצריך להוריד אותה ידנית כדי שתחזור למטה .

 

האם יש מה לעשות :?:

האם ניתן לתקן שם בפנים משהו :?:

האם משהו יודע מה מתחולל שם בפנים :?:

מי יודע לתקן (אם אפשר בכלל) מערכת כזו :?:

 

העניין הוא שהיא מקורית ואני לא רוצה סתם להחליף ולהתחיל להתעסק איתה :?:

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר אנטנות חשמליות אבל באנטנות המתקפלות הפשוטות קורה שחלודה תוקעת אותם תנסה אולי לשים עליה שהיא פתוחה עד הסוף WD40 ותחכה קצת עד שהחומר יכנס לחריצים ותנסה אז לסגור אותה

עפ"י מה שאתה אומר המנוע תקין ועובד כי הוא מרים חצי אנטנה ויש סיבובי סרק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי במיאטה דבר דומה אבל הפוך, גם כן עם האנטנה המקורית: היא לא נסגרה עד הסוף. גם אצלי נשמעו "סיבובי סרק". זה לא אומר שמשהו שבור, יש לאנטנה מנגנון שמשחרר את המנוע מהאנטנה אם היא נתקעת בשביל לא לגרום נזק.

 

מה שאפשר לעשות :

 

- פתח את הרדיו ותן לאנטנה להפתח.

- אם היא לא נפתחת עד הסוף, בקש ממישהו שיפתח את הרדיו, ועזור לה להפתח (למשוך) תוך כדי שהמנוע שלה עובד, בעדינות.

- נקה אותה טוב עם סמרטוט, אפשר אפילו עם טיפת סבון, אבל בסוף שיהיה יבש.

- טפטף שמן צירים על האנטנה, בעיקר ליד חיבורי המפרקים.

- פתח וסגור אותה (דרך הרדיו כמובן) כמה פעמים, בסוף השאר פתוח.

- נגב את שאריות השמן עם סמרטוט יבש.

 

אצלי זה עבד, מאז לא חזרה הבעייה. בהצלחה.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיזהר רק לא למשוך אותה יותר מדי, כי אז להחזיר את החילזון זה חתיכת סיפור.

זאת הסיבה שהרבה לנטיס F נוסעות היום ללא אנטנה חשמלית מקורית אלא עם אנטנה גמישה

שבדרך כלל מרכיבים ברכבים צבאיים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:shock::shock: :shoc

 

מה זה אומר במידה וצריך לתקן ?

 

מה זה החילזון שהזכרת ומה עושים אם זה באמת השתחרר שם?

 

האם כדי לתקן את האנטנה צריך לפרק אותה מהבגז' ?

 

 

תודה

 

:wink:

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא דיבר על לפרק.

הוא דיבר על לשמן ולנקות אותה תוך כדי שהיא עולה ויורדת...

 

אני המלצתי לא לפרק כי אחר כך זה סיפור להרכיב.

פעם עשיתי את הטעות ופירקתי אחת כזאת...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן 8)

 

פרקתי את האנטנה לבד לפני יומיים לקחתי אותה פנימה הביתה והתחלתי בניתוח .

 

:p

פרקתי לאט לאט , פתחתי שם חלק מסוים שמחסה על הפלסטיק/קבל עם השיניים שגורם לאנטנה לעלות ולרדת , בעזרת המנוע .

 

:p

ניקיתי קצת מהגריז / וזלין שהיה שם וראיתי שאותו קבל קרוע.

 

:p

חשבתי וחשבתי מה עושים מפני שזה קבל פלסטיק קשה ומעוגל שקשה לעבוד איתו .

 

:p

בסופו של דבר הבריק לי הרעיון , מצאתי מקח דק דק עשיתי חור אחד בצד אחד והחור השני החלק בשני , חיברתי שתי סיכות תעשיות עבות (אחת מכל צד) הידקתי כדי שלא תהיה תזוזה .

 

:p

חיברתי שוב לפי הסדר את כל החיבורים שפרקתי והחזרתי הכול למקום .

 

:p

מחר אני אחבר את האנטנה חזרה לאוטו ןאני מקווה שפטרתי את הבעיה .

 

 

נ.ב :

 

שכחתי לצלם את הכל לצערי - נראה אולי העשה זאת מחר

 

:lol::lol::lol:

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן 8)

 

פרקתי את האנטנה לבד לפני יומיים לקחתי אותה פנימה הביתה והתחלתי בניתוח .

