Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם רציתי לקבל יעוץ לפני שאני עושה את הקניה

אחרי הרבה הרבה מחשבות של מה עדיף על מה החלטתי ללכת על מצובישי קולט

הוא יחסית זול לאחזקה לפי מה שהבנתי יש לה הרבה חלקים במלאי וזולים ואמינים יחסית והיא גם לא שותה כלכך

בקיצור דברתי עם אחד שרוצה מחירון-גמיש

הוא אומר שהאוטו לא רואה מוסך ,הגיר והמנוע במצב מצוין

שלא נגע במנוע וניסה לשפר או משהו כיאלו הכל סטנדרט

האוטו מודל 93

ידני

יד 6

190000 ק"מ

הוא אומר שיש רק קצה שילדה מקדימה ,לא שאסי

עכשיו לפי מה שהבנתי זה עושה הרבה בלאגנים,אוכל גלגלים וכו'

אני לא מבין בזה כלכך אם מישהו יכול להרחיב לי מה הבעיות שיכולות לבוא עקב כך ?

ואם זה שווה בכלל ?

יש לציין שהקצה שילדה מקדימה

 

תודה

פורסם

יש כל כך הרבה קולט בשוק למה להתעכב על זאת דווקא?!

אם היית אומר יד 1-2 130K ק"מ אז אולי.

חפש לך אחת אחרת. לא חסר אחרות עם נתונים יותר טובים. לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה

פורסם

תחשוב שתירצה למכור:

יד 7

200K קילומטר

קצה שילדה

 

וזה כולה קולט, לא איזה להיט שיחטפו לך אותו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היות ואני אישית מכיר את הרכב המדובר (-:

הרכב נמכר וקצת לא דייקת בנתונים

הרכב היה יד 5

ושכחת לציין שהבעלים (היד ה -5) החזיק באוטו למעלה מ - 8 שנים

דהיינו , לא חתול בשק וכל מילה מיותרת.

 

מעבר לזה לא מבין את האנשים שרואים אוטו בן למעלה מ-15 על הכביש ומקבלים פיק ברכיים מיד -5

רכבים כמו קולט, A3 MX5 ורכבי ספורט ופוזה הם רכבים שמחליפים ידיים כל שני וחמישי וזה לא מעיד בהכרח על כלום

ולגבי קצה שילדה - שהרי מדובר במושג שלא מעיד על התוכן ( לא משפיע על בטיחות ולגבי ירידת ערך בשביל זה יש בדיקה והערכת שמאי )

×
×
  • תוכן חדש...