 

:p

פרקתי לאט לאט , פתחתי שם חלק מסוים שמחסה על הפלסטיק/קבל עם השיניים שגורם לאנטנה לעלות ולרדת , בעזרת המנוע .

 

:p

ניקיתי קצת מהגריז / וזלין שהיה שם וראיתי שאותו קבל קרוע.

 

:p

חשבתי וחשבתי מה עושים מפני שזה קבל פלסטיק קשה ומעוגל שקשה לעבוד איתו .

 

:p

בסופו של דבר הבריק לי הרעיון , מצאתי מקח דק דק עשיתי חור אחד בצד אחד והחור השני החלק בשני , חיברתי שתי סיכות תעשיות עבות (אחת מכל צד) הידקתי כדי שלא תהיה תזוזה .

 

:p

חיברתי שוב לפי הסדר את כל החיבורים שפרקתי והחזרתי הכול למקום .

 

:p

מחר אני אחבר את האנטנה חזרה לאוטו ןאני מקווה שפטרתי את הבעיה .

 

 

נ.ב :

 

שכחתי לצלם את הכל לצערי - נראה אולי העשה זאת מחר

 

:lol::lol::lol:

 

אז יצא שתיקנת את האנטנה עם מחק ושתי סיכות תעשיתיות?

 

חאפר חאפר חאפר!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן 8)

 

פרקתי את האנטנה לבד לפני יומיים לקחתי אותה פנימה הביתה והתחלתי בניתוח .

 

:p

פרקתי לאט לאט , פתחתי שם חלק מסוים שמחסה על הפלסטיק/קבל עם השיניים שגורם לאנטנה לעלות ולרדת , בעזרת המנוע .

 

:p

ניקיתי קצת מהגריז / וזלין שהיה שם וראיתי שאותו קבל קרוע.

 

:p

חשבתי וחשבתי מה עושים מפני שזה קבל פלסטיק קשה ומעוגל שקשה לעבוד איתו .

 

:p

בסופו של דבר הבריק לי הרעיון , מצאתי מקח דק דק עשיתי חור אחד בצד אחד והחור השני החלק בשני , חיברתי שתי סיכות תעשיות עבות (אחת מכל צד) הידקתי כדי שלא תהיה תזוזה .

 

:p

חיברתי שוב לפי הסדר את כל החיבורים שפרקתי והחזרתי הכול למקום .

 

:p

מחר אני אחבר את האנטנה חזרה לאוטו ןאני מקווה שפטרתי את הבעיה .

 

 

נ.ב :

 

שכחתי לצלם את הכל לצערי - נראה אולי העשה זאת מחר

 

:lol::lol::lol:

 

אז יצא שתיקנת את האנטנה עם מחק ושתי סיכות תעשיתיות?

 

חאפר חאפר חאפר!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

ראלימן

 

אני הייתי אומר מקגיוור יותר מאשר חאפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן 8)

 

פרקתי את האנטנה לבד לפני יומיים לקחתי אותה פנימה הביתה והתחלתי בניתוח .

 

:p

פרקתי לאט לאט , פתחתי שם חלק מסוים שמחסה על הפלסטיק/קבל עם השיניים שגורם לאנטנה לעלות ולרדת , בעזרת המנוע .

 

:p

ניקיתי קצת מהגריז / וזלין שהיה שם וראיתי שאותו קבל קרוע.

 

:p

חשבתי וחשבתי מה עושים מפני שזה קבל פלסטיק קשה ומעוגל שקשה לעבוד איתו .

 

:p

בסופו של דבר הבריק לי הרעיון , מצאתי מקח דק דק עשיתי חור אחד בצד אחד והחור השני החלק בשני , חיברתי שתי סיכות תעשיות עבות (אחת מכל צד) הידקתי כדי שלא תהיה תזוזה .

 

:p

חיברתי שוב לפי הסדר את כל החיבורים שפרקתי והחזרתי הכול למקום .

 

:p

מחר אני אחבר את האנטנה חזרה לאוטו ןאני מקווה שפטרתי את הבעיה .

 

 

נ.ב :

 

שכחתי לצלם את הכל לצערי - נראה אולי העשה זאת מחר

 

:lol::lol::lol:

 

אז יצא שתיקנת את האנטנה עם מחק ושתי סיכות תעשיתיות?

 

חאפר חאפר חאפר!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

ראלימן

 

אני הייתי אומר מקגיוור יותר מאשר חאפר.

 

הייתי אומר לו מקגייור אם הוא היה מצליח לבנות מזה סעפת יניקה או איזה טורבו. זה סתם תיקון חאפרי - ועל כן - חאפר!

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית לא יפה לגיד לבן אדם חאפר אם לא מכירים :evil:

 

שנית אני גם חושב שזה יוזמה מגיוורית . 8)

 

ושלישית אם הבעיה תיפטר , עם קצת מעוף , ידים טובות וחוש טכני אפשר לסדר הרבה דברים לבד (במאזדה רצו רק על האנטנה-המתכת והקבל בלבד בלי המנוע ושאר המערכת 190 ש"ח לא כולל מע"מ ועוד 200-300 שח על הפירוק והעבודה )

 

אין לי מה להפסיד אם זה יסתדר הרווחתי אם לא לא קרה כלום :!::!::!:

 

וחוץ מזה המון חברים כאן בפורום עושים דברים יפיפיים לבד וכל הכבוד להם , אם זה לא פוגע במערכות חיוניות ולא מכערים את האוטו אז למה לא ?

 

אתה חושב שאתה חכם גדול להעביר ביקורת ככה :!:

 

מעניין עם זה היה הפוך מה היתה עושה ? לא נראה לי שהיתה מוריד 500 ש"ח על זה אולי היתה קונה איזה אנטנה מעפנה מגומי שלא נשברת ב50 ש"ח ומחבר .

 

רק בשמחות :!::!::!:

 

8)

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם אנשים שעושים את העבודה בעצמם, להיפך אני מברך על יוזמה כזו ואני אפילו עושה כמה עבודות בעצמי.

 

רק כשאני עושה את העבודות אני עושה אותם כמו שצריך, עם חלקים מתאימים או לפחות תחליפיים שיועדו לעבודה הזאת. לדעתי לתקן כל דבר ברכב עם דברים כמו מחקים וסיכות ביטחון זה חאפרי.

 

 

אתה יכול לא לקבל את דעתי ואתה יכול לקבל את דעתי כביקורת בונה לעבוד כמו שצריך להבא.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8)

 

להגיד חאפר זה ממש לא ביקורת בונה .אולי תלמד קצת ואז תעיר הערות "בונות" :!:

 

וחוץ מזה בכלל לא ראית כלום . איך יצא ? מה יצא ? אם זה פועל בכלל ?

 

אז מה אתה קופץ .

 

חוכמה קטנה מאוד . ואתה הרי מחזיק מעצמך לא ?

 

לסיום קצת לחשוב לפני שמקשקשים וזורקים סתם דברים לאוויר . (זו הערה בונה , אם לא ידעת ?)

 

ביי

 

:wink:

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8)

 

להגיד חאפר זה ממש לא ביקורת בונה .אולי תלמד קצת ואז תעיר הערות "בונות" :!:

 

וחוץ מזה בכלל לא ראית כלום . איך יצא ? מה יצא ? אם זה פועל בכלל ?

 

אז מה אתה קופץ .

 

חוכמה קטנה מאוד . ואתה הרי מחזיק מעצמך לא ?

 

לסיום קצת לחשוב לפני שמקשקשים וזורקים סתם דברים לאוויר . (זו הערה בונה , אם לא ידעת ?)

 

ביי

 

:wink:

 

אני לא מחזיק מעצמי שומדבר, אני רק יודע שתיקונים ברכב לא עושים לא עם מחקים ולא עם סיכות וגם לא עם מסטיק. וזה בכלל לא משנה איך יצא.

 

מעתה והלאה אני אאטום נזילות שמן עם בזוקה, ואעשה פורטינג עם סכין מטבח או מכונת גילוח.

 

 

ראלימן,

וזו לא הייתה הערה בונה למקרה ששאלת.

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה מחק אתה כל הזמן מדבר ריבונו של עולם :?:

 

הכוונה היתה למקדח דק דק (פשוט ה"ד" נפלה ) דאההה :!::!::!:

 

וזה לא תיקון פרוביזורי , אלא רעיון טוב לחבר את שתי הקצוות של הקבל . חוץ מזה לא שיניתי כלום . המערכת היא אותה מערכת מקורית , רק מתוקנת עכשיו .

 

נ.ב :

אתה יודע מה תתיחס לזה כמו ניתוח .

 

וזהו

 

 

להבא על תקפוץ סתם :!::!:

 

:wink:

כלי רכב בעיקר מכונית , סטריאו , ומיניי גאג'טים

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...